سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در خوارى دنیا نزد خدا بس که جز در دنیا نافرمانى او نکنند و جز با وانهادن دنیا به پاداشى که نزد خداست نرسند . [نهج البلاغه]
اصولگرا
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه:
حامیان CFT، تروریستی ندانستن شهادت شهید فخری‌زاده از سوی اعضای FATF را چگونه توجیه می‌کنند؟/ غربی­‌ها تلاش می­‌کنند روایت تأمین‌­کننده منافع خود را به افکار عمومی القا کنند
علی باقری گفت: حامیان داخلی پیوستن ایران به سی اف تی چگونه عدم موضع­‌گیری کشورهای غربی عضو اف ای تی اف درباره ترور شهید فخری­‌زاده به­ عنوان یک اقدام تروریستی از سوی آنها را توجیه می­‌کنند؟
واکنش سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس به اظهارات علی ربیعی:
دولت دچار دیکتاتوری مدرن شده، این کار به توپ بستن پارلمان است/ آقای ربیعی رد ترور را بزند تا مانند دوران فعالیتش در وزارت اطلاعات ترورها به قتل‌های زنجیره‌ای تبدیل نشود/ دولت به جای دخالت در امور قوای دیگر به وظایف خود عمل کند
علی خضریان گفت: آن زمانی که برجام در مجلس 20 دقیقه ای تصویب شد، مجلس صاحب نظر و صاحب اختیار بود. حالا مجلس می‌گوید ایران می تواند بخشی یا کل اقدامات خود را ملغی یا تعلیق کند، این چه مشکلی دارد، جز اختیارات مجلس نیست؟
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات پوری حسینی برگزار شد/ نماینده دادستان: در واگذاری ماشین سازی تبریز تشریفات رعایت نشده است
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات پوری حسینی رییس پیشین سازمان خصوصی سازی به ریاست قاضی جواهری برگزاری شد.
آیا شهید فخری‌زاده حامی برجام بود؟
رسوایی دولت؛ از انکار هسته‌ای بودن شهید تا ادعای حمایت از برجام!/ عباسی: دولت برای فخری‌زاده زحمت ایجاد کرده بود؛ اگر بخواهید او را مصادره کنید خواهم گفت با شهید چه می‌خواستید بکنید/ صوت منتشرنشده شهید: با آمریکا که خوی گرگ دارد مذاکره کنیم که چه شود؟
عباسی گفت: یک اخطار به عناصر دولت می‌دهم که اگر بخواهند فخری‌زاده را حامی برجام جلوه دهید که اینکار را هم کرده اند و حرف خود را پس نگیرید من وارد عمل می شوم و آن‌وقت من به مطبوعات چیزهایی را خواهم گفت. کسی بنده را مخل امنیت ملی معرفی نکند.
آخرین اخبار از درگیری‌ها در آخرین پایگاه سعودی ها در مرکز یمن؛
عملیات های موشکی رزمندگان یمنی به صورت مستمر در جریان است/ آزاد سازی 250 کیلومتر مربع دیگر از اراضی اشغال شده
نیروهای یمنی در شمال غرب استان مارب در تلاش هستند بخش های رغوان و مدغل را به طور کامل پاکسازی کنند تا آخرین مرحله عملیات را برای آزادی شهر مارب (قلب یمن) از سه محور آغاز کنند.
سخنان مهم شهید فخری‌زاده در خصوص مذاکره با آمریکا + صوت
سازش با آمریکا معنا ندارد/ FATF را امضا کنیم که چه بشود؟/ نمی‌توان به حرف و رفتار آمریکا اطمینان کرد/ هر کسی با استکبار مبارزه کرد یار من است
این دانشمند هسته‌ای کشورمان در خصوص مذاکره با دشمن توصیه کرده است: بحث این است که این گرگ، گرگ است تا مادامی که گرگ بودنش را زمین نگذاشته و بر اساس احترام متقابل نخواهد مذاکره کند نباید پای میز مذاکره رفت.
فاطمه قاسم‌پور رییس فراکسیون زنان و خانواده مجلس:
رویکرد مجلس در مساله بانوان پیگیری سیاست‌های بومی است نه اسناد بین‌المللی/ علیرغم جلسات متعدد لایحه صیانت، کرامت و امنیت زنان هنوز از سوی دولت ارائه نشده است/ تشریح برنامه‌های مجلس برای مادران شاغل و زنان سرپرست خانوار
دکتر قاسم‌پور بیان کرد: به نظر من مجلس توانسته است در چند کلان‌موضوع، اقداماتی را آغاز کند و برخی موارد را به تصویب برساند که نشان می‌دهد نمایندگان در خصوص مسائل سیاسی، فرهنگی و معیشتی مردم پاسخگو هستند.
رطب‌خورده‌ای که منع رطب می‌کند؛
وزیر خارجه: به آمریکا گرا می‌دهند که با مخالفان دولت بهتر می‌توانید کار کنید/ چه کسی بارها برای پیروزی در انتخابات به دشمن متوسل شد؟/ روایت شرمن از تلاش ظریف برای ایجاد کانال ارتباطی مخفیانه با آمریکا
به نظر می‌رسد اگر ظریف برای ادعاهای خود اسنادی دارد باید آن را منتشر کند تا تاریخ نام افراد احتمالی را در کنار نام ظریف قرار دهد که ده‌ها سال است برای ارتباط با آمریکا تلاش کرده است.
باز هم آبگرفتگی در معابر خوزستان؛
مدیران ناکارآمد، بلای جان مردم اهواز/ بودجه های اختصاص یافته به خوزستان کجا هزینه می‌شود؟
در پی بارش باران در روزهای اخیر، شهرهای استان خوزستان، به ویژه اهواز دچار آبگرفتگی شدند. اهواز، کارون، آبادان، خرمشهر، شادگان، رامهرمز، رامشیر، ماهشهر و ایذه شهرهایی هستند که شاهد آبگرفتگی شدید بودند.
آیت‌الله رئیسی در نشست شورای عالی قوه قضائیه:
امید بستن به رفع تحریم بامذاکره خطاست/ در مقابل اهل «تحریم و ترور»، فقط باید قوی شد/ جریان تحریف در حال القای ترس و یاس و تسلیم در برابر دشمن است/ دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی در شناسایی و انهدام شبکه نفوذ در کشور، لحظه ای درنگ نکنند
رئیس قوه قضاییه گفت: در اجرای اقدامات بازدارنده نسبت به دشمن نباید کوتاهی کرد و هر حرکتی که موجب بازدارندگی دشمن از تهدید شود، باید انجام داد.
چند نکته در مورد ادعای واهی ظریف در مصاحبه با انتخاب:
آقای ظریف؛ افکار عمومی را منتظر نگذارید و مستنداتتان را منتشر کنید!
قسمت طنز اظهارات ظریف آن‌جاست که می‌گوید ایران در مقابل هیچ‌چیزی هم نگرفته است؛ مگر آژانس نهادی برای امتیاز دادن است که ایران برود و توافق نانوشته‌ای امضا کند و از آن امتیاز بگیرد!
بخش‌هایی از مصاحبه ظریف که اصلاح‌طلبان ندیدند:
ارتباط من و بایدن کاری بوده و دوستانه نیست/ مواضع او هم مانند اوباما در راستای منافع آمریکاست/ سردار سلیمانی هیچگاه برجام را تایید نکرد/ توان کاندیدا شدن ندارم و خودم را روی مردم آزمایش نمی‌کنم/ وقتی متن اعتراف ظریف سانسور شد +فیلم
مصاحبه اخیر ظریف که با آب و تاب فراوان از سوی رسانه‌های اصلاح‌طلب پوشش داده شد، حاوی نکات جالبی بود که این رسانه‌ها توجه زیادی به آن نداشتند.
در ادامه اقدامات فسادزا قوه‌قضائیه؛
نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات پوری حسینی برگزار شد/ جعبه سیاه فسادهای سازمان خصوصی‌سازی پشت میز محاکمه
نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات «میر علی اشرف عبدالله پوری حسینی» در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی جواهری برگزار شد.
التهاب در سرزمین‌های اشغالی؛
انفجار یک خودروی بمبگذاری شده در مرکز سرزمین‌های اشغالی/ ترس صهیونیست‌ها از نیروهای حزب‌الله
انفجار یک خودروی بمبگذاری شده درست در مرکز سرزمین‌های اشغالی، بار دیگر سبب حکمفرما شدن ترس و وحشت در سرزمین‌های اشغالی شد.
با میدان‌داری «غیرقانونی» معاونین حقوقی و پارلمانی رئیس جمهور؛
ماشین شکایت دولت از منتقدان دوباره به راه افتاد/ بیش از 150 شکایت از شخصیت های حقیقی و حقوقی/ معاونت قوانین مجلس: اکثر موارد ادعایی دولت تذکر، انتقاد و در راستای وظایف نمایندگی است/ معاون حقوقی دولت: تعجب می‌کنم که می‌گویند روحانی چرا اینقدر شکایت می‌کند!
بیستم آبان ماه سال جاری غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه، در نشست خبری خود در رابطه با شکایت دولت از منتقدان گفت: در دولت فعلی ما 150 مورد شکایت از شخصیت های حقیقی و حقوقی داشته‌ایم که البته تعداد کسانی که از آنها شکایت شده بیشتر از این عدد است.
«صبر استراتژیک» روحانی برای چیست؟
چرا روحانی باید بی‌اعتباری سیاست کنونی آمریکا را در عمل ثابت کند؟/ نگاهی به راهبرد بایدن در مقابل ایران
دولت برای آنکه بتواند در مواجهه با دولت بایدن دست پر داشته باشد تا دولت آمریکا را به چنین تصمیمی برساند که سیاست‌های مبتنی بر فشار حداکثری ترامپ را کنار بگذارد، باید نشان دهد چنین سیاست‌هایی «نامعتبر» بوده است.
رئیس سابق سازمان انرژی اتمی ایران؛
شهید فخری‌زاده از لحاظ علمی هم‌تراز حاج قاسم سلیمانی بود/ دشمن می‌خواهد جامعه ما را مرعوب کند/ پاسخ به این ترور حتمی است
این ترور ناجوانمردانه در آستانه آمدن دموکراتها در آمریکا انجام شد، دشمنان خواستند ضربه شست نشان دهند تا جریانات داخلی به دنبال مذاکره بروند! این ترورها برای این است که زمینه را برای مذاکره فراهم کنند و مسئولان را پای میز مذاکره بکشانند.
بازی در زمین دشمن
تلاش ناکام دولتی‌ها برای انکار هویت هسته‌ای شهید فخری‌زاده/ روحانی، ظریف، صالحی و کمالوندی از چه چیز نگران‌اند؟
در همان دقایق ابتدایی رجانیوز از نقش ویژه این شهید والامقام در امور هسته‌ای و دفاعی کشور گفت اما دولتمردان سعی در کتمان این واقعیت داشته و درصدد بودند تا نقش ایشان در برنامه هسته‌ای کشورمان را سانسور کنند.
سکوت خیانت‌بار سلبریتی‌ها در برابر ترور دانشمند هسته‌ای/ وقتی منافع ملی به پای ویزای آمریکا قربانی می‌شود
گرچه بی‌اعتنایی این جماعت به منافع ملی مدت‌هاست که برای مردم ثابت شده، اما به زعم خودشان با سکوت پیشه کردن در ماجرایی مثل ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان، می‌توانند وجهه‌ای روشنفکرانه از خود نشان دهند.
روحانی همچنان به دنبال سازش با آمریکا
پیوند دوباره سرنوشت کشور و ملت به تغییرات در کاخ سفید/ اعتراف جدید ظریف: اوباما به تعهدات برجامی‌اش عمل نکرد
حسن روحانی در سال پایانی دولت خود برای جبران ناکارآمدی‌های دولت همچنان به رفت‌وآمدهای کاخ سفید چشم دوخته است.
رهبر انقلاب در پی ترور شهیدمحسن فخری‌زاده مطرح کردند:
دانشمند ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشورمان به دست مزدوران جنایتکار به شهادت رسید/ پیگیری این جنایت و مجازات قطعی عاملان و آمران آن در دستور کار قرار گیرد
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی با تبریک و تسلیت شهادت و فقدان دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی جناب آقای محسن فخری‌زاده، بر مجازات قطعی عاملان و آمران این جنایت و همچنین لزوم پیگیری تلاش علمی و فنی این شهید تأکید کردند.
حاشیه امن دولت برای ماجراجویی دشمن/ روحانی: صهیونیست‌ها دنبال آشوب و بلوا هستند؛ پاسخ بماند برای وقت دیگر!
حسن روحانی در واکنش به ترور شهید فخری‌زاده با ذکر این جمله که در دام توطئه صهیونیست‌ها نمی‌افتیم بار دیگر به دشمن این پیغام را مخابره کرد که ایران واکنش جدی به جنایت این رژیم در قلب کشور هم نخواهد داشت.
بزدلان دوباره زبان باز کردند/ تاجزاده: انتقام نگیریم که جنگ نشود!
این تفکر بزدلانه که همیشه قائل به امتیازدهی به دشمن در هر شرایطی بوده و هست، در ماجرای ترور حاج قاسم سلیمانی نیز با ارائه همین تئوری ترس و وحشت را در ذهن مردم ایجاد می‌کرد.


  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: پنج شنبه 99/9/13::: ساعت 12:56 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 96
    بازدید دیروز: 80
    کل بازدید :1780334

    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>آرشیو شده ها<<
    آذر - دی - بهمن 1385
    بهمن 85
    نیمه اول اسفند 85
    نیمه دوم اسفند 85
    فروردین 86 یک
    فروردین 86 دو
    فروردین سه
    فروردین 4
    اردیبهشت 1
    اردیبهشت 2
    اردیبهشت 3
    اردیبهشت 4
    خرداد 86
    تیر 86
    مرداد 86
    شهریور 86
    مهر 86
    آبان 86
    آذر 86
    دی 86
    بهمن 86
    اسفند 86
    فروردین 87
    اردیبهشت 87
    خرداد 87
    تیر 87
    مرداد 87
    شهریور 87
    مهر 87
    آبان 87
    آذر 87
    دی 87
    بهمن 87
    اسفند 1387
    فروردین 1388
    اردیبهشت 1388
    خرداد 1388
    تیر 1388
    مرداد 1388
    شهریور 1388
    مهر 1388
    آبان 1388
    آذر 1388
    دی 1388
    بهمن 1388
    اسفند 1388
    فروردین 1389
    اردیبهشت 1389
    خرداد 1389
    تیر 1389
    تیر 89
    مرداد 89
    شهریور 89
    مهر 89
    آبان 89
    آذر 89
    دی 89
    بهمن 89
    اسفند 89
    فروردین 90
    اردیبهشت 90
    خرداد 90
    تیر 90
    مرداد 90
    شهریور 90
    مهر 90
    آبان 90
    آذر 90
    دی 90
    بهمن 90
    اسفند 90
    فروردین 91
    اردیبهشت 91
    خرداد 91
    تیر 91
    مرداد 91
    شهریور 91
    مهر 91
    آبان 91
    آذر 91
    دی 91
    بهمن 91
    اسفند 91
    زمستان 91
    بهار 92
    تابستان 92
    پاییز 92
    زمستان 92
    بهار 93
    تابستان 93
    پاییز 93
    زمستان 93
    بهار 94
    تابستان 94
    پاییز 94
    زمستان 94
    بهار 95
    تابستان 95
    پاییز 95
    زمستان 95
    بهار 96
    تابستان 96
    پاییز 96
    زمستان 96
    بهار 97
    تابستان 97
    زمستان 97
    پاییز 98
    بهار 99
    پاییز 99
    زمستان 99
    بهار 0
    تابستان 0
    زمستان 0

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    اصولگرا

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<













    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<