سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس راهی را در جستجوی دانش بپیماید، خداوند راهی را به سوی بهشت برایش هموار گرداند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
اصولگرا

شورای همگرایی اصولگرایان جایگزین شورای هماهنگی

 با وجود تلاش فراوان جریان ضداصولگرایی برای القاء اختلاف در میان اصولگرایان، "شورای همگرایی اصولگرایان" مرکب از اعضاء شاخص این طیف، جلسات و برنامه هایی برای حرکت در مسیر این راهبرد تدارک دیده اند.

 به گزارش رجانیوز، مهدی چمران، حبیب الله عسگراولادی، حسین فدایی، محمدرضا باهنر، علیرضا زاکانی، صادق محصولی، حجه الاسلام مصلحی و محسن کوهکن از اعضاء شورای همگرایی اصولگرایان بوده و قرار است این شورا که دربرگیرنده نمایندگان تمامی طیف های اصولگرا می باشد، راهکارهای ائتلاف و همگرایی در حوزه های پیش رو را بررسی کنند.

 شورای همگرایی اصولگرایان در حالی تشکیل می شود که پیش از این، تجربه ی و سیع تری نظیر شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی وجود داشت که پس از انتخابات ریاست جمهوری نهم رو به تعطیلی گرایید. همچنین پیش از انتخابات شوراها نیز شورایی به نام شورای معتمدین اصولگرا تشکیل شد که با استقبال اغلب اصولگرایان مواجه نشد.

 گفتنی است حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران هفته گذشته مدعی شده بود اصولگرایان در انتخابات آینده به وحدت نخواهند رسید. از سوی دیگر برخی محافل تفرقه افکن مدعی اصولگرایی نیز درپی عدم دعوت از سوی شورای همگرایی، دامن زدن به برخی از اختلافات را با ترفندهای کهنه ای نظیر رودرو قرار دادن اصولگرایان و دولت، آغاز کرده اند.



  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: جمعه 86/2/14::: ساعت 11:53 عصر

    اخبار سایت

    نشست خبری استاندار یزد و معاونین استانداری با خبرنگاران رسانه های گروهی

     

    به گزارش روابط عمومی یزد، استاندار یزد و معاونین استانداری طی نشستی با خبرنگاران رسانه های گروهی به پرسشهای مطرح شده پاسخ گفتند.

    استانداری یزد با گرامیداشت یازدهم و دوازدهم اردیبهشت ماه روز کارگر و روز معلم گفت: باید به آن توجه کنیم. ابوالقاسم عاصی افزود: تکریم و تعظیم معلم باید در جامعه بصورت یک فرهنگ فراگیر گسترش یابد. وی افزود: سال 85 سعی کردیم دستگاه های اجرایی را هماهنگ کنیم و ستاد کاری استان را پرتلاش نشان دهیم و تاکیدمان به مدیران اجرایی این بود که نسبت به عملکردها بزرگنمایی نکنند و از اطلاع رسانی سالم به مردیم دریغ نورزند.   ادامه مطلب



  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: پنج شنبه 86/2/13::: ساعت 11:56 عصر

    من مواعظ النبی صلى الله علیه وآله وسلّم:
    من اکل ما یشتهی ولبس ما یشتهی ورکب مایشتهی لم ینظر اللّه الیه حتى ینزع او یترک.

    (تحف العقول صحفه 38)
    در جمله «رکب مایشتهی»، احتمال دارد که معناى حقیقى کلمه مراد باشد؛ یعنى هر مرکبى که مورد میل اوست، انتخاب کند و احتمال دارد به معناى «رکب الامر» باشد؛ یعنى هر کارى دلش خواست انجام دهد. بهرحال، نظر و توجه الهى که رأس همه خیرات و مایه همه کمالات انسان در عالم وجود است؛ با ارتکاب این امور از انسان گرفته مى‏شود و ترک آن هم به این است که با ریاضت اختیارى، آنچه را که هوس مى‏کند و مى‏تواند انجام دهد کنار بگذارد.
    کسانى که قدرت انجام تمام مشتهیات خود را ندارند باید قدر بدانند؛ زیرا این نعمت بزرگى است که انسان در مقابل هوا و هوسهاى خود، میدان گسترده‏اى نداشته باشد. گرچه اگر بتواند و مبارزه کند، ثواب بیشترى دارد. منبع


  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: پنج شنبه 86/2/13::: ساعت 10:16 عصر

    رییس جمهور در کرمان:
    خواص سیری‌ناپذیر، با اجرای عدالت مخالفند

     رئیس جمهور گفت: برخی مدعیان و به اصطلاح خواص سیری‌ناپذیر، با اجرای عدالت مخالف هستند و اجرای عدالت را مخالف منافع، موجودیت و حیثیت خود می‌دانند.
     
    به گزارش خبرگزاری فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور که بعدازظهر امروز چهارشنبه در جمع مردم شهر کرمان سخن می‌گفت، اظهار داشت: کرمان گذرگاه تحولات تلخ و شیرین در عمر چند هزار ساله خود است و حکومت‌ها منقرض شده‌اند، ولی آنچه برپا مانده عزت، کرامت، بزرگی و رشادت مردم فداکار کرمان است.    ادامه مطلب



  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: چهارشنبه 86/2/12::: ساعت 9:35 عصر

    عاصی استاندار یزد، کسی که اصولگرایان و بی اصول ها از او رنجیده خاطرند. کسی که ناتوانی اش در اداره استان و در جهت دولت آقای احمدی نژاد زبانزد شده و این مسئله گویا با اظهار عجزهایی که در بعضی جلسات می شود در بیرون به شایعه استعفاء تبدیل شده و سپس تکذیب می شود!! کسی که نتوانست برنامه استقبال شایسته ای از رئیس جمهور داشته باشد و یزدی ها را شرمنده تاریخ نمود. کسی که از اعضای فعال شورای هماهنگی بود و هست. کسی که رئیس ستاد انتخاباتی آقای احمدی نژاد در استان یزد شد و کسی که عنوان بسیجی فعال داشته و دارد و نمی بایست قانوناً و شرعاً در فعالیتهای سیاسی و انتخاباتی بر له یا علیه کسی وارد می شد!! اما شد و به واسطه این شدن و گمان خوبی که نیروهای اصولگرا از او داشتند، به جای حضور در دادسرای نظامی جهت پاسخگویی، در استانداری حضور یافته و گویا پاسخگویی در این زمینه به سرای دیگر موکول شده است.  



  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: سه شنبه 86/2/11::: ساعت 11:32 عصر

    زمانی سابق، رئیس اداره اطلاعات استان یزد و دوران فعلی معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد

     

     

     

     

     

     

    تقوایی از عناصر اداره اطلاعات و رئیس بازرسی فعلی (مسئول انتصابات) استانداری یزد



  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: سه شنبه 86/2/11::: ساعت 1:29 عصر

    به یاد استاد شهید مرتضی مطهری
    داستانی از داستان راستان:
    شخصی باهیجان و اضطراب ، به حضور امام صادق " ع " آمد و گفت :
    " درباره من دعایی بفرمایید تا خداوند به من وسعت رزقی بدهد ، که‏
    خیلی فقیر و تنگدستم " .
    امام : " هرگز دعا نمی‏کنم " .
    - " چرا دعا نمی‏کنید ؟ ! "
    " برای اینکه خداوند راهی برای اینکار معین کرده است ، خداوند امر
    کرده که روزی را پی‏جویی کنید ، و طلب نمایید . اما تو می‏خواهی در خانه‏
    خود بنشینی ، و با دعا روزی را به خانه خود بکشانی ! " ( 1 )



  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: دوشنبه 86/2/10::: ساعت 11:37 عصر

    خبرنگار رجانیوز گزارش داد، سخنان مهدی کروبی دبیرکل حزب اعتماد ملی در مراسم تجلیل از ابوالقاسم سرحدی زاده اعتراض روزنامه نگاران و فعالان سیاسی اصولگرا را در ‍ی داشته است.

     کروبی در این مراسم گفته بود: اگر همه همچون سرحدی زاده حرکت می کردند، حرمت ها را نگه می داشتند و جهت ها را رعایت می کردند، امروز میدان را به بی ریشه ها نمی دادیم.

     بنا به این گزارش، شدیدترین اعتراض از سوی حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان صورت گرفت.

     شریعتمداری در ستون نکته روزنامه کیهان، منظور مهدی کروبی از بی ریشه را اعضای دولت نهم ارزیابی کرده و به ادعای دبیرکل حزب اعتمادملی پاسخ داده است.

     مشروح یادداشت حسین شریعتمداری با عنوان «چرا بی ریشه ؟!» در پی می آید:

     جناب آقای کروبی در مراسم تجلیل از آقای ابوالقاسم سرحدی زاده که روز پنجشنبه هفته گذشته در خانه کارگر برگزار شده بود ضمن قدردانی از مبارزات پیش از انقلاب برادر سرحدی زاده و خدمات خالصانه بعد از انقلاب ایشان اظهار داشتند؛ «اگر همه همچون سرحدی زاده حرکت می کردند، حرمت ها را نگه می داشتند و جهت ها را رعایت می کردند، امروز میدان را به بی ریشه ها نمی دادیم».

    اگرچه بیان آقای کروبی به گونه ای است که انگار ایشان همه مسئولان کنونی نظام جمهوری اسلامی ایران را «بی ریشه» می دانند! ولی به یقین جناب کروبی چنین منظوری نداشته اند، بنابراین منظور ایشان از افراد بی ریشه ای که امروز میدان دار شده اند چه کسانی است؟ آنچه مسلم است این که «افراد بی ریشه» مورد نظر آقای کروبی امروزه برخی از مناصب حساس و پست های کلیدی را در اختیار دارند و مدیران رده های دوم و سوم و چندم نظام نیستند. پس این بی ریشه ها کیستند که آقای کروبی از میدان داری آنها ابراز نگرانی کرده اند؟!  ادامه مطلب



  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: دوشنبه 86/2/10::: ساعت 10:3 عصر

     دانیل بایمن : تغییر نظام، بمباران و دیگر فرم هاى فشار به شکست خواهد انجامید و حتى ممکن است نتیجه عکس هم داشته باشد.  واشنگتن باید بداند اگر تهران به ظرفیت هسته اى هم دست پیدا کند، کارى نخواهد کرد. اما یک ایران هسته اى در منطقه و در صحنه بین المللى مدعى تر خواهد بود.

        اهمیت نقش منطقه اى ایران در تأمین ثبات و صلح در منطقه هر روز بیش از پیش مورد پذیرش و اذعان طرف ها و بازیگران بین المللى و منطقه اى قرار مى گیرد،یک مؤسسه مطالعاتى آمریکایى اذعان کرد افتضاح آمریکا در عراق موقعیت چانه زنى ایران را تقویت کرده و برنامه هسته اى ایران نیز از حمایت و پشتوانه عظیم مردم برخوردار است.مؤسسه مطالعاتى بروکینگز آمریکا در تحلیلى نوشت: بسیارى از مقام هاى ایران به برنامه هسته اى خود تعهد زیادى دارند و به نظر مى رسد که این برنامه از حمایت گسترده مردم برخوردار است. دانیل بایمن نویسنده این تحلیل خاطر نشان کرده است: تغییر نظام، بمباران و دیگر فرم هاى فشار به شکست خواهد انجامید و حتى ممکن است نتیجه عکس هم داشته باشد. در بخش دیگرى از این تحلیل آمده است: البته واشنگتن باید بداند اگر تهران به ظرفیت هسته اى هم دست پیدا کند، کارى نخواهد کرد. اما یک ایران هسته اى در منطقه و در صحنه بین المللى مدعى تر خواهد بود. اما این احتمال وجود ندارد که ایران با رسیدن به این ظرفیت حمله اى را علیه آمریکا، اسرائیل و یا یکى از همپیمانان عرب آمریکا به راه بیندازد. ایران مى خواهد یک رهبر منطقه اى باشد و نفوذ آمریکا را کاهش دهد. رهبران ایران بر خلاف کره شمالى و دیگر رژیم هاى جنایتکار نمى خواهند زندگى میلیونها شهروند خود را از این طریق به خطر بیندازند و همچنین نمى خواهند آن را در اختیار یک گروه تروریستى قرار دهند. از سوى دیگر غرب درک کاملى از تمایلات ایران در مسائل هسته اى ندارد. این تحلیل افزوده: ما مى توانیم و باید با ایران گفت وگو کنیم.

    ادامه مطلب



  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: دوشنبه 86/2/10::: ساعت 2:14 عصر

    پیام رهبر انقلاب به مناسبت آغاز به کار سومین دوره شوراهای اسلامی؛

    شوراها از دخالت دادن انگیزه‌های جناحی و حزبی در میدان فعالیت پرهیز کنند

    خبرگزاری فارس:حضرت آیت الله خامنه‌ای شوراها را نماد دیگری از اداره کشور به دست مردم خواندند و تأکید کردند: بنیاد این نهاد اجتماعی بر حل عملگرایانه مشکلات مردم استوار است.

    به گزارش خبرگزاری فارس رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز به کار سومین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، شوراها را نماد دیگری از اداره کشور به دست مردم خواندند و با تجلیل از همت و حماسه آفرینی مردم در سومین دوره انتخابات شوراها تأکید کردند: بنیاد این نهاد اجتماعی بر حل عملگرایانه مشکلات مردم استوار است که این مهم با کسب سرمایه ارزشمند اعتماد عمومی و پرهیز از دخالت دادن انگیزه‌های جناحی و حزبی در میدان فعالیت شوراها، محقق خواهد شد.
    متن پیام رهبر فرزانه انقلاب به مناسبت آغاز به کار سومین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به این شرح است:

    ادامه مطلب



  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: یکشنبه 86/2/9::: ساعت 1:47 عصر

       1   2      >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 12
    بازدید دیروز: 4
    کل بازدید :1779230

    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>آرشیو شده ها<<
    آذر - دی - بهمن 1385
    بهمن 85
    نیمه اول اسفند 85
    نیمه دوم اسفند 85
    فروردین 86 یک
    فروردین 86 دو
    فروردین سه
    فروردین 4
    اردیبهشت 1
    اردیبهشت 2
    اردیبهشت 3
    اردیبهشت 4
    خرداد 86
    تیر 86
    مرداد 86
    شهریور 86
    مهر 86
    آبان 86
    آذر 86
    دی 86
    بهمن 86
    اسفند 86
    فروردین 87
    اردیبهشت 87
    خرداد 87
    تیر 87
    مرداد 87
    شهریور 87
    مهر 87
    آبان 87
    آذر 87
    دی 87
    بهمن 87
    اسفند 1387
    فروردین 1388
    اردیبهشت 1388
    خرداد 1388
    تیر 1388
    مرداد 1388
    شهریور 1388
    مهر 1388
    آبان 1388
    آذر 1388
    دی 1388
    بهمن 1388
    اسفند 1388
    فروردین 1389
    اردیبهشت 1389
    خرداد 1389
    تیر 1389
    تیر 89
    مرداد 89
    شهریور 89
    مهر 89
    آبان 89
    آذر 89
    دی 89
    بهمن 89
    اسفند 89
    فروردین 90
    اردیبهشت 90
    خرداد 90
    تیر 90
    مرداد 90
    شهریور 90
    مهر 90
    آبان 90
    آذر 90
    دی 90
    بهمن 90
    اسفند 90
    فروردین 91
    اردیبهشت 91
    خرداد 91
    تیر 91
    مرداد 91
    شهریور 91
    مهر 91
    آبان 91
    آذر 91
    دی 91
    بهمن 91
    اسفند 91
    زمستان 91
    بهار 92
    تابستان 92
    پاییز 92
    زمستان 92
    بهار 93
    تابستان 93
    پاییز 93
    زمستان 93
    بهار 94
    تابستان 94
    پاییز 94
    زمستان 94
    بهار 95
    تابستان 95
    پاییز 95
    زمستان 95
    بهار 96
    تابستان 96
    پاییز 96
    زمستان 96
    بهار 97
    تابستان 97
    زمستان 97
    پاییز 98
    بهار 99
    پاییز 99
    زمستان 99
    بهار 0
    تابستان 0
    زمستان 0

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    اصولگرا

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<













    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<