سفارش تبلیغ
صبا ویژن
«و هر که حکمت یابد، خیری فراوان یافته است» ـ می فرماید : مقصود فرمانبرداریاز خدا و شناخت امام است . [امام صادق علیه السلام ـ درباره گفتار خدای]
اصولگرا
خبرگزاری فارس: تجمع بزرگ ضد صهیونیستی مردم تهران در جهت اعلام همدردی با مردم مظلوم فلسطین و اعلام خشم و انزجار از جنایات رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه برگزار شد.


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، تجمع بزرگ ضد صهیونیستی امروز تهران با حضور اقشار مختلف مردم، برخی اعضای هیئت دولت و مقامات کشوری و لشکری در میدان فلسطین تهران برگزار شد.


در این تجمع که هزاران نفر در آن حضور داشتند مردم با در دست داشتن پرچم‌های ایران، فلسطین، حزب الله لبنان و پرچم های به نشانه آغاز ماه محرم و با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل، یا ایها المسلمون اتحدو اتحدو خشم و انزجار خود را از فجایع اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه که به همراهی آمریکا و سکوت سران کشورهای عربی انجام می گیرد، اعلام کردند.
همچنین در این تجمع پلاکاردهایی با مضامین اعلام آمادگی ملت ایران جهت حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل در دست مردم بود که بر روی یکی از آنها اینگونه نوشته بود «راهپیمایی و تظاهرات خوب است اما با عمل بهتر خواهد شد و از مسئولان جمهوری اسلامی نیز می خواهیم تا با موشک اسرائیل را هدف قرار دهند».
در این جمع محمد حسین صفار هرندی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به نمایندگی از هیات دولت و محمد حسن ابوترابی فرد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی به ایراد سخنرانی پرداختند.
منوچهر متکی وزیر امور خارجه، سردار نجار وزیر دفاع، زاهدی وزیر علوم، فاطمه واعظ جوادی معاون رئیس جمهور ، سردار رمضان شریف مسئول اداره روابط عمومی و تبلیغات سپاه پاسداران، سردار عراقی فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ و مهدی کروبی رئیس حزب اعتماد ملی از دیگر شخصیت های حاضر در تجمع بزرگ ضد صهیونیستی امروز مردم تهران بودند.
همچنین طوماری در جهت اعلام حمایت مردم مسلمان ایران از ملت مظلوم فلسطین به امضای شرکت کنندگان در این تجمع رسید.

* صفار هرندی: دولت تصمیماتی فراتر از شعار درخصوص فلسطین اتخاذ کرده است

محمدحسین صفارهرندی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی سخنانی به نمایندگی از هیئت دولت، اظهار داشت: غزه در اصل بهای آزادی همه سرزمین‌های اسلامی تحت فشار رژیم صهیونیستی را می‌پردازد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجاهدین غزه را طلایه داران عزم بزرگ انقلابی دانست و گفت: مردم مظلوم غزه در برابر یاوه گویی‌های رسانه های غربی مقاومت می‌کنند و همانها از ساحت رسول الله زمانی که در رسانه‌های غربی مورد اهانت قرار گرفت دفاع کردند و در این وضعیت آیا مجاهدان دفاع از تمامیت اسلام را باید تنها بگذاریم؟
وی خطاب به حاضرین در این اجتماع باشکوه بیان داشت: شعارهایی که روزهای قدس سر می‌دهیم، مردم غزه در عمل اجرا می‌کنند، پس ننگ بر آن کسانی که در این حال جام شرابشان را به جام دشمنان می‌زنند.
صفارهرندی با تاکید بر اینکه کسانی که مجوز حمله اخیر را به رژیم صهیونیستی دادند، نقاب اسلامی و عربی به چهره داشتند، گفت: هم پیمانی فقط این نیست که از آرمان های صهیونیست ها حمایت کنند، بلکه آنها که از بی جربزگی، دلهایشان لرزید و فرمول‌های سازش را صادر می‌کنند نیز قاتل مردم فلسطین هستند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان داشت: دولت جمهوری اسلامی به عنوان بخشی از آحاد ملت ایران و به عنوان تابع و مرید و مقلد رهبر معظم انقلاب که مراد همه آزادگان جهان است و به تبع مردمی که به خوبی ثابت کرده‌اند دلهایشان پیوند خورده با دلهای مردم فلسطین است، امروز در کنار مردمند و دیشب تصمیماتی جدی بالاتر از شعار برای مردم فلسطین اتخاذ کرد.
صفار هرندی با اشاره به جلسه شب گذشته هیئت دولت در خصوص فلسطین، اظهار داشت: بخشی از این تصمیمات به محاکمه سردمداران رژیم صهیونیستی است و از اکنون باید کیفرخواست‌های خود را تنظیم کنیم، نام تک تک جنایتکاران و دستیاران آنها را ثبت و به حافظه بسپاریم و مترصد فرصت برای یک محاکمه عادلانه باشیم.
وی با اشاره به ارسال کمک های ایران به مردم غزه تصریح کرد: اولین محموله بزرگ آن شب گذشته توسط دو فروند هواپیما و امروز توسط کشتی چند هزار تنی به سوی غزه ارسال شد و ما سعی در عمل به وظایف خود کرده ایم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه ارتش رژیم صهیونیستی در حال تدارک حمله زمینی به غزه است، خاطر نشان کرد: دشمن صهیونیستی که زمانی تمامی پایتخت‌های عربی و اسلامی را آماج حملات خود قرار می داد، امروز به جای تهدید کشورهای عربی تنها مجبور به تهدید مردمان و سرزمینی است که در منطقه مورد ادعای او (فلسطین اشغالی) زندگی می‌کنند.
صفارهرندی با بیان اینکه منطقه نبرد از هزاران کیلومتر مرزهای غصبی سرزمین‌های اشغالی به درون رژیم صهیونیستی منتقل و محدود شده است، تاکید کرد: این به این معنی است که غزه بهای سرافرازی را می‌پردازد، پس چرا باید تنها باشد.
وی با تاکید بر اینکه ما مشعل کینه علیه صهیونیست ها را در دل خود فروزان نگه می‌داریم، خطاب به مردم گفت: مردم می توانند از آنچه دوست می دارید برای همراهی با مردم غزه اهدا کنند.

ابوترابی: بازوی مقاومت در فلسطین سینه اسرائیل را خرد خواهد کرد

محمدحسن ابوترابی فرد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه گفت: فاجعه غیرانسانی قتل عام کودکان، زنان، مردان جوانان شریف، آزادیخواه وحق طلب فلسطینی را به شما برادران و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم.
وی افزود: بیش از نیم قرن قبل که با توطئه نظام سلطه به سرکردگی آمریکا زمینه تولد نامشروع رژیم صهیونیستی در قلب جهان اسلام شکل گرفت و زمینه شکل‌گیری این غده سرطانی در قلب جهان اسلام برای دفاع از منافع نامشروع نظام سلطه فراهم شد.
نماینده قزوین در مجلس در ادامه اظهار داشت: متاسفانه در آن زمان که در قلب سرزمین‌های اشغالی و در جهان این توطئه شکل گرفت و این رژیم بستر نظامی، و سیاسی خود را فراهم کرد و از همه نقاط جهان صهیونیست‌ها را به سرزمین‌های اشغالی آورد و در آنجا اسکان داد و جای را برای مردم فلسطین تنگ کرد.
ابوترابی به اهداف رژیم صهیونیستی در اشغال فلسطین اشاره کرد و اظهار داشت: ‌رژیم صهیونیستی در آرزوی دستیابی به آبهای خلیج فارس برای هیچ فلسطینی و هیچ دولتی در این کشور ارزش قائل نبود.
وی افزود: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران این رژیم حتی یک بار حاضر نشد با نمایندگان ملت فلسطین گفتگو کنند و برای آنها هیچ شانی قائل نبود و هیچ مانعی را در مقابل خواسته‌های خود در جهان اسلام نمی‌دیدند.
وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و روشنگری‌های امام راحل در خصوص رژیم صهیونیستی گفت: فریاد بلند و اندیشه ملکوتی امام خمینی(ره) که دیروز اسرائیل را غده سرطانی در جهان معرفی کرد و جهان را در مقابل این نظام استبدادی بسیج کرد امروز نه تنها در سرزمین مجاهد و مقاوم لبنان بلکه در سراسر جهان اسلام به یک ایده و آرمان واحد تبدیل شده است.
نماینده مردم در قزوین در ادامه اظهار داشت: امروز مسلمانان در دورترین نقطه جهان تا کشورهای خاورمیانه همه با الهام از رهبر خود و پشتیبانی‌‌های مقام معظم رهبری در یک جهت برای تقابل جدی با رژیم صهیونیستی هماهنگ و متحد هستند.
عضو هیئت رئیسه مجلس در ادامه افزود: اگر امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان اسلام در نزد آزادیخواهان اعتبار بالایی دارد به خاطر تفکر قرآنی و عزتمند اسلام و رهبری آگاه، مدبر و مقتدر مقام معظم رهبری و همچنین مواضع روشن و قاطع احمدی نژاد رئیس‌جمهور مکتبی و انقلابی در برابر اسرائیل غاصب از مهم‌ترین عوامل توجه جهان به ایران به عنوان ام‌القرای جهان اسلام است.
ابوترابی با بیان اینکه منافع جهان اسلام منافع جمهوری اسلامی نیز است گفت: در قلب ملت ایران تنها مصالح و منافع امت اسلام موج می‌زند و ایران در حالی که به منافع ملی خود با همه وجود عشق می‌ورزد و شهدای بسیاری را در راستای حفظ این انقلاب تقدیم کرده است سرنوشت خود را با سرنوشت جهان یکسان می‌بیند و جنین تفکری است که شما را به ام‌القرای جهان اسلام تبدیل کرده است.
وی با بیان اینکه حمله اسرائیل به غزه نماد اقتدار و پیروزی این رژیم نیست گفت:‌ امروز رژیم صهیونیستی در مقابل مردم غزه ایستاده است و شکست را از درون رژیم دیکتاتوری خود احساس می‌کند و امروز اسرائیل برای ادامه حیات خود راهی جز افزایش قطعنامه بر علیه مردم غزه و حملات هوایی و زمینی به آنها ندارد.
نماینده قزوین در بخش دیگری از سخنان خود به پیروزی حماس درانتخابات اشاره کرد و گفت: پس از اینکه حماس در غزه پیروزی شد، علامت روشنی به مردم فلسطین و جهان نشان داده که تنها راه پیروزی مبارزه همه جانبه برای نابودی اسرائیل است و حماس و مردم فلسطین این راه را انتخاب کردند.
وی به سازش کشورهای عربی با اسرائیل اشاره کرد و افزود: ‌امروز بعد از ماه‌ها و سالها فشار بر مردم فلسطین و بعد از محاصره فاجعه بار غزه و بعد از فشار سران خود فروخته کشورهای عربی به مردم غزه شاهد این هستیم که مردم غزه بر همان پیمان سازش ناپذیری با اسرائیل که سرلوحه کار حماس است استوار است.
نماینده قزوین در مجلس افزود: امروز سرزمین فلسطین این پیام را دارد که حماس عزم خود را بر ادامه جهاد با رژیم صهیونیستی تا فرو ریختن ارکان این رژیم ادامه خواهد داد و مردم غزه در کنار جنبش جهادی حماس ایستاده‌اند و این نگاه را امام خمینی(ره) ترسیم کرد.
ابوترابی در ادامه تصریح کرد:‌ در کنار نگاه جهادی که امام خمینی(ره) آن را ترسیم کرد و مقام معظم رهبری پرچمدار آن است امروز شاهد آن هستیم که این نگاه و این اندیشه سرلوحه حزب‌الله در لبنان است و مردم فلسطین از مقاومت حزب‌الله و رهبر مقتدر آن سیدحسن نصرالله الهام گرفت که نصرت الهی تنها با ایستادگی و عزت اسلامی در سایه جهاد با دشمنان خدا معنا پیدا می‌کند.
وی با اشاره به گذشت سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ملت مسلمان ایران در طول سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی با آرمان‌های الهی خود به آزادی سرزمین فلسطین می‌اندیشند و در این راه از تمام ظرفیت‌ها و توانایی‌های بهره‌ می‌گیرند و دست مسلمانان و آزادیخواهان جهان را در این راه می‌فشارند.
نماینده قزوین در مجلس با بیان اینکه سران خودفروخته برخی کشورهای عربی پشت حملات وحشیانه اسرائیل به نوار غزه و فلسطین قرار دارند گفت:سران خودفروخته کشورهای عربی راه را بر مردم فلسطین بستند و از اسرائیل درخواست کردند که با تجاوز و حمله به غزه اجازه ندهند حزب‌الهی دیگر در قلب فلسطین شکل گیرد اما آنها بدانند چه دیر از خواب بیدار شدند چرا که امروز همان مقاومتی که در لبنان شکل گرفت و قدرت خود را به نمایش گذاشت امروز درغزه وجود دارد و مراحل رشد خود را طی کرده است و بازوی قوی مردم غزه به زودی به سینه سست رژیم صهیونیستی فرود خواهد آمد.
ابوترابی سخنان خود نقطه تقابل جهان اسلام را ایستادگی در برابر نظام سلطه دانست و ادامه داد: امروز نقطه مشترک جهان اسلام ایستادگی ، مقاومت و جهاد در برابر نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جهانخوار است که گاهی دست آغشته به خون آن از عراق و افغانستان بیرون می‌آید و گاهی در لبنان فتنه می‌کند
وی در پایان اظهار داشت: امروز دستان خون‌آلود این رژیم منفور از سرزمین‌های فلسطین بیرون آمده و امروز بر سر مردان و زنان بی‌دفاع غزه بمب‌ها و موشک‌هایی را فرود می‌آ‌ورد و این نظام سلطه است که منفور جهان اسلام است و امروز ملت ایران با تجمع خود و با شعار "مرگ بر آمریکا" در مقابل آنها ایستاده است.



  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: دوشنبه 87/10/9::: ساعت 10:3 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 134
    بازدید دیروز: 100
    کل بازدید :1781641

    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>آرشیو شده ها<<
    آذر - دی - بهمن 1385
    بهمن 85
    نیمه اول اسفند 85
    نیمه دوم اسفند 85
    فروردین 86 یک
    فروردین 86 دو
    فروردین سه
    فروردین 4
    اردیبهشت 1
    اردیبهشت 2
    اردیبهشت 3
    اردیبهشت 4
    خرداد 86
    تیر 86
    مرداد 86
    شهریور 86
    مهر 86
    آبان 86
    آذر 86
    دی 86
    بهمن 86
    اسفند 86
    فروردین 87
    اردیبهشت 87
    خرداد 87
    تیر 87
    مرداد 87
    شهریور 87
    مهر 87
    آبان 87
    آذر 87
    دی 87
    بهمن 87
    اسفند 1387
    فروردین 1388
    اردیبهشت 1388
    خرداد 1388
    تیر 1388
    مرداد 1388
    شهریور 1388
    مهر 1388
    آبان 1388
    آذر 1388
    دی 1388
    بهمن 1388
    اسفند 1388
    فروردین 1389
    اردیبهشت 1389
    خرداد 1389
    تیر 1389
    تیر 89
    مرداد 89
    شهریور 89
    مهر 89
    آبان 89
    آذر 89
    دی 89
    بهمن 89
    اسفند 89
    فروردین 90
    اردیبهشت 90
    خرداد 90
    تیر 90
    مرداد 90
    شهریور 90
    مهر 90
    آبان 90
    آذر 90
    دی 90
    بهمن 90
    اسفند 90
    فروردین 91
    اردیبهشت 91
    خرداد 91
    تیر 91
    مرداد 91
    شهریور 91
    مهر 91
    آبان 91
    آذر 91
    دی 91
    بهمن 91
    اسفند 91
    زمستان 91
    بهار 92
    تابستان 92
    پاییز 92
    زمستان 92
    بهار 93
    تابستان 93
    پاییز 93
    زمستان 93
    بهار 94
    تابستان 94
    پاییز 94
    زمستان 94
    بهار 95
    تابستان 95
    پاییز 95
    زمستان 95
    بهار 96
    تابستان 96
    پاییز 96
    زمستان 96
    بهار 97
    تابستان 97
    زمستان 97
    پاییز 98
    بهار 99
    پاییز 99
    زمستان 99
    بهار 0
    تابستان 0
    زمستان 0

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    اصولگرا

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<













    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<