سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] آنان را طاعت دارید که در ناشناختنشان عذرى ندارید . [نهج البلاغه]
اصولگرا

و وصیت اینجانب به وزارت ارشاد در همة اعصار خصوصاً عصر حاضر که ویژگی خاصی دارد، آن است که برای تبلیغ حق مقابل باطل و ارائة چهرة حقیقی جمهوری اسلامی کوشش کنند. ما اکنون، دراین زمان که دست ابرقدرتها را از کشور خود کوتاه کردیم، مورد تهاجم تبلیغاتی تمام رسانه‌های گروهی وابسته به قدرتهای بزرگ هستیم . چه دروغها و تهمتها که گویندگان و نویسندگان وابسته به ابرقدرتها به این جمهوری اسلامی نوپا نزده و نمی‌زنند.
مع‌الأسف اکثر دولتهای منطقة اسلامی که به حکم اسلام باید دست اخوت به ما دهند، به عداوت با ما و اسلام برخاسته‌اند و همه در خدمت جهانخواران از هر طرف به ما هجوم آورده‌اند. و قدرت تبلیغاتی ما بسیار ضعیف و ناتوان است و می‌دانید که امروز جهان روی تبلیغات می‌چرخد. و با کمال تأسف، نویسندگان به اصطلاح روشنفکر که به سوی یکی از دو قطب گرایش دارند، به جای آنکه در فکر استقلال و آزادی کشور و ملت خود باشند، خود‌خواهیها و فرصت‌طلبیها و انحصارجوییها به آنان مجال نمی‌دهد که لحظه‌ای تفکر نمایند و مصالح کشور و ملت خود را در نظر بگیرند، و مقایسة بین آزادی و استقلال را در این جمهوری با رژیم ستمگر سابق نمایند و زندگی شرافتمندانة ارزنده را توأم با بعض آنچه را که از دست داده‌اند، که رفاه و عیشزدگی است، با آنچه از رژیم ستمشاهی دریافت می‌کردند توأم با  وابستگی و نوکرمآبی وثناجویی و مداحی از جرثومه‌های فساد و معادن ظلم و فحشا بسنجند؛ و از تهمتها و نارواها به این جمهوری تازه تولد یافته دست بکشند و با ملت و دولت در صف واحد بر ضد طاغوتیان و ستم‌پیشگان زبانها و قلمها رابه کار بگیرند.
و مسئلة تبلیغ تنها به عهدة وزارت ارشاد نیست بلکه وظیفة همة دانشمندان و گویندگان و نویسندگان و هنرمندان است. باید وزارت خارجه کوشش کند تا سفارتخانه‌ها نشریات تبلیغی داشته باشند و چهرة نورانی اسلام را برای جهانیان روشن نمایند؛ که اگر این چهره با آن جمال جمیل که قرآن و سنت در همة ابعاد به آن دعوت کرده‌ از زیر نقاب مخالفان اسلام و کج‌فهمیهای دوستان خودنمایی نماید، اسلامْ جهانگیر خواهد شد و پرچم پرافتخار آن در همه جا به اهتزاز خواهد آمد. چه مصیبت بار و غم‌انگیز است که مسلمانان متاعی دارند که از صدر عالم تا نهایت آن نظیر ندارد، نتوانسته‌اند این گوهر گرانبها را که هر انسانی به فطرت آزاد خود طالب آن است عرضه کنند؛ بلکه خود نیز از آن غافل و به آن جاهلند و گاهی از آن فراری‌اند!



  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: دوشنبه 86/5/15::: ساعت 7:0 عصر

    بر اساس نظرسنجی صورت گرفته، نظرات احمدی‌نژاد بیشترین همسویی و هماهنگی را در میان پنج چهره شاخص‌ کشور با نظرات مردم دارد. 
       
     بر اساس نظرسنجی که به سفارش خبرگزاری فارس و توسط یک مرکز نظر سنجی با جامعه آماری قریب 8 هزار نفر در مراکز استان ها و سی شهر بزرگ دیگر انجام شده، از مردم سوال شده است که جناح‌ها و تشکل‌های سیاسی تا چه میزان به خواسته‌های مردم اهمیت می‌دهند؟ که 2/13 درصد، این میزان را زیاد و خیلی زیاد، 1/29 درصد پیگیری جناح‌ها را متوسط و 7/57 درصد این عملکرد را از سوی جناح‌ها و تشکل‌های سیاسی در حد کم و خیلی کم توصیف کرده‌اند.

     در این تحقیق که با شیوه نمونه گیری خوشه ای و به روش تحقیق مطالعه پیمایشی انجام شده است، همچنین نظر مردم پیرامون نزدیک بودن ایده‌های اشخاص مشهور جناح‌ها با ایده‌های آنان پرسیده شده است که در مورد محمد خاتمی، 5/31 درصد پاسخگویان عقیده داشتند که ایده‌های آنها تا حد زیاد و خیلی زیاد با خط فکری خاتمی نزدیک است. 2/40 درصد جامعه نمونه نیز گفته‌اند ایده‌های رئیس جمهور سابق به اندازه کم و خیلی کم با نظراتشان همسو است و 3/28 درصد هم نظری بینابین داشته‌اند.

     7/51 درصد افراد، تطبیق این ایده‌ها با نظرات محمود احمدی نژاد را در مقیاسی زیاد و خیلی زیاد دانسته و 7/24 درصد هم تا حدی ایده‌های احمدی‌نژاد را با خود نزدیک می‌بیند و 9/12 درصد جامعه آماری، این نزدیکی را در حد کم و 6/10 درصد در حد خیلی کم دانسته اند.

     3/28 درصد افراد شرکت کننده، نظرات و ایده‌های هاشمی رفسنجانی را تا اندازه زیاد و خیلی زیاد با خط فکری خود نزدیک می دانند. 3/41 درصد هم گفته‌اند به میزان کم و خیلی کم چنین برداشتی دارند. 5/30 جامعه آماری نیز تا حدودی این هم‌راستایی را مشاهده می‌کنند.

     فرد بعدی مورد سوال، قالیباف شهردار فعلی تهران است. 5/21 درصد گفته‌اند ایده های وی تا اندازه زیاد و خیلی زیاد با نظراتشان هماهنگ است اما 48 درصد مردم، این هماهنگی را کم و خیلی کم توصیف کرده‌اند. 5/30 درصد پاسخگویان هم تاحدی میان ایده‌های خود و شهردار تهران، نزدیکی احساس می‌کنند.

     درخصوص غلامعلی حدادعادل نیز 6/37 درصد مردم گفته‌اند که نظرات‌ رئیس‌مجلس با خط فکری آنها همسو است. همچنین 8/34 درصد شرکت کنندگان همفکری خود با حداد عادل را کم و خیلی کم دانسته‌ و در نهایت 7/27 درصد نیز تا حدودی به این همفکری عقیده دارند.

     بنابر این، میانگین نزدیکی ایده‌های مردم با پنج چهره شاخص سیاسی کشور به ترتیب احمدی‌نژاد با 38/3، حدادعادل با 99/2،خاتمی با 85/2، هاشمی رفسنجانی با76/2 و قالیباف با 58/2 از مجموع 5 نمره مشخص شده است.   منبع



  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: یکشنبه 86/5/14::: ساعت 11:10 عصر

    ی

    از اموری که اصلاح و تصفیه و مراقبت از آن لازم است قوة اجراییه است. گاهی ممکن است که قوانین مترقی و مفید به حال جامعه از مجلس بگذرد و شورای نگهبان آن را تنفیذ کند و وزیر مسئول هم ابلاغ نماید، لکن به دست مجریان غیرصالح که افتاد آن را مسخ کنند و بر خلاف مقررات یا با کاغذ‌بازیها یا پیچ و خمها که به آن عادت کرده‌اند یا عمداً برای نگران نمودن مردم عمل کنند، که بتدریج و مسامحه غائله ایجاد می‌کند.
    وصیت اینجانب به وزرای مسئول در عصر حاضر و در عصرهای دیگر آن است که علاوه بر آنکه شماها و کارمندان وزارتخانه‌ها بودجه‌ای که از آن ارتزاق می‌کنید مال ملت ، و باید همه خدمتگزار ملت و خصوصاً مستضعفان باشید، و ایجاد زحمت برای مردم و مخالف وظیفه عمل کردن حرام و خدای نخواسته گاهی موجب غضب الهی می‌شود، همة شما به پشتیبانی ملت احتیاج دارید. با پشتیبانی مردم خصوصاً طبقات محروم بود که پیروزی حاصل شد و دست ستمشاهی از کشور و ذخائر آن کوتاه گردید. و اگر روزی از پشتیبانی آنان محروم شوید، شماها کنار گذاشته می‌شوید و همچون رژیم شاهنشاهی ستمکار به جای شما ستم پیشگان پستها را اشغال می‌نمایند. بنابر این حقیقت ملموس،
     باید کوشش در جلب نظر ملت بنمایید و از رفتار غیر‌اسلامی ـ انسانی احتراز نمایید.
    و در همین انگیزه به وزرای کشور در طول تاریخ آینده توصیه می‌کنم که در انتخاب استاندارها دقت کنند اشخاص لایق، متدین،‌ متعهد، عاقل و سازگار با مردم انتخاب نمایند، تا آرامش در کشور هرچه بیشتر حکمفرما باشد. و باید دانست که گرچه تمام وزیران وزارتخانه‌ها مسئولیت در اسلامی کردن و تنظیم امور محل مسئولیت خود دارند لکن بعضی از آنها ویژگی خاص دارند؛ مثل وزارت خارجه که مسئولیت سفارتخانه‌ها را در خارج از کشور دارند. اینجانب از ابتدای پیروزی به وزرای خارجه راجع به طاغوتزدگی سفارتخانه‌ها و تحول آنها به سفارتخانه‌های مناسب با جمهوری اسلامی توصیه‌هایی نمودم، لکن بعض آنان یا نخواستند یا نتوانستند عمل مثبتی انجام دهند. و اکنون که سه سال از پیروزی می‌گذرد اگر چه وزیر خارجة کنونی اقدام به این امر نموده است و امید است با پشتکار و صرف وقت این امرمهم انجام گیرد.
    و وصیت من به وزرای خارجه در این زمان و زمانهای بعد آن است که مسئولیت شما بسیار زیاد است، چه در اصلاح و تحول وزارتخانه و سفارتخانه‌ها؛ و چه در سیاست خارجیِ حفظ استقلال  و منافع کشور و روابط حسنه  با دولتهایی که قصد دخالت در امور کشور ما را ندارند. و از هر امری که شائبة وابستگی با همة ابعادی که دارد به طور قاطع احتراز نمایید. و باید بدانید که وابستگی در بعض امور هر چند ممکن است ظاهر فریبنده‌ای داشته باشد یا منفعت و فایده‌ای  در حال داشته باشد، لکن در نتیجه، ریشة کشور را به تباهی خواهد کشید و کوشش داشته باشید در بهتر کردن روابط با کشورهای اسلامی و در بیدار کردن دولتمردان و دعوت به وحدت و اتحاد کنید که خداوند با شماست.
    و وصیت من به ملتهای کشورهای اسلامی  است که انتظار نداشته باشید که از خارج کسی به شما در رسیدن به هدف که آن اسلام و پیاده کردن احکام اسلام است کمک کند؛ خود باید به این امر حیاتی که آزادی و استقلال را تحقق می‌بخشد قیام کنید. و علمای اعلام و خطبای محترم کشورهای اسلامی دولتها را دعوت کنند که از وابستگی به قدرتهای بزرگ خارجی خود را رها کنند و با ملت خود تفاهم کنند؛ در این صورت پیروزی را در‌ ‌آغوش خواهند کشید. و نیز ملتها را دعوت به وحدت کنند؛ و از نژادپرستی که مخالف دستور اسلام است بپرهیزند؛ و با برادران ایمانی خود در هر کشوری و با هر نژادی که هستند دست‌ برادری دهند که اسلام بزرگ آنان را برادر خوانده. و اگر این برادری ایمانی با همت دولتها و ملتها و با تأیید خداوند متعال روزی تحقق یابد، خواهید دید که بزرگترین قدرت جهان را مسلمین تشکیل می‌دهند. به امید روزی که با خواست پروردگار عالم این برادری و برابری حاصل شود.



  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: جمعه 86/5/12::: ساعت 7:0 عصر

    ازدواج موقت و دائم در پاره‏اى از آثار با هم یکى هستند و در قسمتى اختلاف دارند. آنچه در درجه اول این‌دو را از هم متمایز مى‏کند،یکى این است که زن و مرد تصمیم مى‏گیرند به طور موقت ‏با هم ازدواج کنند و پس از پایان مدت اگر مایل بودند تمدید کنند، تمدید مى‏کنند و اگر مایل نبودند از هم جدا مى‏شوند. ادامه مطلب



  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: پنج شنبه 86/5/11::: ساعت 2:39 عصر

         یازدهم مرداد ماه سال 1288هجری شمسی « آیت الله حاج شیخ فضل الله نوری » عالم متعهد و مبارز و مرجع عالیقدر شیعه در میدان توپخانه تهران بدست عوامل استعمار و استبداد بدار آویخته، و شهید شد . شیخ فضل الله مشروطه خواهی واقعی بود که می‌گفت ما طرفدار مشروطه‌ای هستیم که مشروعه باشد نه مشروطه‌ای که پرچم آن از سفارت بیگانه بلند شد.وی در سال 1259 ق. در روستای لاشک در منطقه کجور مازندران، دیده به جهان گشود. فضل الله پس از پشت سر گذاشتن دوران کودکی به تحصیل علوم اسلامی روی آورد. تحصیلات ابتدائی را در «بلده» (مرکز منطقه نور) آغاز کرد. پس از آن به تهران مهاجرت کرد و تحصیلات خویش را تا پایان دوره سطح در آنجا ادامه داد.
         سپس برای تکمیل دانش خویش به نجف هجرت کرد و نزد استادان بزرگ حوزه نجف میرزا حبیب الله رشتی و شیخ راضی به تحصیل پرداخت و بعد از مدتی در درس« میرزای شیرازی بزرگ» شرکت کرد. هیبت،‌ وقار و تیزهوشی استاد، طلبه جوان را آنچنان شیفته وی ساخت که با هجرت میرزای شیرازی به سامرا ،وی نیز حوزه نجف را رها کرد و راهی سامرا شد. حضور مستمر در درس میرزای بزرگ و هشت سال حضور در درس شیخ راضی و میرزا حبیب الله رشتی به همراه پشتکار و مداومت درس و تحصیل، از شیخ فضل الله مجتهدی برجسته و فقیهی نامدار ساخت.
         شیخ فضل الله نوری از نزدیکان میرزای شیرازی بود و میرزای بزرگ آن را در جریان نهضت تنباکو در سال «1303 ق» به ایران فرستاد تا حاج میرزا حسن آشتیانی را در رهبری این نهضت عظیم یاری کند. از آن زمان سفارت انگلستان در تهران که به نقش قاطع و شخصیت برتر شیخ واقف شده بود حرکت عمیق و حساب شده‌ای را برای تضعیف او شروع کرد. ادامه مطلب      



  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: پنج شنبه 86/5/11::: ساعت 9:0 صبح

    علنی شدن سهم خواهی گروهی که با استفاده از عناوین ارزشی سعی در ایجاد افتراق در بین اصولگرایان دارند، با استقبال روزنامه های جبهه دوم خرداد روبرو شد.

     به گزارش رجانیوز، پس از آنکه در شورای 6+5 نفره اصولگرایان برای ائتلاف در انتخابات مجلس هشتم، از یک گروه کم وزن سیاسی که اشتراک چندانی نیز با اصولگرایان ندارند، دعوت نشد، این طیف با معرفی تشکیلات های یک شبه انتخاباتی و بیان "اظهارات ضد ائتلافی"، پروژه سهم خواهی را کلید زده است.

     این پروژه سهم خواهانه با استقبال روزنامه های طیف دوم خرداد روبرو شده و یکی از این روزنامه ها با تیتر "با واکنش تند دبیر ائتلاف آبادگران جهادی و حزب الله ایران؛ محاسبه بزرگان اصولگرا به هم ریخت" به بدرقه این ماجرا آمد.

     در گزارش این روزنامه از دو تشکیلات مذکور به عنوان نزدیکان محسن رضایی یاد شده است. تشکیلات قارچی انتخاباتی، شگرد کهنه سیاست ورزی در انزوا برای سهم خواهی در آستانه یک رقابت انتخاباتی است که این جریان بدون پایگاه اجتماعی به آن متوسل شده است.

     محسن رضایی، ضمن آگاهی از همین عدم وجود بدنه اجتماعی بود که با هوشیاری از صحنه انتخابات ریاست جمهوری کنار کشید و پله هشتم در وزن کشی میان کاندیداهای انتخاباتی را خالی گذاشت. این، البته اولین باری نیست که اطرافیان این نظامی سابق با توهم قدرت پا به عرصه رقابت پارلمانی می گذارند چه آنکه حتی در انتخابات مجلس هفتم نیز که اثر بسیار کم رنگ تری از برخی مرزبندیهای جاری میان اصولگرایان وجود داشت، این طیف با لیستی جداگانه به نام "خدمتگزاران مستقل" به میدان آمد که البته هیچ یک از کاندیداهای اختصاصی این لیست موفق به راهیابی به مجلس نشد.

     طیف مذکور به هنگام سومین دوره انتخابات شورای شهر تهران، با استفاده از شکاف ایجاد شده میان اصولگرایان، به یکی از این 2 سو غلتید و پس از دریافت سهم انتخاباتی سکوت اختیار کرد اگرچه بار دیگر هیچیک از کاندیداهای اختصاصی گروهی که به نام خدمتگزاران مستقل در یکی از لیستهای اصولگرایان قرار گرفتند، به عنوان عضو اصلی شورای شهر انتخاب نشد.

     دبیر سیاسی تشکیلات موسوم به "حزب الله ایران"، حسین کنعانی مقدم رئیس ستاد تهران محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری است که بر ارائه لیست جداگانه و مستقل در انتخابات پیش رو تأکید کرده است. همچنان که محسن رضایی نیز در حاشیه یک همایش از شورای 6 نفره اصولگرایان اظهار نارضایتی کرده بود.

     با این حال، ورود 4 نامزد اصلاح طلبان در اثر عدم ائتلاف کامل اصولگرایان و ائتلاف گروههای دوم خرداد در انتخابات شورای شهر، زنگ هشداری برای اصولگرایان بود که به تشکیل گروه 6+5 شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان و اظهار پایبندی آنان به لوازم ائتلاف منجر شد. اکنون تنها پاشنه آشیلی که می تواند به سوژه سازی برای رسانه های جریان دوم خرداد انجامیده و به یک تاکتیک روانی برای تضعیف اصولگرایان منجر شود، سهم خواهی و افزون طلبی گروههای بدون وزنی است که به سوی دروازه اصولگرایان پا به توپ شده اند.



  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: چهارشنبه 86/5/10::: ساعت 10:3 عصر

    ط

    وصیت اینجانب به حوزه‌های مقدسة علمیه آن است که کراراً عرض نموده‌ام که در این زمان که مخالفین اسلام و جمهوری اسلامی کمر به براندازی اسلام بسته‌اند و از هر راه ممکن برای این مقصد شیطانی کوشش می‌نمایند، و یکی از راههای با اهمیت برای مقصد شوم آنان و خطرناک برای اسلام و حوزه‌های اسلامی نفوذ دادن افراد منحرف و تبهکار در حوزه‌های علمیه است، که خطر بزرگ کوتاه مدت آن بدنام نمودن حوزه‌ها با اعمال ناشایسته و اخلاق و روش انحرافی است و خطر بسیار عظیم آن در درازمدت به مقامات بالا رسیدن یک یا چند نفر شیاد که با آگاهی برعلوم اسلامی و جا زدن خود را در بین توده‌ها وقشرهای مردم پاکدل و علاقه‌مند نمودن آنان را به خویش وضربة مهلک زدن به حوزه‌های اسلامی و اسلام عزیز و کشور در موقع مناسب می‌باشد. و می‌دانیم که قدرتهای بزرگ چپاولگر در میان جامعه‌ها افرادی به صورتهای مختلف از ملیگراها و روشنفکران مصنوعی و روحانی نمایان که اگر مجال یابند از همه پرخطرتر و آسیب رسانترند ذخیره دارند که گاهی سی ـ چهل سال با مشی اسلامی و مقدس مآبی  یا «پان ایرانیسم» و وطن پرستی و حیله‌های دیگر، با صبر و بردباری در میان ملتها زیست می‌کنند و در موقع مناسب مأموریت خود را انجام می‌دهند. و ملت عزیز ما در این مدت کوتاه پس از پیروزی  انقلاب نمونه‌هایی از قبیل «مجاهد خلق» و «فدایی خلق» و «توده‌ای‌»ها و دیگر عناوین دیده‌اند، و لازم است همه با هوشیاری این قسم توطئه را خنثی نمایند و از همه لازمتر حوزه‌های علمیه است که تنظیم و تصفیة آن با مدرسین محترم و افاضل سابقه‌دار است با تأیید مراجع وقت. و شاید تز «نظم در بی‌نظمی» است  از القائات شوم همین نقشه‌ریزان و توطئه گران باشد.
    در هرصورت وصیت اینجانب آن است که در همة اعصار خصوصاً درعصر حاضر که نقشه‌ها و توطئه‌ها سرعت و قوّت گرفته است، قیام برای نظام دادن به حوزه‌ها لازم و ضروری است؛ که علما و مدرسین و افاضل عظیم‌الشأن صرف وقت نموده و با برنامة دقیق صحیح حوزه‌ها را و خصوصاً حوزه علمیة قم و سایر حوزه‌های بزرگ و با اهمیت را در این مقطع از زمان از آسیب حفظ نمایند.
    و لازم است علما و مدرسین محترم نگذارند در درسهایی که مربوط به فقاهت است و حوزه‌های فقهی و اصولی از طریقة مشایخ معظم که تنها راه برای حفظ فقه اسلامی است منحرف شوند، و کوشش نمایند که هر روز بر دقتها و بحث و نظرها و ابتکار و تحقیقها افزوده شود؛ وفقه سنتی که ارث سلف صالح است و انحراف از آن سست شدن ارکان تحقیق و تدقیق است، محفوظ بماند و تحقیقات بر تحقیقات اضافه گردد. و البته در رشته‌های‌ دیگر علوم به مناسبت احتیاجات کشور و اسلام برنامه‌هایی تهیه خواهد شد و رجالی در آن رشته تربیت باید شود. و از بالاترین و والاترین حوزه‌هایی که لازم است به طور همگانی مورد تعلیم و تعلم قرار گیرد، علوم معنوی اسلامی]است[، از قبیل علم اخلاق و تهذیب نفس و سیر و سلوک الی الله ـ رزقنا الله و ایاکم ـ که جهاد اکبر می باشد.



  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: سه شنبه 86/5/9::: ساعت 7:0 عصر

    فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حضور مداوم مرحوم آیت الله مشکینی در جبهه های جنگ هشت سال دفاع مقدس، قوت قلبی برای رزمندگان اسلام محسوب می شد.

    سردار سرلشکر رحیم صفوی در بخش گفتگوی ویژه خبر شبکه دو سیما با بیان اینکه این عالم ربانی و مجاهد، اسوه تقوا، فضیلت، استاد اخلاق عملی و معرفت الی الله بود، افزود: آن بزرگوار افزون بر اینکه یاورامام (ره) و مقام معظم رهبری بود ، یک پشتوانه قوی برای رزمندگان در طول دفاع مقدس به شمار می رفت.

    وی با اشاره به اینکه ایشان بدون آنکه مسئولیتی در جبهه های جنگ داشته باشند، حضوری مستمر در صحنه های نبرد داشتند ، تصریح کرد: مرحوم آیت الله مشکینی با لباس رزم در جبهه های جنگ حاضر می شدند ، به طوریکه ایشان در عملیات بیت المقدس، آزادی خرمشهر، والفجر مقدماتی و عملیات خیبر در قرارگاههای عملیاتی و همچنین در مناطق خطرناک جنگی و بدون ترس از مرگ در میان رزمندگان بودند.

    سردار صفوی با تاکید بر اینکه منزل مرحوم آیت الله مشکینی در قم کانون معنویت رزمندگان اسلام بود، خاطر نشان کرد: افزون بر کلاسهای درس اخلاقی که ایشان برای فرماندهان برگزار می کردند ، نوشته هایی در این زمینه تکثیر و در میان رزمندگان توزیع می شد.

    وی با بیان اینکه مرحوم آیت الله مشکینی زبانی الهی و آکنده از عطر قرآن داشت، گفت: افرادی مانند مرحوم آیت الله مشکینی را کم داشته و کم داریم و با رفتن ایشان به دیار باقی ، ضایعه بزرگی بر اسلام و مسلمین وارد شد.



  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: سه شنبه 86/5/9::: ساعت 1:3 عصر

    حسن روحانی که پس از کنار گذاشته شدن از دبیر خانه شور ای عالی امنیت ملی در مرکز بررسی‌ها‌ی استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام کنج عزلت گزید و با رسوایی تیم مذاکره کننده هسته ای تحت فرمانش ( سیروس ناصری و حسن موسویان ) آن کنج عزلت را به مثابه مأمنی غیر قابل دسترسی برای خود انکار می‏کرد، هفته ی گذشته در گردهمایی سراسری دبیران تشکیلات استانی حزب اعتدال و توسعه حاضر شد و به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.    ادامه مطلب 



  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: دوشنبه 86/5/8::: ساعت 3:5 عصر

      محبت قلبی به امیرالمومنین(ع) بدون حرکت در راه او فایده ای ندارد

      حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار هزاران نفر از مردم، امیر مؤمنان علی (ع) را خورشید فروزان و بی غروب تاریخ بشر و اقیانوس عظیم شگفتی ها و زیباییها خواندند و تأکید کردند: عدالتخواهی، دین داری، و ایستادگی در مقابل ستمگران و زورگویان، ویژگی ها و نشانه های راه امیرمؤمنان است و پایداری مردم و مسئولان در این مسیر، تنها راه تحقق آرمان ها و آرزوهای بزرگ ملت ایران به شمار می رود.

     رهبر انقلاب اسلامی با تبریک عید سعید میلاد مولی الموحدین به آحاد امت اسلامی به ویژه ملت عزیز ایران، حضرت علی بن ابیطالب (ع) را متعلق به همه انسان ها دانستند و خاطرنشان کردند: آنچه همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی، پیروان ادیان الهی، و حتی دشمنان امیرمؤمنان را در مقابل ایشان خاضع و خاشع کرده است، عظمت شخصیت آن بزرگوار است.

     حضرت آیت الله خامنه ای، درک ابعاد و اعماق اقیانوس عظیم شخصیت امیرمؤمنان، علی (ع) را جز برای معصومان (علیهم السلام) ممکن ندانستند و افزودند: شجاعت، عبادت، جوانمردی، جهاد، ایثار، انسان شناسی، رحم و مروت ، پافشاری بر عدالت، دشمنی با ظلم و جور، بی باکی در مقابل گردنکشان و مستبدان، حکمت های عمیق جاری در نهج البلاغه و دیگر ویژگی ها و زیبایی هایی که بشریت از امیرمؤمنان درک کرده است، فقط ظواهر اقیانوس ژرف و عمیق شخصیت ایشان است و دست یافتن به اعماق اقیانوس پیچیده و شگفت آور وجود امیرمؤمنان، حتی برای فرزانگان و صاحبان علم و عقلِ ژرف نیز امکان پذیر نیست.   ادامه مطلب



  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: شنبه 86/5/6::: ساعت 7:50 عصر

    <      1   2   3      >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 91
    بازدید دیروز: 112
    کل بازدید :1780632

    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>آرشیو شده ها<<
    آذر - دی - بهمن 1385
    بهمن 85
    نیمه اول اسفند 85
    نیمه دوم اسفند 85
    فروردین 86 یک
    فروردین 86 دو
    فروردین سه
    فروردین 4
    اردیبهشت 1
    اردیبهشت 2
    اردیبهشت 3
    اردیبهشت 4
    خرداد 86
    تیر 86
    مرداد 86
    شهریور 86
    مهر 86
    آبان 86
    آذر 86
    دی 86
    بهمن 86
    اسفند 86
    فروردین 87
    اردیبهشت 87
    خرداد 87
    تیر 87
    مرداد 87
    شهریور 87
    مهر 87
    آبان 87
    آذر 87
    دی 87
    بهمن 87
    اسفند 1387
    فروردین 1388
    اردیبهشت 1388
    خرداد 1388
    تیر 1388
    مرداد 1388
    شهریور 1388
    مهر 1388
    آبان 1388
    آذر 1388
    دی 1388
    بهمن 1388
    اسفند 1388
    فروردین 1389
    اردیبهشت 1389
    خرداد 1389
    تیر 1389
    تیر 89
    مرداد 89
    شهریور 89
    مهر 89
    آبان 89
    آذر 89
    دی 89
    بهمن 89
    اسفند 89
    فروردین 90
    اردیبهشت 90
    خرداد 90
    تیر 90
    مرداد 90
    شهریور 90
    مهر 90
    آبان 90
    آذر 90
    دی 90
    بهمن 90
    اسفند 90
    فروردین 91
    اردیبهشت 91
    خرداد 91
    تیر 91
    مرداد 91
    شهریور 91
    مهر 91
    آبان 91
    آذر 91
    دی 91
    بهمن 91
    اسفند 91
    زمستان 91
    بهار 92
    تابستان 92
    پاییز 92
    زمستان 92
    بهار 93
    تابستان 93
    پاییز 93
    زمستان 93
    بهار 94
    تابستان 94
    پاییز 94
    زمستان 94
    بهار 95
    تابستان 95
    پاییز 95
    زمستان 95
    بهار 96
    تابستان 96
    پاییز 96
    زمستان 96
    بهار 97
    تابستان 97
    زمستان 97
    پاییز 98
    بهار 99
    پاییز 99
    زمستان 99
    بهار 0
    تابستان 0
    زمستان 0

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    اصولگرا

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<













    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<