سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندیشه ات تو را به راه راست هدایت می کند . [امام علی علیه السلام]
اصولگرا

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز در دیدار کارگزاران فرهنگی و اجرایی حج تمتع، با تأکید بر لزوم رعایت انسجام اسلامی و محور بودن آن در مراسم حج امسال تصریح کردند: امروز مهم ترین نیاز دنیای اسلام، وحدت و همدلی است و همه، اعم از کشور میزبان و حجاج کشورهای مختلف به ویژه حجاج ایرانی باید در جهت انسجام اسلامی و جلوگیری از بروز هرگونه زمینه اختلاف تلاش کنند.
ولی امر مسلمین از حج به عنوان هدیه ای الهی یاد کردند و با اشاره به خصوصیت بین المللی این فریضه افزودند: حج فرصتی کم نظیر برای مسلمانان به منظور شناخت آراء و افکار یکدیگر و بررسی مشکلات دنیای اسلام و تبادل نظر در این خصوص است.
رهبر انقلاب اسلامی با یادآوری سیاست دشمنان اسلام برای ایجاد اختلاف و دو دستگی میان مسلمانان، خاطرنشان کردند: تلاش ها و تبلیغات دشمنان به ویژه در باره نظام اسلامی تاکنون به نتیجه نرسیده است زیرا جمهوری اسلامی ایران با برخوردی اسلامی بیشترین حمایت را از برادران اهل سنت خود در فلسطین و اتحاد شیعه و سنی در عراق انجام داده است و در داخل کشور نیز برادران شیعه و سنی در کنار یکدیگر با الفت و مهربانی زندگی می کنند.
حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر لزوم هوشیاری در قبال توطئه دشمنان افزودند: در حج امسال مسئله انسجام اسلامی باید مورد توجه جدی قرار گیرد و از دولت میزبان هم انتظار می رود همان دیدگاه هایی را که درخصوص لزوم وحدت مسلمانان و جلوگیری از بروز زمینه های اختلاف بیان می کند در مرحله عمل نیز به اثبات برساند.
ایشان همچنین با توصیه به زائران ایرانی برای رعایت وحدت و انسجام اسلامی در مراسم حج، تأکید کردند: تحریک عواطف مذهبی و فراهم کردن زمینه اختلاف، گناه است و کسانی که این کار را انجام دهند در واقع به برآورده شدن هدف سازمان های جاسوسی امریکا و رژیم صهیونیستی کمک کرده اند و در پیشگاه الهی نیز به شدت مؤاخذه خواهند شد.
رهبر انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود لزوم استفاده از فرصت کم نظیر حج تمتع را برای خودسازی شخصی و خودسازی ملی یادآور شدند و افزودند: روحانیان کاروان ها باید با زبان و عمل تلاش کنند تا زائران ایرانی بیشترین بهره را از برکات معنوی این فریضه الهی ببرند ضمن آنکه چهره ای سنجیده و خردمند از ملت ایران برای زائران دیگر کشورها ارائه شود.
حضرت آیت الله خامنه ای زائران خانه خدا را به ادای اعمال حج و تلاوت قرآن همراه با تدبر توصیه و خاطرنشان کردند: زائران مراقب باشند که برخی انگیزه های کوچک دنیایی، آنان را از برکات این مراسم عظیم معنوی محروم نکند.
ایشان همچنین از تلاش های نماینده ولی فقیه و سرپرست زائران خانه خدا و رئیس سازمان حج و زیارت قدردانی کردند.
در آغازاین دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمدی ری شهری نماینده ولی فقیه و سرپرست زائران خانه خدا با اشاره به تشکیل شورای راهبردی حج گفت: آموزش زائران از جمله اقداماتی است که شورای راهبردی حج در یک سال گذشته انجام داده است.
وی انتشار ششصد اثر به منظور اطلاع رسانی به زائران، آماده سازی طرح آموزش غیرحضوری زائران، برگزاری دوره های توجیهی روحانیان کاروان ها و راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی را از اقدامات بعثه مقام معظم رهبری برشمرد.
آقای خاکسار قهرودی رئیس سازمان حج و زیارت نیز در گزارشی از فعالیتهای اجرایی برای عرضه تسهیلات لازم به صد و دو هزار زائر ایرانی در قالب ششصد و چهار کاروان گفت: امسال بیشتر زائران ایرانی در مدینه در اطراف حرم نبوی استقرار خواهند یافت و به منظور آموزش زائران و آماده سازی آنان، نام نویسی در کاروان ها یک ماه زودتر از سال های گذشته آغاز شده است.

 


  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: پنج شنبه 86/8/24::: ساعت 7:58 صبح

    مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد فعالیتهای فرهنگی و هنری در نیمه اول آبان ماه این اداره کل را تشریح کرد. به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، حجت الاسلام والمسلمین احمد عجمین با اشاره به برگزاری نمایشگاه پوستر جهان اسلام در اول آبان ماه گفت : در نمایشگاه منتخب دومین دوسالانه پوستر جهان اسلام 60 اثر پوستر از هنرمندان برجسته کشوری به مدت 10 روز در مجتمع فرهنگی و هنری امام علی ( ع ) برپا شد

    مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد فعالیتهای فرهنگی و هنری در نیمه اول آبان ماه این اداره کل را تشریح کرد.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، حجت الاسلام والمسلمین احمد عجمین با اشاره به برگزاری نمایشگاه پوستر جهان اسلام در اول آبان ماه گفت : در نمایشگاه منتخب دومین دوسالانه پوستر جهان اسلام 60 اثر پوستر از هنرمندان برجسته کشوری به مدت 10 روز در مجتمع فرهنگی و هنری امام علی ( ع ) برپا شد.

    وی افزود : این نمایشگاه برای اولین بار در سطح استان یزد برگزار شد.

    وی به همکاری این اداره کل در برپایی نمایشگاه کتاب شهرستان یزد در محل حسینه بعثت ارشاد اشاره کرد و اظهار داشت : این نمایشگاه که به مدت 2 هفته با 3000 عنوان کتاب برپا بود کتب خود را با 10 الی 30 درصد تخفیف ارائه نمود.

    حجت الاسلام عجمین افزود : این نمایشگاه دوم آبان ماه به کار خود پایان داد.

    وی گفت : در نیمه اول این ماه نیز شب های موسیقی یزد در تالار وحدت تهران اجرا شد.

    مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد افزود : در این برنامه گروهی از هنرمندان موسیقی یزد به اجرای برنامه پرداختند.

    حجت الاسلام عجمین اضافه کرد : همچنین دکتر کهدوئی یکی از صاحبنظران فرهنگی و هنری استان در این برنامه به پیشینه فرهنگی استان یزد به سخنرانی پرداخت.

    وی به همکاری این اداره کل با اداره حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس در برپایی جشنواره استانی شعر پایداری اشاره کرد و گفت : در این جشنواره 400 آثار ارائه شده که به نفرات برتر جوایز نفیسی ارائه شد.

    این مقام مسئول ادامه داد : به مناسبت روز 13 آبان در تمامی شهر ستان های استان نمایشگاه کتاب و عرضه محصولات فرهنگی برگزار شد.

    وی گفت : نمایشگاه کتاب شهرستان یزد روز دوازدهم آبان ماه در حسینیه آیت ا... خامنه ای برگزار شد که در آن کتب 200 ناشر در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

    حجت الاسلام عجمین افزود : کتابهای این نمایشگاه با 20 الی 30 درصد تخفیف ارائه شده است.

    مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در مسجد حضرت قاسم ( ع ) به مدت 5 روز را یکی دیگر از دستاورد های فرهنگی و هنری این اداره کل در نیمه اول آبان ماه ذکر کرد و گفت : در این نمایشگاه که به مدت 5 روز برپا شد 100 قطعه عکس به نمایش گذاشته شد.

    وی هدف از برپایی این نمایشگاه پاسداشت مقام شامخ ایثارگران عنوان کرد.

    حجت الاسلام عجمین در پایان مهمترین برنامه های فرهنگی و هنری این اداره کل در نیمه دوم آبان ماه را نخستین همایش استانی تئاتر استان و جشنواره بین المللی خوشنویسی رضوی بیان نمود.



  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: پنج شنبه 86/8/17::: ساعت 11:40 عصر

    هفدهمین دوره دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی با حضور حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد.

     در آغاز این مراسم، فرمانده کل قوا با حضور در مقبره هشت شهید گمنام دفاع مقدس به مقام شامخ این شهدا و دیگر شهیدان دفاع مقدس ادای احترام کردند و سپس از یگان های حاضر در میدان سان دیدند.

     ایشان همچنین شماری از جانبازان و فرزندان شهدای نیروی انتظامی را مورد تفقد قرار دادند.

     حضرت آیت الله خامنه ای در این مراسم، امنیت را زمینه ساز موفقیت و پیشرفت جامعه در عرصه های مختلف دانستند و با اشاره به وظیفه بسیار مهم و افتخار آمیز نیروی انتظامی در برقراری امنیت تأکید کردند: امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم، در کنار مردم و پشتیبان آنان است و آحاد مردم نیز به این نیرو افتخار می کنند و به آن اعتماد دارند.

     ایشان عطوفت و رأفت با مردم و اقتدار در مقابل قانون شکنان و برهم زنندگان نظم را دو جنبه مهم وظیفه نیروی انتظامی برشمردند و افزودند: خداباوری، تعهد، احساس مسئولیت، مردم دوستی و شجاعت در مقابل اخلال گران در امنیت جامعه از ویژگی های مهمی است که باید در نیروی انتظامی متبلور باشد.

     رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به افتخارات و عزت ملی که ملت ایران در منطقه و جهان به دست آورده است، خاطرنشان کردند: بدخواهان این ملت، موفقیت و عزت ملت ایران را در مقابل منافع نامشروعی که برای خود تعریف کرده اند می بینند، بنابراین درصدد اخلال در مسیر پیشرفت های علمی و سیاسی، و ایجاد ناامنی هستند که نیروی انتظامی باید بسیار هوشیار باشد.

     حضرت آیت الله خامنه ای درخصوص ایجاد امنیت برای آحاد مردم تصریح کردند: همه آحاد جامعه با هر مذهب و قومیتی و همچنین با هر گرایش سیاسی و سلیقه ای، در برخورداری از امنیت یکسان هستند و فقط باید اخلال گران در امنیت مردم احساس ناامنی کنند.  ادامه مطلبhttp://www.rajanews.com/News/?18126



  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: چهارشنبه 86/8/16::: ساعت 10:27 عصر

    مشاور ارشد رییس‌جمهور به اظهارات رئیس مجمع تشخیص مصلحت پاسخ گفت:

     سید مجتبی ثمره هاشمی با انتقاد از این‌که برخی با جنگ روانی دشمنان نگران می‌شوند و این نگرانی را منتقل می‌کنند، گفت: هوشیاری همیشه باید باشد ولی این نگرانی نباید ما را تحت تأثیر قرار دهد؛ ملتی که خودکفا باشد، شکست ندارد.

     مردادماه سال جاری نیز به دنبال اظهارات هاشمی که وی شرایط کشور را ویژه خوانده بود، ثمره هاشمی نخستین فردی بود که به این ادعا پاسخ گفت و با کنایه گفت: «اگر منظورشان این است که کشور به سرعت در حال پیشرفت است، امنیت و صلح وجود دارد، در سیاست خارجی به شدت پیشرفت می کنیم، بحث اشتغال و مسکن در حال حل شدن است و همه مسایل کشور منسجم می شود، این حرف درست است.»

     بسیج دانشجویی دانشگاههای تهران نیز در بیانیه ای با رد ادعای ویژه بودن شرایط کشور تأکید کرده بود: نه تنها شرایط کشور ویژه نیست بلکه در کمال آرامش و ثبات و با رهبری داهیانه مقام فرزانه ولایت و تلاشهای دلسوزانه و مدبرانه مسوولین نظام وحمایت و همراهی‌های ملت مسلمان و هوشیار ایران اسلامی با شتاب خوبی در مسیر رشد و تعالی مادی و معنوی در حال حرکت است و با ایمان و توکل به خدا و عزم و اراده و مجاهدت خستگی ناپذیر موانع توسعه و پیشرفت را یکی پس از دیگری پشت سر خواهند گذاشت.

     هاشمی اما بار دیگر در سخنان پنج شنبه گذشته خود که بازتاب گسترده ای نیز در رسانه های بیگانه پیدا کرد و این رسانه ها از آن، به تضاد میان لحن احمدی نژاد و رفسنجانی یاد کردند، تهدیدهای امریکا را بی سابقه خواند و گفت: من تذکر هوشیاری می دهم.

     با این حال پس از گذشت 3 ماه، بار دیگر، مشاور ارشد رئیس جمهور، جزء اولین نفراتی است که به اظهارات هاشمی پاسخ می دهد.

     ثمره هاشمی اما در مقام پاسخ به هاشمی ضمن تأکید براینکه هوشیاری همیشه لازم است، افزود: ولی این نگرانی نباید ما را تحت تأثیر قرار دهد؛ ملتی که خودکفا باشد، شکست ندارد.

     وی در ادامه با بیان این‌که البته برخی با جنگ روانی دشمنان نگران می‌شوند و این نگرانی را منتقل می‌کنند، افزود: در جنگ تحمیلی وقتی شرق و غرب با هم بودند و دیوانه‌ای چون صدام در عراق حاکم بود و از او پشتیبانی می‌شد، هم‌چنین ملت ما دست خالی در مقابل آن‌ها قرار گرفته بود، نتوانستند ملت ایران را از پای درآورند؛ حالا که با این وحدت ملی، قدرت نیروهای مسلح و ایستادگی یکپارچه نباید با تهدیدات آن‌ها نگران شد.

     

    به گزارش ایسنا، ثمره هاشمی که در جشن جایزه کیفیت وزارت دفاع سخن می‌گفت، با تقدیر از وزیر دفاع و مسوولان برگزاری این مراسم، گفت: سلام، تقدیر و تشکر آقای رییس‌جمهور را به همه‌ی شما حضار و کسانی که دست‌اندرکار توسعه صنعت دفاعی کشور هستند، ابلاغ می‌کنم.

     وی با بیان این‌که خلاقیت یک امر الهی است و باید زمینه‌های شکوفایی آن فراهم شود، تصریح کرد: شأن خلاقیت علم، آگاهی و پژوهش را می‌توانیم در معارف بلند الهی نگاه کنیم. اگر از این منظر به خلاقیت علم توجه داشته باشیم، نگاه ما با نگاه‌های مادی متفاوت خواهد شد؛ زیرا وقتی خلاقیت شأن والایی برای خلیفه‌الله شد، ارزش آن نیز بالا می‌رود.

     ثمره هاشمی در ادامه با اشاره به این‌که جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی با مشکلات فراوانی مواجه بوده و موانع بسیاری در مقابل پیشرفت نظام ایجاد شده است، گفت: بارها ما را در طول این 28 سال تحریم کرده‌اند، ولی امام (ره) در همان ابتدای پیروزی فرمودند که برای آن‌که مستقل شویم باید به خودکفایی برسیم؛ خودکفایی سلاح حقیقی است که هیچ سلاحی در برابر آن کارآیی ندارد.

     مشاور ارشد رییس‌جمهور خلاقیت را یک امر درونی و حقیقی در وجود بشردانست و اظهار کرد: وقتی این امر را باور کردیم، حرکت ما رو به جلو خواهد بود. در یک تفکر توحیدی خلاقیت انسان هم فعل خداوند است. با این تفکر همه‌ی کارها، عبادت می‌شود و کاری که خدایی شد با سرعت رشد و تعالی پیدا می‌کند و موانع از سر راه آن برداشته می‌شود.

     ثمره هاشمی خاطرنشان کرد: اگر نبود این ایمان الهی و اعتماد به حق تعالی، ما به این پیشرفت نمی‌رسیدیم. در کجای دنیا چنین حرکت‌هایی به این سرعت انجام می‌شود و به جلو می‌رود؟ در گذشته هم این‌طور پشتیبانی قاطع از تلاش‌های شما نبوده است؛ ولی در مدت کوتاهی که آقای نجار مسوولیت وزارت دفاع را بر عهده داشته، با پشتیبانی رییس‌جمهور و دولت کارها به سرعت جلو رفت و این مسأله حتی با سه سال پیش نیز قابل مقایسه نیست و برای ما افتخارآمیز است، که این سرعت کار از ایمان به خدا نشان دارد.

     وی با تأکید بر این‌که باید قدر خویش را به عنوان سربازان حضرت ولی عصر (عج) که مشغول خدمت هستید بدانید، تصریح کرد: تفاوت شما با دیگران در این است که آن‌چه شما به دست می‌آورید، منشأ خیر برای کشور است. امروز شما مایه‌ی اقتدار نیروهای مسلح هستید و با زحمات شماست که در قله‌ی اقتدار قرار می‌گیریم. شما مدافع حق و مظلوم و مأمن ملت بزرگ ایران هستید. بر خلاف‌های نظام‌های دیگر که اگر قدرتی به دست بیاورند در اختیار هواهای خود قرار می‌دهند، کار در نظام اسلامی کاملا با آن قدرت‌ها متفاوت است؛ چون تمام تلاش‌های نظام اسلامی در جهت تعالی بشریت است.

     ثمره هاشمی با تأکید بر این‌که شما الگوی جدیدی به جهانیان عرضه می‌کنید، خاطرنشان کرد: امروز شما ایمان را در کنار فن‌آوری و در خدمت صلح و امنیت قرار داده‌اید و این الگوی مقدسی است. شما مشاهده کنید در زمانی که علم در دست هوا و هوس و زورگویان قرار می‌گیرد، چه اتفاقی می‌افتد؟ شما دیدید در دانشگاه کلمبیا رییس دانشگاه با دروغ و تهمت سخنان خود را شروع می‌کند و با ناراحتی روحی و نبود احساس امنیت، سخن می‌گوید، ولی در مقابل نماینده‌ی ملت ایران با یاد خداوند سخن خود را آغاز می‌کند و علم را ساحت مقدسی می‌داند که نباید در دست زورگویان قرار بگیرد. او سخن خود را این‌گونه ادامه می‌دهد که علم امر قدسی است که خداوند به پیامبران آموخت و حاملان اصلی آن پیامبران هستند.

     وی در ادامه با بیان این‌که در این‌جا دو مشرب، راه و روش می‌بینیم، افزود: وقتی کلام از دل و فطرت الهی برمی‌خیزد، بر دل می‌نشیند و همه‌ی کسانی که در آن‌جا نشسته بودند، این کلام اثرات عمیقی بر آن‌ها گذاشت؛ حتی پس از آن بارها به سفارت ایران تلفن زدند و به ما اعلام کردند که سخنان رییس دانشگاه کلمبیا سخنان ملت آمریکا نیست. این صحنه مواجهه‌ی دو منطق الهی و شیطانی است؛ منطقی که سلاح را می‌سازد که از حق و عدالت دفاع کند و منطقی که سلاح را می‌سازد تا کمپانی‌های اسلحه‌سازی به پول برسند و امروز این دو منطق روبروی هم قرار گرفته‌اند.

     مشاور رییس‌جمهور هم‌چنین با اشاره به تلاش‌های دولت در زمینه‌ی حل مسأله‌ی هسته‌ای، خاطرنشان کرد: نقطه‌ی آغاز کار هسته‌ای دولت زمانی بود که همه‌چیز تعطیل بود. اصفهان و نطنز هم تعطیل بود. روزی به اتفاق رییس‌جمهور اولین سفر را به نطنز داشتیم. وقتی به آزمایشگاهها وارد شدیم، دیدیم تمام آن‌جا پلمپ شده و مهندسان ما ناراحت هستند؛ اما خداوند با هدایت خود این کار را آغاز کرد، پلمپ‌ها برداشته شد، اصفهان و نطنز نیز فعال شدند و با یک سرعت وصف‌ناشدنی کارها به جلو رفت.

     ثمره هاشمی خاطرنشان کرد: در 21 بهمن در کنار حرم مطهر امام رضا (ع)، رییس‌جمهور فرمودند ما به فن‌آوری تولید سوخت رسیدیم و در 22 بهمن ملت ما نیز به خیابان‌ها آمدند و با یک رفراندوم عمومی پشتیبانی خود را از این امر اعلام کردند.

     وی افزود: رییس‌جمهور با سفر به حدود 360 شهرستان موضوع هسته‌ای را مطرح و مردم با فریادهای خود این راه و تلاش رییس‌جمهور و نظام را تأیید کردند. در آینده نیز مشخص خواهد شد که این مرد بزرگ در این راه چقدر زحمت کشیده است.

     مشاور رییس‌جمهور خاطرنشان کرد: این کار یک کار الهی بود و خداوند این مطالبه‌ی حق را به زبان ملت جاری و کمک کرد کارها به جلو برود. البته در تابستان سال گذشته آن‌ها قصد داشتند با حمله به حزب‌الله و از بین بردن آن به سمت ایران بیایند و در همان جنگ نیز می‌خواستند در شورای امنیت زمینه را برای صدور قطعنامه‌ها فراهم کنند؛ ولی در جنگ لبنان سرشان به سنگ خورد. می‌خواستند خاورمیانه جدید راه بیندازند، ولی با آن فضاحت برگشتند.

     وی هم‌چنین با تأکید بر این‌که فعالیت‌های ایران همواره صلح‌آمیز بوده است، خاطرنشان کرد: غربی‌ها هر روز به این مسأله پی می‌برند، در اظهارات البرادعی نیز بارها اعلام شده که هیچ انحرافی در فعالیت‌های ایران ندیده است. دیروز هم که جلسه‌ای داشتند، ولی باز به نتیجه نرسیدند.

     ثمره هاشمی خاطرنشان کرد: به یمن ایستادگی و مقاومت ملت ایران، پشتیبانی مقام معظم رهبری و ایستادگی رییس‌جمهور به عنوان نماینده‌ی ملت، ما از این قله عبور خواهیم کرد. خیلی‌ها معتقدند که عبور کرده‌ایم ولی مدتی زمان می‌خواهد تا غربی‌ها هم قانع شوند.

     وی در ادامه گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران هر فشاری که در مسأله‌ی هسته‌ای به ایران وارد کردند مشاهده کردند جوانان این کشور یک گام بلندتر برداشتند و بالاخره امروز فهمیدند که ملت ایران عقب‌نشینی نمی‌کند و این مسأله برای آن‌ها مسلم شده است، آنها امروز به دنبال احیای آبروی از دست رفته‌ی خود هستند و می‌خواهند این آبروی از دست رفته را توسط آژانس انرژی اتمی به دست آورند.  منبع



  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: یکشنبه 86/8/13::: ساعت 8:10 صبح

    بنا به نقل یک منبع موثق: امروز به همت استاندار یزد آقای فلاح زاده با همراهی امام جمعه از مقام معظم رهبری برای دیدار از یزد دعوت به عمل آوردند. مقام معظم رهبری در زمان ریاست جمهوری شان به یزد آمده و قریب بیست سال است که به این استان سفری نداشتند. این موضوع پرسش هایی را برای مردم و مشتاقان ایجاد نموده بود که چرا معظم له به یزد نمی آیند؟! امیدواریم در صورت صلاحدید این دعوت موجب شود تا استان ما به قدوم مبارک ولی امر مسلمین متبرک گردیده و از برکات معنوی ولایت و رهبری از نزدیک بهره مند شویم.   منبع   



  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: دوشنبه 86/8/7::: ساعت 11:16 عصر

    حضرت آیت‌ا... لطف‌ا... صافی گلپایگانی در دیدار جمعی از فرماندهان انتظامی استان قم با ایشان، با اشاره به اهمیت وظایف نیروی انتظامی در جامعه اظهار کردند: وجود امنیت در جامعه اسلامی یکی از نعمت‌های خداوند متعال است که امروز تحقق این نعمت به ماموران انتظامی واگذار شده و از همین رو پلیس وظیفه مهمی را در تأمین امنیت در جامعه عهده‌دار است.

    ایشان به وجود برخی از جرائم در کشور اشاره کرده، افزودند: وقوع برخی از جرائم و منکرات در جامعه اسلامی به هیچ وجه شایسته‌ نیست و مسؤولان باید برای کاهش و جلوگیری از وقوع این جرائم برنامه‌ریزی داشته باشند.

    این مرجع تقلید در ادامه از وجود بی‌نظمی در رانندگی و همچنین بیتوجهی به قوانین انتقاد کردند و گفتند: در جامعه اسلامی باید نظم در همه امور حاکم باشد.

    ایشان ادامه دادند: کسانی که به نوعی از قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سرپیچی میکنند، معصیت انجام داده و فعلی حرام را مرتکب شده‌اند.

    آیت ا... صافی گلپایگانی همچنین از اقدامات نیروی در انتظامی در زمینه مقابله با اراذل و اوباش و همچنین بدحجابی تقدیر کردند و افزودند: ترویج مسائل ضد اخلاقی در جامعه منجر به نابودی جوامع اسلامی در گذشته شده است و ما باید نسبت به این مسأله هوشیار باشیم.  منبع



  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: شنبه 86/8/5::: ساعت 9:20 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 90
    بازدید دیروز: 4
    کل بازدید :1779308

    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>آرشیو شده ها<<
    آذر - دی - بهمن 1385
    بهمن 85
    نیمه اول اسفند 85
    نیمه دوم اسفند 85
    فروردین 86 یک
    فروردین 86 دو
    فروردین سه
    فروردین 4
    اردیبهشت 1
    اردیبهشت 2
    اردیبهشت 3
    اردیبهشت 4
    خرداد 86
    تیر 86
    مرداد 86
    شهریور 86
    مهر 86
    آبان 86
    آذر 86
    دی 86
    بهمن 86
    اسفند 86
    فروردین 87
    اردیبهشت 87
    خرداد 87
    تیر 87
    مرداد 87
    شهریور 87
    مهر 87
    آبان 87
    آذر 87
    دی 87
    بهمن 87
    اسفند 1387
    فروردین 1388
    اردیبهشت 1388
    خرداد 1388
    تیر 1388
    مرداد 1388
    شهریور 1388
    مهر 1388
    آبان 1388
    آذر 1388
    دی 1388
    بهمن 1388
    اسفند 1388
    فروردین 1389
    اردیبهشت 1389
    خرداد 1389
    تیر 1389
    تیر 89
    مرداد 89
    شهریور 89
    مهر 89
    آبان 89
    آذر 89
    دی 89
    بهمن 89
    اسفند 89
    فروردین 90
    اردیبهشت 90
    خرداد 90
    تیر 90
    مرداد 90
    شهریور 90
    مهر 90
    آبان 90
    آذر 90
    دی 90
    بهمن 90
    اسفند 90
    فروردین 91
    اردیبهشت 91
    خرداد 91
    تیر 91
    مرداد 91
    شهریور 91
    مهر 91
    آبان 91
    آذر 91
    دی 91
    بهمن 91
    اسفند 91
    زمستان 91
    بهار 92
    تابستان 92
    پاییز 92
    زمستان 92
    بهار 93
    تابستان 93
    پاییز 93
    زمستان 93
    بهار 94
    تابستان 94
    پاییز 94
    زمستان 94
    بهار 95
    تابستان 95
    پاییز 95
    زمستان 95
    بهار 96
    تابستان 96
    پاییز 96
    زمستان 96
    بهار 97
    تابستان 97
    زمستان 97
    پاییز 98
    بهار 99
    پاییز 99
    زمستان 99
    بهار 0
    تابستان 0
    زمستان 0

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    اصولگرا

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<













    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<