سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسا یک خوردن که مانع شود لذّت از خوردنیها را بردن . [نهج البلاغه]
اصولگرا

یک استاد حوزه و دانشگاه در واکنش به سخنان اخیر سید محمد خاتمی تصریح کرد: برای ظهور امام زمان (عج)، نیاز به بستر سازی وجود دارد که قطعاً صدور انقلاب از جمله زمینه های این بستر سازی خواهد بود.

 حجت اسلام عبدالمجید اشکوری در گفتگو با رجانیوز، سخنان اخیر خاتمی مبنی بر اینکه "مسئله دیگر اگر بتوانیم ارایه الگو است و نه اینکه داعیه جهانی داشتن، ما روایت داریم که هر پرچمی که داعیه جهانی شدن داشته باشد، طاغوت است"، را تکرار عقاید حجتیه و غیر علمی خواند و گفت: انقلاب امام خمینی برای زمینه سازی ظهور بقیه الله اعظم نیاز به جهانی شدن و صدور فرهنگی به کشورهای دیگر جهان دارد.

 وی با بیان این مطلب که در انقلاب اسلامی، کشور، فرد یا افرادی حکومت انفرادی و سلطنتی ندارند، افزود: زمانی جهانی شدن یک حکومت، خلاف شرع است که آن حکومت در انحصار یک فرد باشد ولی انقلاب ما توسط مردم صورت گرفت و اداره آن نیز در دست مردم است.    ادامه مطلب



  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: یکشنبه 86/6/11::: ساعت 7:8 صبح

    نصیحت مشفقانة من به شما نوجوانان و جوانان داخل و خارج آن است که از راه اشتباه برگردید؛ و با محرومین جامعه که با جان و دل به جمهوری اسلامی خدمت می‌کنند متحد شوید؛ و برای ایران مستقل و آزاد فعالیت نمایید تا کشور و ملت از شرّ مخالفین نجات پیدا کند، و همه با هم به زندگی شرافتمندانه ادامه دهید. تا چه وقت و برای چه گوش به فرمان اشخاصی هستید که جز به نفع شخصی خود فکر نمی‌کنند و در آغوش و پناه ابرقدرتها با ملت خود در ستیز هستند و شما را فدای مقاصد شوم و قدرت‌طلبی خویش می‌نمایند؟ شما در این سالهای پیروزی انقلاب دیدید که ادعاهای آنان با رفتار و عملشان مخالف است و ادعاها فقط برای فریب جوانان صاف دل است. و می‌دانید که شما قدرتی در مقابل سیل خروشان ملت ندارید و کارهایتان جز به ضرر خودتان و تباهی عمرتان نتیجه‌ای ندارد. من تکلیف خود را که هدایت است ادا کردم. و امید است به این نصیحت که پس از مرگ من به شما می‌رسد و شائبة قدرت طلبی در آن نیست گوش فرا دهید و خود را از عذاب الیم الهی نجات دهید. خداوند منان شما را هدایت فرماید و صراط مستقیم را به شما بنماید.



  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: پنج شنبه 86/6/8::: ساعت 7:0 عصر

    ن

    نصیحت و وصیت من به گروهها و گروهکها و اشخاصی که در ضدیت با ملت و جمهوری اسلامی و اسلام فعالیت می‌کنند، اول به سران آنان در خارج و داخل، آن است که تجربة طولانی به هر راهی که اقدام کردید و به هر توطئه‌ای که دست زدید و به هر کشور و مقامی که توسل پیدا کردید به شماها که خود را عالم و عاقل می‌دانید باید آموخته باشند که مسیر یک ملت فداکار را نمی‌شود با دست زدن به ترور و انفجار و بمب و دروغ پردازیهای بی‌سر و پا و غیر حساب شده منحرف کرد، و هرگز هیچ حکومت و دولتی را نمی‌توان با این شیوه‌های غیر انسانی و غیر منطقی ساقط نمود، بویژه ملتی مثل ایران را که از بچه‌های خردسالش تا پیرزنها و پیرمردهای بزرگسالش، در راه هدف و جمهوری اسلامی و قرآن و مذهب جانفشانی و فداکاری می‌کنند. شماها که می‌دانید (و اگر ندانید بسیار ساده‌لوحانه فکر می‌کنید) که ملت با شما نیست و ارتش با شماها دشمن است. و اگر فرض بکنید با شما بودند و دوست شما بودند، حرکات ناشیانة  شما و جنایاتی که با تحریک شما رخ داد آنان را از شما  جدا کرد و جز دشمن تراشی کار دیگری نتوانستید بکنید.
    من وصیت خیرخواهانه در این آخر عمر به شما می‌کنم که اولاً با این ملت طاغوتزدة رنج کشیده که پس از 2500 سال ستمشاهی با فدا دادن بهترین فرزندان و جوانانش خود را از زیر بار ستم جنایتکارانی همچون رژیم پهلوی و جهانخواران شرق و غرب نجات داده به جنگ و ستیز برخاسته‌اید. چطور وجدان یک انسان هر چه پلید باشد، راضی می‌شود برای احتمال رسیدن به یک مقام با میهن خود و ملت خود اینگونه رفتار کند و به کوچک و بزرگ آنها رحم نکند؟ من به شما نصیحت می‌کنم دست از این کارهای بیفایده و غیر عاقلانه بردارید و گول جهانخواران را نخورید. و در هر جا هستید اگر به جنایتی دست نزدید به میهن خود و دامن اسلام برگردید و توبه کنید که خداوند ارحم الراحمین است؛ و جمهوری اسلامی و ملت از شما ان‌شاء‌الله می‌گذرند. و اگر دست به جنایتی زدید که حکم خداوند تکلیف شما را معین کرده، باز از نیمه راه برگشته و توبه کنید. و اگر شهامت دارید تن به مجازات داده و با این عمل خود را از عذاب الیم خداوند نجات دهید؛ والاّ در هر جا هستید عمر خود را بیش از این هدر ندهید و به کار دیگر مشغول شوید که صلاح در آن است.
    و بعد، به هواداران داخلی و خارجی آنان وصیت می‌کنم که با چه انگیزه جوانی خود را برای آنان که اکنون ثابت است که برای قدرتمندان جهانخوار خدمت می‌کنند و از نقشه‌های آنها پیروی می‌کنند و ندانسته به دام آنها افتاده‌اند به هدر می‌دهید؟ و با ملت خود در راه چه کسی جفا می‌کنید؟ شما بازی خوردگان دست آنها هستید. و اگر در ایران هستید به عیان مشاهده می‌کنید که توده‌های میلیونی به جمهوری اسلامی وفادار و برای آن فداکارند؛ و به عیان می‌بینید که حکومت و رژیم فعلی با جان و دل در خدمت خلق و مستمندان هستند؛ و آنان که به دروغ ادعای «خلقی» بودن و «مجاهد» و «فدایی» برای خلق می‌کنند، با خلق خدا به دشمنی برخاسته و شما پسران و دختران ساده‌دل را برای مقاصد خود و مقاصد یکی از دو قطب قدرت جهانخوار به بازی گرفته و خود یا در خارج در آغوش یکی از دو قطب جنایتکار به خوشگذرانی مشغول و یا در داخل به خانه‌های مجلل تیمی با زندگی اشرافی، نظیر منازل جنایتکارانی بدبخت به جنایت خود ادامه می‌دهند و شما جوانان را به کام مرگ می‌فرستند.



  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: دوشنبه 86/6/5::: ساعت 7:0 عصر

         شهید لاجوردی را سردار مبارزه با کفر و نفاق می نامند، او که در سالهای زندان، روزهای اوج انقلاب و در دوران تثبیت نظام از کارنامه ای درخشان برخوردار است، در روزهای پر بحران تهران دادستان انقلاب تهران بود. وی دوره ای نیز ریاست سازمان زندانها را بر عهده داشت که عمق موفقیت او را در بررسی رفتار زیرمجوعه اش در هنگام تودیع در هریک از مسئولیتهای او می توان دریافت. رفتارهای ناشی از ناراحتی که تنها با سخنان او التیام یافت. وی در اول شهریور 1377 در حالی که هیچ سمت رسمی به عهده نداشت و به شغل آزاد مشغول بود توسط منافقین به شهادت رسید. در سالروز شهادتش مصاحبه ای با فرزند آن شهید بزرگوار، دکتر سید حسین لاجوردی انجام داده ایم که از پیش روی شما می گذرد.    ادامه مطلب



  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: شنبه 86/6/3::: ساعت 9:23 صبح

    اکنون وصیت من به مجلس شورای اسلامی در حال و آینده و رئیس جمهور و رؤسای جمهور ما‌بعد و به شورای نگهبان و شورای قضایی و دولت در هر زمان، آن است که نگذارند این دستگاههای خبری و مطبوعات و مجله‌ها از اسلام و مصالح کشور منحرف شوند. و باید همه بدانیم که آزادی به شکل غربی آن، که موجب تباهی جوانان و دختران و پسران می‌شود، از نظر اسلام و عقل محکوم است. و تبلیغات و مقالات و سخنرانیها و کتب و مجلات برخلاف اسلام و عفت عمومی و مصالح کشور حرام است. و بر همة ما و همة مسلمانان جلوگیری از آنها واجب است. و از آزادیهای مخرب باید جلوگیری شود. و از آنچه در نظر شرع حرام و آنچه برخلاف مسیر ملت و کشور اسلامی و مخالف با حیثیت جمهوری اسلامی است، به طور قاطع اگر جلوگیری نشود، همه مسئول می‌باشند. و مردم و جوانان حزب‌اللهی اگر برخورد به یکی از امور مذکور نمودند به دستگاههای مربوطه رجوع کنند و اگر آنان کوتاهی نمودند، خودشان مکلف به جلوگیری هستند . خداوند تعالی مددکار همه باشد.



  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: جمعه 86/6/2::: ساعت 7:0 عصر

    گفت: احزاب دوم خردادی در تبلیغات انتخاباتی برای مجلس هشتم پشت سر هم تکرار می کنند که اگر این دفعه در انتخابات پیروز شویم دیگر اشتباهات گذشته را تکرار نمی کنیم.
    گفتم: اگر اشتباهات گذشته را تکرار نکنند که دیگر مشارکتی نیستند و باید آنها را هم اصولگرا نامید.
    گفت: البته مشخص نکرده اند که کدامیک از اشتباهات گذشته را تکرار نخواهند کرد.
    گفتم: دارند کلک مرغابی می زنند، چون دفعات قبل هنگام انتخابات قول های صریحی دادند ولی عمل نکردند، این دفعه که قولشان هم مبهم و دربسته است.
    گفت: شاید منظورشان این است که اگر مردم به آنها رأی بدهند باز هم به مردم اجازه خواهند داد که برای خواسته های خود دنبال آنها بدوند و باز هم کاری برای مردم انجام ندهند!
    گفتم: چه عرض کنم؟! این که دیگر امتیاز دادن نیست!... یارو نذر کرده بود که اگر در فلان کار موفق بشود، پدر پیرش را پای پیاده به حج بفرستد!
    منبع

     



  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: جمعه 86/6/2::: ساعت 10:40 صبح

    در پی درگذشت تأسف بار جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ محمد حسین بهجتی (شفق) رحمة الله علیه حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام تسلیت صادر فرمودند.
    متن پیام به این شرح است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    درگذشت تأسف بار دوست دیرین عزیز جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ محمد حسین بهجتی (شفق) رحمة الله علیه را به خاندان مکرّم و دوستان و ارادتمندان آن مرحوم صمیمانه تسلیت عرض میکنم. ایشان عالمی پرهیزگار، و ادیبی فرزانه، و شاعری بلند آوازه، و انسانی وارسته بودند و فِقدان ایشان برای کسانی که با فضائل و مکارم اخلاقی آن بزرگوار آشنایی داشتند دردآور و تأسف انگیز است.
    از خداوند متعال علوّ درجات برای آن فقید عزیز و صبر جزیل برای بازماندگان مکرّمش مسألت میکنم.

    سیّدعلی خامنه‌ای

    منبع



  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: پنج شنبه 86/6/1::: ساعت 10:46 عصر

    متن این سروده به شرح ذیل است:

    سرخوش زسبوی غم پنهانی خویشم
    چون زلف تو سرگرم پریشانی خویشم

    در بزم وصال تو نگویم زکم و بیش
    چون آینه خو کرده به حیرانی خویشم

    لب باز نکردم به خروشی و فغانی
    من محرم راز دل طوفانی خویشم

    یک چند پشیمان شدم از رندی و مستی
    عمریست پشیمان زپشیمانی خویشم

    از شوق شکرخند لبش جان نسپردم
    شرمنده جانان زگران جانی خویشم

    بشکسته‌تر ازخویش ندیدم به همه عمر
    افسرده دل از خویشم و زندانی خویشم

    هر چند امین، بسته دنیا نیم اما
    دلبسته یاران خراسانی خویشم

     سروده ای از مقام معظم رهبری با صدای معظم له           منبع



  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: پنج شنبه 86/6/1::: ساعت 10:36 صبح

    <      1   2   3      

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 122
    بازدید دیروز: 194
    کل بازدید :1784416

    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>آرشیو شده ها<<
    آذر - دی - بهمن 1385
    بهمن 85
    نیمه اول اسفند 85
    نیمه دوم اسفند 85
    فروردین 86 یک
    فروردین 86 دو
    فروردین سه
    فروردین 4
    اردیبهشت 1
    اردیبهشت 2
    اردیبهشت 3
    اردیبهشت 4
    خرداد 86
    تیر 86
    مرداد 86
    شهریور 86
    مهر 86
    آبان 86
    آذر 86
    دی 86
    بهمن 86
    اسفند 86
    فروردین 87
    اردیبهشت 87
    خرداد 87
    تیر 87
    مرداد 87
    شهریور 87
    مهر 87
    آبان 87
    آذر 87
    دی 87
    بهمن 87
    اسفند 1387
    فروردین 1388
    اردیبهشت 1388
    خرداد 1388
    تیر 1388
    مرداد 1388
    شهریور 1388
    مهر 1388
    آبان 1388
    آذر 1388
    دی 1388
    بهمن 1388
    اسفند 1388
    فروردین 1389
    اردیبهشت 1389
    خرداد 1389
    تیر 1389
    تیر 89
    مرداد 89
    شهریور 89
    مهر 89
    آبان 89
    آذر 89
    دی 89
    بهمن 89
    اسفند 89
    فروردین 90
    اردیبهشت 90
    خرداد 90
    تیر 90
    مرداد 90
    شهریور 90
    مهر 90
    آبان 90
    آذر 90
    دی 90
    بهمن 90
    اسفند 90
    فروردین 91
    اردیبهشت 91
    خرداد 91
    تیر 91
    مرداد 91
    شهریور 91
    مهر 91
    آبان 91
    آذر 91
    دی 91
    بهمن 91
    اسفند 91
    زمستان 91
    بهار 92
    تابستان 92
    پاییز 92
    زمستان 92
    بهار 93
    تابستان 93
    پاییز 93
    زمستان 93
    بهار 94
    تابستان 94
    پاییز 94
    زمستان 94
    بهار 95
    تابستان 95
    پاییز 95
    زمستان 95
    بهار 96
    تابستان 96
    پاییز 96
    زمستان 96
    بهار 97
    تابستان 97
    زمستان 97
    پاییز 98
    بهار 99
    پاییز 99
    زمستان 99
    بهار 0
    تابستان 0
    زمستان 0

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    اصولگرا

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<













    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<