سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه در راه خدا با کسی برادری کند، خداوند در بهشت، او را به چنان منزلت والایی برمی کشد که با دیگر اعمالش بدان دست نمی یابد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
اصولگرا
هیچ دولتی به اندازه دولت فعلی با روحانیت و حوزه روابط گرم نداشته است

آیت‌الله یزدی رییس جامعه مدرسین حوزه‌ علمیه‌ قم صبح دوشنبه در حاشیه‌ نشست مطبوعاتی خود با خبرنگاران با بیان این‌که در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران هیچ دولتی را نمی‌شناسم که به اندازه دولت آقای احمدی‌نژاد با روحانیت، حوزه و جامعه‌ مدرسین و دیگر شئون روحانیت به این گرمی ارتباط برقرار کرده باشد، اظهارکرد: در شرایط فعلی هیچ مجوزی برای عبور از آقای احمدی‌نژاد نمی‌بینیم.

آیت‌الله یزدی که در محل دفتر جامعه مدرسین در قم سخن می‌گفت، در پاسخ به پرسشی، در ارتباط با تعامل دولت احمدی‌نژاد با روحانیت گفت: خوشبختانه روابط دولت با روحانیت روابط بسیار گرم و خوبی است و من در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران هیچ دولتی را نمی‌شناسم که به اندازه دولت آقای احمدی‌نژاد با روحانیت، حوزه، جامعه مدرسین، ‌مراکز روحانی، ‌مساجد و شورای عالی حوزه و دیگر شئون روحانیت به این گرمی ارتباط برقرار کرده باشد؛ البته نمی‌گویم دولت‌های دیگر ارتباط نداشتند ولی ارتباط این دولت بسیار گرم است و در حد توان همکاری و کمک با روحانیت داشته و دارد.

ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: دوشنبه 87/10/30::: ساعت 8:2 عصر

    در بیست و دومین روز تجاوزگری
    شمار شهدای فلسطینی در غزه به 1206 نفر رسید

    خبرگزاری فارس: شمار شهدای فلسطینی با ادامه تجاوزگری و حملات ارتش ر‍ژیم صهیونیستی به نوار غزه به یک هزار و 206 نفر و تعداد زخمی‌ها به پنج هزار و 320 نفر رسید.


    ? گزارش تصویری مرتبط

    -------------------------------

    به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در غزه، نیروهای رژیم صهیونیستی امروز نیز به حملات و تجاوزگری خود علیه نوار غزه ادامه دادند که باعث افزایش شمار شهدا و زخمی‌ها در بیست و دومین روز از آغاز این تجاوزگری شد.
    "معاویه حسنین" رئیس بخش امداد رسانی و اورژانس وزارت بهداشت فلسطین گفت: شمار شهدای فلسطینی تاکنون به یک هزار و 206 نفر رسیده است که نیمی از آنها را کودکان، زنان و سالخوردگان تشکیل می‌دهند.
    وی افزود: شمار زخمی‌های حملات اشغالگران نیز به پنج هزار و 320 نفر افزایش یافته است که20 درصد از آنها جراحت‌های خطرناکی برداشته ا‌ند.
    شهادت یک زن فلسطینی به همراه کودک خود و زخمی شدن شمار زیادی از مردمی که از بیم حملات صهیونیست‌ها به مدرسه آژانس سازمان ملل در امور آوارگان فلسطینی (آنروا) پناه بردند، از جمله تجاوزگری و حملات امروز ارتش رژیم صهیونیستی بود.
    ارتش رژیم صهیونیستی امروز این مدرسه را با گلوله‌های توپخانه هدف قرار داد که به زخمی شدن شماری از شهروندان فلسطینی در این مدرسه منجر شد.
    دو شهروند فلسطینی نیز ظهر امروز در حمله صهیونیست‌ها به منطقه "العمور" شهید شدند و نیروهای امدادی توانستند پیکرهای دو برادر شهید را که شب گذشته در حملات حنگنده‌های رژیم صهیونیستی در منطقه "صوفا" در شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه شهید شدند، از این منطقه تخلیه کنند.
    جنگنده‌ها و قایق‌های توپدار رژیم صهیونیستی درساعات شب گذشته به طور متمرکز شمال شرقی شهر غزه را گلوله باران کردند.
    سه شهروند فلسطینی بعد از گلوله باران منطقه برج‌های "الکرامه" در شمال شهر غزه با بمب‌های فسفری شهید شدند که اصابت این بمب‌ها موجب سوختی شدید پیکرهای این شهید شد.
    منطقه شرق غزه نیز شب گذشته و بامداد امروز شاهد درگیری‌های شدید میان مقاومت فلسطین و نیروهای اشغالگر حاضر در منطقه "جبل الریس" و منطقه "جبل الکاشف" بود و هچنین محله "الزیتون" در جنوب غزه نیز درگیری‌های مشابهی را شاهد بود که با گلوله باران توپخانه‌ای و استفاده ارتش ر‍ژیم صهیونیستی از بمب‌های حاوی فسفر سفید همراه شد.
    واحدهای توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز شماری از مناطق شهر "خان یونس" در جنوب نوار غزه را هدف قرار دادند و این رژیم همچنین منطقه "الحسانیه" در غرب بخش النصیرات در مرکز نوار غزه را با گلوله‌های فسفری گلوله باران کرد و خانه‌های خاندان "ابومهادی" در غرب النصیرات را با چندین بمب فسفری هدف قرار داد.
    افزایش حملات ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب نوار غزه با حملات هوایی این ر‍ژیم به ناحیه موسوم به تونل‌ها در منطقه رفح با دهها بمب و موشک همراه بود که باعث ش تا دهها خانواده ساکن منطقه، خانه‌های خود را به سمت داخل شهر رفح و مدارس ترک کنند.



  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: یکشنبه 87/10/29::: ساعت 12:19 صبح

    خیانتکاران عرب هم بدانند که سرنوشت آنان بهتر از یهودیان جنگ احزاب نخواهد بود
    پیام رهبر معظم انقلاب به آقای اسماعیل هنیّه نخست وزیر دولت قانونی حماس

    حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به آقای اسماعیل هنیّه نخست وزیر دولت قانونی حماس، با اشاره به شکست و خفت ارتش مجهّز رژیم صهیونیستی در مقابل "صبر و شجاعت و فداکاری" مجاهدان دلیر و مردم مظلوم غزه تأکید کردند: ایمان و ایستادگی شرافتمندانه شما و آحاد مردم غزه در برابر یکی از فجیع ترین جنایات جنگی تاریخ،‌ "آمریکا، حامیان رژیم صهیونیستی و خیانتکاران و منافقان امت اسلامی" را رسوا کرده است و ضمن به اهتزاز درآوردن پرچم عزت امت اسلامی دشمن ضد بشر را هر روز دچار ذلت بیشتری خواهد کرد. متن پیام به این شرح است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    برادر مجاهد جناب آقای اسماعیل هنیّه

    سلام علیکم بما صبرتم

    صبر بیست روزه‌ی شما و مجاهدان دلیر و از جان گذشته و آحاد مردم غزه در برابر یکی از فجیع ترین جنایات جنگی جهان و تاریخ، پرچم عزت را بر سر امت اسلام به اهتزاز در آورده است. شما ثابت کردید که دل سرشار از ایمان به خدا و قیامت و روح منیع و عزیز مسلمانی که ذلت و تسلیم درباره‌ی ظلم و زور را بر نمی تابد، آنچنان قدرتی می آفریند که حکومتهای جبّار و مستکبر و ارتشهای مجهّز در برابر آن ناتوان و ذلیل اند.

    ارتشی که قدرت فداکاری و شهادت طلبی شما آن را بیست روز است پای در گل در پشت دروازه ‌های غزه به خفت افکنده همان است که ظرف شش روز بخشهای عظیمی از سه کشور عربی را زیر سیطره‌ی خود در آورد. به ایمان و توکل خود، به حسن ظنّ خود به وعده‌ی الهی،‌ به صبر و شجاعت و فداکاری خود ببالید که امروز همه‌ی مسلمانان به آن میبالند. جهاد شما تا امروز آمریکا و رژیم صهیونیست و حامیان آنان و سازمان ملل و منافقان امت اسلامی را رسوا کرده است.

    امروز نه فقط ملّتهای مسلمان، که بسیاری از ملتهای اروپا و آمریکا حقانیت شما را از بن دندان پذیرفته‌ اند. شما همین امروز هم پیروزید و با ادامه‌ی این ایستادگی شرافتمندانه دشمن زبون و ضد بشر را باز هم بیشتر به ذلت و شکست خواهید کشاند. انشاءالله

    بدانید که "ما وَدَّعَک رَبُّک و ما قَلی" و بدانید که "و لَسَوفَ یُعطِیک رَبُّکَ فَتَرضَی" انشاءالله با اینحال حوادث خونین و فاجعه بار غیر نظامیان فلسطینی بخصوص کودکان مظلوم و معصوم، دلهای ما را غرق خون کرده است. حوادث ناشی از جنایتهای غاصبان فلسطین که هر روز چندین بار از همه‌ی کانالهای تلویزیونی ما پخش می شود ملت ما را ماتمزده و عزادار ساخته است. اَعظَمَ الله لَکُم الجَزاء وَ عَجَّل لَکُم النَّصر، بدانید که وعده‌ی خدا راست است که فرمود: " وَ لَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیز" و فرمود: "وَ مَن جاهَد فَانّما یُجاهِدُ لِنَفسه ..."

    خیانتکاران عرب هم بدانند که سرنوشت آنان بهتر از یهودیان جنگ احزاب نخواهد بود که خداوند فرمود: "و اَنزَلَ الَّذین ظَاهَرُوهُم مِن اَهلِ الکِتَاب وَ مِن صَیَاصِیِهم ..." ملتها با مردم و مجاهدان غزه اند. هر دولتی که بر خلاف این عمل کند فاصله‌ی خود و ملّتش را عمیق تر میکند و سرنوشت چنین دولتهایی معلوم است. آنها نیز اگر به فکر زندگی و آبروی خودند باید سخن امیرالمؤمنین علیه السلام را به یاد آورند که فرمود: "المَوتُ فی حَیاتِکُم مَقهورین وَ الحَیاةُ فی مَوتِکم قاهِرین" به شما و مبارزان غزه و همه‌ی مردم مظلوم و مقاوم شما درود می فرستم و در کنار همه‌ی تلاشهایی که دولت جمهوری اسلامی ایران در حمایت از شما وظیفه‌ی خود دانسته است، شب و روز هم شما را دعا میکنم و صبر و نصرت را برای شما از خداوند عزیز قدیر مسألت می کنم.

    و السلام علیکم و علی عباد الله الصالحین و رحمة الله و برکاته

    سید علی حسینی خامنه ای

    18 محرم 1430

    26 دیماه 1387

    منبع

    نکته: در مغازی واقدی چنین آمده است: در جنگ احزاب یهودیان بنی قریضه که در مدینه ساکن بودند و با پیامبر گرامی اسلام (ص) پیمان بسته بودند با سوء استفاده از فرصت با کفار قریش همدست شده و از پشت به مسلمانان خنجر زدند. پس از فرار کفار قریش از منطقه بلافاصله رسول خدا (ص) فرمان دادند تا مسلمانان در محله یهودیان بنی قریضه  حاضر شوند. پس از درگیری اندک و تسلیم شدن یهودیان عده ای از مسلمانان ( از طایفه سعد بن معاذ) وساطت یهودیان را نمودند!!؟ چون این عده بر وساطت خود پافشاری داشتند. قرار شد هر چه سعد بن معاذ حکم کرد به آن عمل شود. سعد در محضر رسول خدا (ص) حاضر شد و به واسطه این پیمان شکنی و خیانت یهود حکم نمود تا مردهایشان گردن زده شده و زنها و بچه هایشان اسیر شوند. رسول گرامی اسلام (ص) این حکم را تأیید نموده اجرا گردید.



  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: جمعه 87/10/27::: ساعت 11:39 عصر

    سید ابوالفضل هاشمی- دانشجوی فناوری اطلاعات دانشگاه پیام نور ورامین: امروز 25 دی 1387 به اتفاق دوستان در جلسه شامگاه چهارشنبه بسیج مسجد بقیه‌الله تهران(میدان شوش، خیابان شوش شرقی) بودیم. مسئول بسیج‌مان جناب آقای ولی، در سخنان تکان‌دهنده‌ای از واقعه‌ای که کمتر از 2 هفته از وقوع آن گذشته بود، پرده برداشت.

    وی  از قول جناب آقای صالحی – مسئول کنونی حوزه 307 امام سجاد (ع) واقع در میدان خراسان تهران، کوچه شباهنگی– چنین گفت: در طی 2 هفته گذشته، رهبر معظم انقلاب -حضرت امام خامنه‌ای-، به اتفاق من (آقای صالحی) و سردار نجات –از مقربین به حضرت آقا و از محافظان عالی‌رتبه ایشان– و دیگر  خواص به دیدار بزرگان -علی‌الخصوص  حضرت آیت الله العظمی بهجت(حفظة الله)- رفته بودند.

    حضرت آقا در صحبت‌های خویش با آقای بهجت از ایشان خواسته بودند که صحت و سقم سخن خودشان که هم اکنون در صحبت‌های عموم مردم در گردش است، مبنی بر اینکه ظهور آنقدر نزدیک است که حتی مژده آن را به پیران هم بدهید، را جویا شوند.

    حضرت آیت الله العظمی بهجت در پاسخ به درخواست ولی امر مسلمین جهان فرموده اند: «ظهور آنقدر نزدیک است که شما و تمام افراد حاضر در این جمع ظهور امام زمان را خواهید دید».

    منبع



  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: پنج شنبه 87/10/26::: ساعت 11:26 عصر

    حجت‌الاسلام والمسلمین قائم مقامی در گفتگو با رجانیوز:
    طغیان دوم بنی‌اسرائیل به نابودی آنها می‌انجامد

    یک کارشناس مسائل مهدویت درخصوص اینکه آیا روایات آخرالزمانی مربوط به نابودی قوم یهود با این مسئله مرتبط است یا خیر، تأکید کرد: بالاتر از روایات قرآن کریم است که در سوره اسرا تصریح می فرماید بنی اسرائیل 2 بار طغیان می کنند و این همان طغیان دوم است که قطعاً و یقیناً با شکست صهیونیسم و ورود اولیای صالح خدواند به فلسطین و نابودی بنای ظالمانه منجر خواهد شد.

    حجت الاسلام و المسلمین سید محمد قائم مقامی در گفتگو با رجانیوز اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران مرزبندی جدیدی در جهان برخلاف مرزبندی های ظاهری و اعتباری پدید آورد که که یک طرف آن طرفداران حق، عدالت و تغییر موضع جهان هستند که خواهان تغییر این وضع به نفع معنویت و عدالت می باشند.

    وی با بیان اینکه این جبهه منحصر به شیعیان و حتی جمیع مسلمانان نیست، ادامه داد: در این جبهه، از همه عقاید و مذاهب اعم از شیعه و سنی و اهل کتاب خواهان حق و عدالت حضور دارند.

    این کارشناس مسائل دینی خاطرنشان کرد: در سوی دیگر این میدان نیز جبهه ای وجود دارد که خواهان حفظ وضع موجود است و اتفاقاً در آن نیز از هر مذهب و تیپی حضور دارد.

    وی با اشاره به همدستی برخی حکام عربی با رژیم صهیونیستی در جنایات غزه افزود: در این ماجرا مرزها شفاف شد و برخی سران عرب وضع را به اوج نکبت و سقوط کشاندند که حتی اسرائیل علناً اعلام کرد که ما به نمایندگی از اعراب در حال جنگ هستیم.

    قائم مقامی اضافه کرد: ماجرای غزه ثابت کرد، نگرانی حکام مرتجع عرب از ایرانی و شیعه نیست چراکه امروز مردم غزه مورد جنایت قرار گرفته اند که سنی و عرب هستند.

    این کارشناس دینی ادامه داد: البته جریان های مقاومت در مرز بندی عدالتخواهان و حق خواهانی قرار دارند که ایران و شیعه در رأس آن هرم است.

    وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر ارتباط حوادث منطقه و غزه با علائم آخرالزمانی گفت: اتحاد مسلمین با یکدیگر قطعاً از علائم است. همچنین یهودیانی که در مقابل صهیونیست ها تظاهرات می کنند، نشان می دهد بیداری و عقلانیت افزایش یافته است و اسرائیل و غرب نیز مثل همیشه اشتباه کردند چون فکر نمی کردند که این واکنش عظیم جهانی شکل بگیرد، حکام عرب هم این درجه از فضیحت را تصور نمی کردند.

    این کارشناس مسائل مهدویت درخصوص اینکه آیا روایات آخرالزمانی مربوط به نابودی قوم یهود با این مسئله مرتبط است یا خیر، اضافه کرد: بالاتر از روایات قرآن کریم است که در سوره اسرا تصریح می فرماید بنی اسرائیل 2 بار طغیان می کنند و این همان طغیان دوم است که قطعاً و یقیناً با شکست صهیونیسم و ورود اولیای صالح خدواند به فلسطین و نابودی بنای ظالمانه منجر خواهد شد.



  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: چهارشنبه 87/10/25::: ساعت 11:32 عصر

    پیام عاشورایی رهبر معظم انقلاب به مسلمانان جهان درباره حوادث فلسطین و ضرورت دفاع عاشورایی از مردم مظلوم غزه، گذشته از دستاوردهایی که در دراز مدت شاهد آن خواهیم بود، موجب بیداری اسلامی و اتحاد و انسجام بین مسلمانان و دمیده شدن روح حماسه در پیکر مبارزان فلسطینی شد. دستاورد دیگر پیام رهبر انقلاب را می‌توان برداشته شدن نقاب از چهره برخی مدعیان مسلمانی بًه ویژه «خواص» جامعه اسلامی دانست که همواره با خاموشی خود آستین برای خنجر دشمن اسلام و مسلمین بوده و هستند.

    پس از پیام رهبر انقلاب آنچه در بین محافل دینی و ملی جهان اسلام و به تبع آن ایران اسلامی به عنوان خاستگاه خیزش عاشورایی مطرح است این است که جهان اسلام و خط اصیل انقلاب و امام تا کجا می‌تواند «خاموشی خواص» را در جهان اسلام و ایران عاشورایی تحمل کند؟!

     

    حسن ابراهیم زاده

    سؤال مردم این است آنانی که همواره سنگ امام راحل را به بر سینه زده و برای گرفتن را‡ی از مردم نام خود را در فهرست یاران و پیروان خط امام قرار میدهند و برای فوت یک زن جاسوس در لباس خبرنگار، چهار وزارتخانه خود را بسیج می‌کنند و شعار انسان دوستی آنان گوش زمان و زمین را کر کرده است، در برابر صحنه‌های دلخراشی که مکتب لیبرال دموکراسی به وجود آورده و بر آن مهر تأیید زده و وزیر امور خارجه رژیم اشغالی ـ این ماده گرگ صهیونیزم ـ آن را دفاع از ارزش‌های جهان آزادی بر می‌شمارد چرا مهر سکوت بر لب زده‌اند؟ مردم ما در طی یک دهه گذشته به این باور رسیده‌اند که اصولاً خواص به ا صطلاح اصلاح طلب میانه‌ای با عاشورا و فرهنگ عاشواریی نداشته و ندارند و در طی حاکمیت نزدیک به یک دهه، تمام تلاش خودش را معطوف به عاشورا زدایی از انقلاب کرده و چنین رویکردی را نه تنها برای خود عار نمی‌دانند بلکه نوعی افتخار و امتیاز قلمداد می‌کنند؛ درست همان امتیاز و افتخاری که امروز سران عرب و فردی چون «ابومازن» داشته و دارد. مدعیان اصلاحات امروز به صراحت و با وقاحت تمام ضمن دم زدن از قرار داشتن در خط امام(ره) اذعان می‌کنند ولایت مطلقه فقیه که نظر صریح امام (ره) و بسیاری ازفقهای عزیز است و در قانون اساسی آمده و مردم به آن را‡ی داده‌اند، قبول نداشته و ندارند، هرگز لباس رزم بر تن نکرده و اگر هم برای گرفتن را‡ی بر تن کنند عرضه‌ای جز عرضه ارتش‌های عرب را نخواهند داشت

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: دوشنبه 87/10/23::: ساعت 8:22 عصر

    مقاومت مردم فلسطین تا تحقق پیروزی ادامه می‌یابد مقاومت مردم فلسطین تا تحقق پیروزی ادامه می‌یابد


    خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با تاکید بر ادامه مقاومت مردم فلسطین در برابر تجاوز رژیم صهیونیستی گفت این مقاومت تا تحقق پیروزی ادامه دارد.
    مشعل که سخنان وی از شبکه تلویزیونی الجزیره پخش می‌شد، گفت: رژیم صهیونیستی نتوانست طی 15 روز تجاوز علیه نوار غزه به اهداف خود دست یابد.
    وی تاکید کرد که جنگ علیه غزه فقط برای نابودی حماس نبوده بلکه برای نابودی مردم فلسطین و تحمیل یک راه حل ذلت بار بر مردم فلسطین است.
    رئیس دفتر سیاسی حماس در ادامه خواستار توقف فوری تجاوز رژیم صهیونیستی و عقب نشینی فوری نیروهای متجاوز از نوار غزه و لغو محاصره این منطقه و بازگشائی تمامی گذرگاه‌ها از جمله گذرگاه رفح شد.
    مشعل تاکید کرد که مقاومت هیچگونه مذاکراتی را در باره آتش بس در سایه ادامه تجاوز نمی پذیرد.
    وی گفت که مقاومت هیچ وجه آتش بس دائمی را نمی‌پذیرد زیرا مردم فلسطین خواهان داشتن یک زندگی شرافتمندانه هستند و مقاومت به هیچ وجه حضور نیروهای بین‌المللی را در مناطق فلسطینی نمی‌پذیرد و از دید ما این نیروها اشغالگر بحساب می‌آیند.
    مشعل افزود: مقاومت هیچ راه حلی را که حق مقاومت را نادیده می‌گیرد و خواستار خلع سلاح ما باشد، نمی‌پذیرد چون سلاح مقاومت برای دفاع از حقوق ملت فلسطین است.
    رئیس دفتر سیاسی حماس بااشاره به عزیمت هیاتی از حماس به مصر جهت بررسی طرح پیشنهادی قاهره در باره حملات رژیم صهیونیستی به غزه اظهار امیدواری کرد که این تلاش به لغو محاصره غزه منجر شود.
    وی از محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خواست تا اداره گذرگاه رفح توسط یک مدیریت مشترک متشکل از حماس، حکومت خودگردان، مصر و اروپایی‌ها باشد.
    مشعل خواستار ادامه حمایت فلسطینی‌های ساکن کرانه باختری از مقاومت شد.
    وی از کشورهای عرب خواست تا اشتباه گذشته خود در باره مقاومت را تکرار نکنند.
    رئیس دفتر سیاسی حماس از کشورهائی که به مقاومت در غزه کمک کردند تشکر کرد و از تمامی ملل جهان خواست به کمک‌های خود به مقاومت و مردم غزه ادامه دهند.
    خالد مشعل گفت که رژیم صهیونیستی نتوانست در تهاجم خود به غزه و جنایت‌هایش در این منطقه موفق شود و تنها موفقیت این رژیم در کشتار مردم بی دفاع بوده است.
    وی تاکید کرد که اسرائیل که از کشتار یهودیان توسط هیتلر سخن می‌راند خود در غزه کشتار بدتر و فجیع تر از عمل هیتلر انجام می‌دهد.
    مشعل از کشورهای عرب خواست تا اجلاس فوق العاده سران عرب را تشکیل دهند و مردم فلسطین را نیز به قیام و برپایی انتفاضه سوم در مناطق اشغالی دعوت کرد.
    وی اظهارات برخی از مسئولان فلسطینی و عرب مبنی بر اینکه مقاومت در غزه مردم فلسطین را نابود می‌کند خجالت آور خواند و گفت که این مقاومت عزت و شرف فلسطینی‌ها است و بایستی از آن حمایت و پشتیبانی کنیم.
    مشعل با تاکید بر اینکه مقاومت حق طبیعی ملت‌ها است گفت که کدام پیروزی بدون مقاومت و تقدیم شهدا و قربانی تحقق یافته است.
    وی بر تحقق پیروزی بر دشمن صهیونیستی تاکید کرد و از مردم فلسطین خواست تا صبر و مقاومت بیشتر از خود نشان دهند زیرا که پیروزی به یاری خداوند تحقق خواهد یافت.

    منبع




  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: یکشنبه 87/10/22::: ساعت 11:10 عصر

    سی سال پیش موج نخست بیداری ، ایران اسلامی را دربرگرفت و توده های انبوه مردم در خیابانها به راه افتادند و آن روز مشتهای گره کرده ، نظام تا دندان مسلح آمریکایی شاه را به زباله دانی تاریخ انداخت.
    سالهای پس از ارتحال امام رضوان الله علیه ، موج دوم بیداری ، کشورهای اسلامی را فراگرفت و هم اکنون در لبنان ، فلسطین ، عراق و افغانستان علیرغم حضور نظامی گسترده امریکایی ها نظام سلطه در حال فروپاشی است.
    اکتون موج سوم بیداری همه کشورها را تسخیر نموده است و دیگر مبارزه با ظلم و ستم همه ملتها را به خیابانها کشانده است و تظاهرات صد هزارنفری دیروز در لندن علیه جنایات صهیونیزم در غزه گواهی براین مطلب است.
    استکبار جهانی ناتوان از مقابله رسانه ای با این موج بیداری تلاش می کند سر را به زیر برف جهالت فرو برده خود را به نادانی بزند تا به خیال واهی خویش این موج ، زودگذر بوده و بزودی آرامش به خانه های عنکبوتی آنها باز می گردد.
    اما موج سوم بیداری مقدمه نهضتی است که انشاءالله به ظهور منجی بشریت خواهد انجامید به شرط آنکه یاران حضرت این فرصت طلایی را مغتنم شمارند و در تحت رهبری نائب امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف به وظیفه الهی خویش عمل نمایند.
    پیام تاریخی مقام معظم رهبری در باره فاجعه غزه نباید مشمول مرور زمان شود بلکه باید با گذشت زمان دائما مرور شود تا تکلیفی که رهبری برای همه انسانها تعیین نموده است در این موج سوم بیداری محقق گردد . انشاءالله الرحمن

    منبع: وبلاگ فکر



  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: یکشنبه 87/10/22::: ساعت 10:58 عصر

    رهبر انقلاب در دیدار هزاران نفر از مردم قم

    هر کاری برای کمک به فلسطین لازم باشد، انجام می‌دهیم

    حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار پرشور هزاران نفر از مردم قم، «قتل عام کودکان، زنان و مردم مظلوم غزه» به دست صهیونیستها را فاجعه ای کم نظیر خواندند و تأکید کردند: هدف واقعی و نهایی اسرائیل و امریکا از این جنایات فجیع، نابود کردن اصل مقاومت و تسلط بر منطقه بسیار مهم خاورمیانه است اما به فضل الهی و در پرتو «عزم قاطعانه و دفاع جانانه رزمندگان فلسطینی» و «بیداری و حضور ملتها در صحنه»، این حوادث در نهایت، به طور قطع به پیروزی حق بر باطل خواهد انجامید.

     

    ایشان با تسلیت ایام عزاداری سیدالشهدا (ع) و یاران با وفایش، لزوم بیداری امت اسلام در طول تاریخ را درس بزرگ حماسه فراموش ناشدنی عاشورا برشمردند و خاطرنشان کردند: انحراف عمیقی که تنها حدود 50 سال پس از رحلت نبی اکرم (ص) با روی کار آمدن یزید فاسق و فاجر روی داد از چشم مردم و خواص آن دوران پنهان ماند اما امام حسین (ع)، با قیام پرشکوه، بیدار کننده و تکان دهنده خود و ارائه نسخه ای عملی، به بشریت آموخت که درک و فهم توطئه های پنهان، «عکس العمل به موقع، شجاعانه و فداکارانه در مقابل آنها» و پرداختن بهای لازم برای شکستن آن توطئه ها، وظیفه سنگین و تاریخی ملتهای بیدار و هوشیار است که درس امروز ما و امت اسلامی از عاشورا نیز همین است.

    رهبر انقلاب اسلامی، با اشاره به ابعاد پنهان توطئه صهیونیستها در فاجعه آفرینی در غزه افزودند: باطن و هدف اصلی دستگاه استکبار از جنایات اسرائیل در غزه، نابودی کامل عنصر مقاومت در منطقه و سیطره بر خاورمیانه ی «لبریز ثروت و منافع گوناگون» است که ملتها و دولتهای مسلمان باید این هدف پنهان را درک کنند و در مقابل آن، عکس العمل مناسب انجام دهند.

    ایشان با اشاره به هدف شیطان بزرگ امریکا و «اسرائیل غاصب» در جنگ 33 روزه لبنان یعنی ایجاد خاورمیانه ای تسلیم و مطیع، خاطرنشان کردند: آن خواب آشفته تعبیر نشد و شجاعت، بیداری و فداکاری جوانان مؤمن لبنان، تو دهنی محکمی به امریکا، اسرائیل و همه حامیان و پیروان آنان زد.

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: پنج شنبه 87/10/19::: ساعت 7:25 عصر

    فرمایش رهبر انقلاب درباره تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر 5 شهید گمنام در دانشگاه تهران

    حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حاشیه نامه رئیس دانشگاه تهران و مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه تهران درباره تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر 5 شهید گمنام دفاع مقدس در آن دانشگاه، مرقوم فرمودند:
    بسمه تعالی
    از این اقدام هوشمندانه و متعهدانه سپاسگزاری و قدردانی می کنم. این، تکریم شهیدان عزیز ملت ایران است که جان خود را نثار هدفهای والا کردند و رضای خداوند را بر آرزوهای حقیر مادی ترجیح دادند. سلام خدا بر آنان.

    سیدعلی خامنه ای
    15/10/87


  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: دوشنبه 87/10/16::: ساعت 7:58 عصر

       1   2      >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 82
    بازدید دیروز: 4
    کل بازدید :1779300

    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>آرشیو شده ها<<
    آذر - دی - بهمن 1385
    بهمن 85
    نیمه اول اسفند 85
    نیمه دوم اسفند 85
    فروردین 86 یک
    فروردین 86 دو
    فروردین سه
    فروردین 4
    اردیبهشت 1
    اردیبهشت 2
    اردیبهشت 3
    اردیبهشت 4
    خرداد 86
    تیر 86
    مرداد 86
    شهریور 86
    مهر 86
    آبان 86
    آذر 86
    دی 86
    بهمن 86
    اسفند 86
    فروردین 87
    اردیبهشت 87
    خرداد 87
    تیر 87
    مرداد 87
    شهریور 87
    مهر 87
    آبان 87
    آذر 87
    دی 87
    بهمن 87
    اسفند 1387
    فروردین 1388
    اردیبهشت 1388
    خرداد 1388
    تیر 1388
    مرداد 1388
    شهریور 1388
    مهر 1388
    آبان 1388
    آذر 1388
    دی 1388
    بهمن 1388
    اسفند 1388
    فروردین 1389
    اردیبهشت 1389
    خرداد 1389
    تیر 1389
    تیر 89
    مرداد 89
    شهریور 89
    مهر 89
    آبان 89
    آذر 89
    دی 89
    بهمن 89
    اسفند 89
    فروردین 90
    اردیبهشت 90
    خرداد 90
    تیر 90
    مرداد 90
    شهریور 90
    مهر 90
    آبان 90
    آذر 90
    دی 90
    بهمن 90
    اسفند 90
    فروردین 91
    اردیبهشت 91
    خرداد 91
    تیر 91
    مرداد 91
    شهریور 91
    مهر 91
    آبان 91
    آذر 91
    دی 91
    بهمن 91
    اسفند 91
    زمستان 91
    بهار 92
    تابستان 92
    پاییز 92
    زمستان 92
    بهار 93
    تابستان 93
    پاییز 93
    زمستان 93
    بهار 94
    تابستان 94
    پاییز 94
    زمستان 94
    بهار 95
    تابستان 95
    پاییز 95
    زمستان 95
    بهار 96
    تابستان 96
    پاییز 96
    زمستان 96
    بهار 97
    تابستان 97
    زمستان 97
    پاییز 98
    بهار 99
    پاییز 99
    زمستان 99
    بهار 0
    تابستان 0
    زمستان 0

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    اصولگرا

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<













    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<