سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت با عصمت همراه است . [امام علی علیه السلام]
اصولگرا
اینکه گفته می شود بنده از جانب دولت مأموریت داشتم، صحت ندارد. آقای احمدی ن‍ژاد چنین درخواستی از من نداشتند و اساساً در شأن ایشان نیست که چنین چیزی به من بگویند و روحیات بنده هم اینگونه نیست. به نظر می‌رسد دوستان گاهی در اخبار خود گمانه‌زنی می کنند.


  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: پنج شنبه 87/6/28::: ساعت 9:40 عصر

    دیدار روسای سه قوه و مسئولان و مدیران بخشهای مختلف نظام

    حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار روسای سه قوه و مسئولان و مدیران بخشهای مختلف نظام، صبر و پایداری بر اصول و مبانی اسلام و انقلاب را، موجب پیشرفت بیشتر در عرصه های گوناگون خواندند و با اشاره به حاکمیت عقلانیت بر ارکان نظام افزودند: این عقلانیت زمینه ساز تلاش بی وقفه برای تحقق آرمانهای اسلامی و انقلابی است.

    ایشان با اشاره به تأکید قرآن کریم بر استعانت و یاری جستن از صبر و صلاه، توجه به ارتباط این دو عنصر سعادت بخش را ضروری خواندند و افزودند: اگر صبر و پایداری، به روح نماز یعنی توجه به منبع لایزال الهی و ذکر و خشوع متصل شود، استقامت انسان هیچگاه پایان نمی یابد و در این صورت هیچ وقفه ای در مسیر حرکت انسان و جامعه به سمت قله های مادی و معنوی از جمله قله های علم، ثروت، اقتدار سیاسی و اخلاق و معنویت پیش نخواهد آمد.   ادامه مطلب



  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: سه شنبه 87/6/19::: ساعت 11:15 عصر

                                توهین عطاران به فرهنگ و هنر و مردم با بزنگاه
           

    چندین سال است که بنا بدلایلی، عطاران، پای ثابت شبکه سوم، و مامور به هدر دادن بودجه و سریال سازی برای ماه مبارک رمضان شده، و هرسال در میان سکوت مسئولان فرهنگی سیمای ضرغامی، لوده گی هایش را بی مزه تر از سال قبل نموده، و اما وقتی عطاران، در شروع اولین قسمت «بزنگاه» دقایقی را حوله بدوش، با پشت خم شده به دوربین، ضمن توهین به بینندگان، لوده گی کرد و با مردم حرف زد، مشخص شد که بدلیل نبود نظارت در بزنگاه و شبکه های ضرغامی، او با تمام قدرت و توان، و بوسیله بی هنری، چوب حراج به فرهنگ و هنر و اخلاق «جامعه» خواهد زد!
    بزنگاه خالی از هنر و خلاقیتی که بعد از افطار از شبکه سوم پخش می شود، جایی برای نقد باقی نگذاشته، یک مشت آدم حریص و طماع و فرصت طلب، دور هم جمع شده اند تا سهم بیشتری از ارث یک مرده را نصیب خود سازند. مرده ای که جسدش با به مسخره گرفته شدن آداب کفن و دفن و اخلاق و فرهنگ جامعه اسلامی، در میان لوده گی ها دفن می شود، آری! عطاران برای رسیدن به نام و نان بیشتر، از مرده هم دست برنمی دارد، حتی اگر مجبور به خوردن آب در لیوانی که حاوی دندان مصنوعی «مرده» می باشد، باشد.
    در چند قسمت پخش شده بزنگاه، بیش از هر چیز مصرف و معامله مواد مخدر و کشیدن تریاک با سیخ و میل، تبلیغ و ترویج شده است، و هیچکس در پی پاسخ دادن به این سوال نیست، که کدام دادگاهی در نظام جمهوری اسلامی، حضانت و سرپرستی یک دختر خردسال را به یک مرد بیکار معتاد سپرده است!؟ دختر خردسالی که در کنار پدر، دروغ گفتن و حمل تریاک را آموزش دیده و یاد می گیرد! برای بد نشان دادن چهره جمهوری اسلامی و نادیده گرفتن حقوق کودکان و مادران، کدام از دشمنان نظام جمهوری اسلامی می توانستند بهتر و بیشتر از بزنگاه عطاران عمل کرده و به ریشه های فرهنگ و هنر و اخلاق جامعه، ضربه بزنند.
    صرف طنز بودن برنامه و خندان مردم که دلیل نمی شود، هر کسی هر کاری خواست انجام دهد، اگر یک دیوانه در کوچه و خیابان شلوارش را پائین بکشد، گاه باعث خنده «شدید» مردم خواهد شد، و اما تلویزیون و شبکه های ضرغامی اجازه دارند تا بخاطر خنداندن مردم، تصویر این دیوانه را ضبط کرده و پخش نمایند!؟
    دویست نماینده مجلسی که بخاطر یک جمله مشایی، علیه مشایی نامه نوشتند و به رئیس جمهور تذکر دادند، چرا در قبال توهین عطاران به مردم و اخلاق و فرهنگ جامعه سکوت کرده اند، و چرا در این رابطه به ضرغامی تذکر نداده اند و نمی دهند!؟ نکند که نمایندگان مردم در مجلس، برنامه های شبکه های ضرغامی را تماشا نمی کنند!؟
    لاریجانی، که خود یک زمانی ریاست سازمان صدا و سیما را بعهده داشته است، اینک در جایگاه ریاست مجلس، چرا در رابطه با بزنگاههای توهین آمیز چیزی نمی گوید و واکنش نشان نمی دهد!؟

      منبع



  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: سه شنبه 87/6/19::: ساعت 10:58 عصر

    تحلیلی پیرامون سخنان اخیر رهبر معظم انقلا‌ب
    حجت بر همگان تمام شد

          

                                                                 

    سخنان مقام معظم رهبری در جمع اعضای هیأت دولت حاوی نکات مهم و اساسی بود که توجه خاص خواص جامعه و به‌تبع آن عموم مردم را می‌طلبد؛ سخنان حکیمانه‌ای که سراسر حکمت و پیام بود و بسان آب سردی بر آتش فتنه‌گران سیاسی. برجسته‌کردن این نکات می‌تواند در شفاف‌شدن و رساندن آن پیام‌ها به مردم نقش بسزایی ایفا کند:
    1- دولت نهم از ابتدا تاکنون از سرمایه عظیم حمایت خاص ولی‌امرمسلمین برخوردار بوده است، به‌طوری که در میان دولت‌های پس از انقلا‌ب کم تر دولتی می‌توان یافت که در این حدّ از اعتماد رهبری برخوردار بوده باشد. و عجیب است که برخی همواره درصددند این‌گونه وانمود کنند که از این اعتماد کاسته شده است در چند ماه گذشته که مقام معظم رهبری در سخنان خود تأیید مستقیمی نسبت به دولت نداشتند مخالفان دولت این‌گونه تبلیغ می‌کردند که معظم‌له چتر حمایت خود را از دولت برداشته و دیگر به آن اعتمادی ندارد. سخنان صریح و حمایت‌آمیز رهبری نسبت به دولت نهم نشان داد که ذره‌ای از اعتماد معظم‌له به دولت کاسته نشده بلکه شدت یافته است.     ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: چهارشنبه 87/6/13::: ساعت 10:43 صبح

    جانشین رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان یزد گفت:
     دولت احمدی نژاد از جنس دولت رجایی است و تضعیف آن تضعیف نظام و انقلاب است.
    یزدفردا :به‌گزارش ایرنا "احمد هژبری" روز پنجشنبه در همایش بسیجیان پایگاه اداری شهرستان مهریزازکسانی که به گفته او دولت نهم و مدیریت استان را با سخنان خود زیر سوال می‌برند انتقاد کرد.
    وی افزود: بنا بر فرموده مقام معظم رهبری دولت نهم در عمل دولت کار ، خدمت، ارزشی و اصولگرا، استکبار ستیز و حامی انقلاب و نظام است.
    وی با طرح این پرسش که آیا دولتی که این قدر از طرف رهبری فرزانه انقلاب اسلامی حمایت می‌شود شایسته تضعیف و فشار است؟ گفت: بدون اغراق در طی 30 سال گذشته هیچ دولتی به اندازه دولت ارزشی نهم تحت فشار رسانه‌ای و برخی تحریم‌ها نبوده است.
    وی اظهار داشت: متاسفانه فردی در استان مصاحبه می‌کند و می‌گوید مدیریت کنونی آن در شان مردم این دیار نیست و دولت را تضعیف می‌کند.
    هژبری سوال کرد: آیا آن مدیریتی که استان را جولانگان اصلاح طلبان کرده بود در شان مردم بود؟
    وی افزود: مقام معظم رهبری در جمع مسوولان استان با صراحت از استاندار کنونی یزد حمایت کردند و آن را ارزشی و بسیجی خواندند.
    جانشین دفتر نظارت شورای نگهبان استان یزد گفت: همه نیروهای ارزشی و اصولگرا باید از دولت نهم حمایت کنند.
    او علت این امر را حمایت‌های مکرر مقام معظم رهبری از دولت ، کفر ستیزی، خدمت بی‌منت به مردم ، در خط امام بودن، ولایت مداری و ارزشی بودن و روحیه کار و تلاش بی‌وقفه آن ذکر کرد.
    وی افزود: امروز دولت با گفتمان امام و رهبری و ارزش‌ها همه وجود خود را برای خدمت به مردم و تحقق اهداف نظام صرف می‌کند.
    مهریز 15 هزار نفر بسیجی و بیش از 200 پایگاه مقاومت و 15 واحد بسیبج اداری دارد.
    این شهرستان با 50 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد


  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: دوشنبه 87/6/11::: ساعت 12:20 صبح


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 78
    بازدید دیروز: 4
    کل بازدید :1779296

    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>آرشیو شده ها<<
    آذر - دی - بهمن 1385
    بهمن 85
    نیمه اول اسفند 85
    نیمه دوم اسفند 85
    فروردین 86 یک
    فروردین 86 دو
    فروردین سه
    فروردین 4
    اردیبهشت 1
    اردیبهشت 2
    اردیبهشت 3
    اردیبهشت 4
    خرداد 86
    تیر 86
    مرداد 86
    شهریور 86
    مهر 86
    آبان 86
    آذر 86
    دی 86
    بهمن 86
    اسفند 86
    فروردین 87
    اردیبهشت 87
    خرداد 87
    تیر 87
    مرداد 87
    شهریور 87
    مهر 87
    آبان 87
    آذر 87
    دی 87
    بهمن 87
    اسفند 1387
    فروردین 1388
    اردیبهشت 1388
    خرداد 1388
    تیر 1388
    مرداد 1388
    شهریور 1388
    مهر 1388
    آبان 1388
    آذر 1388
    دی 1388
    بهمن 1388
    اسفند 1388
    فروردین 1389
    اردیبهشت 1389
    خرداد 1389
    تیر 1389
    تیر 89
    مرداد 89
    شهریور 89
    مهر 89
    آبان 89
    آذر 89
    دی 89
    بهمن 89
    اسفند 89
    فروردین 90
    اردیبهشت 90
    خرداد 90
    تیر 90
    مرداد 90
    شهریور 90
    مهر 90
    آبان 90
    آذر 90
    دی 90
    بهمن 90
    اسفند 90
    فروردین 91
    اردیبهشت 91
    خرداد 91
    تیر 91
    مرداد 91
    شهریور 91
    مهر 91
    آبان 91
    آذر 91
    دی 91
    بهمن 91
    اسفند 91
    زمستان 91
    بهار 92
    تابستان 92
    پاییز 92
    زمستان 92
    بهار 93
    تابستان 93
    پاییز 93
    زمستان 93
    بهار 94
    تابستان 94
    پاییز 94
    زمستان 94
    بهار 95
    تابستان 95
    پاییز 95
    زمستان 95
    بهار 96
    تابستان 96
    پاییز 96
    زمستان 96
    بهار 97
    تابستان 97
    زمستان 97
    پاییز 98
    بهار 99
    پاییز 99
    زمستان 99
    بهار 0
    تابستان 0
    زمستان 0

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    اصولگرا

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<













    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<