سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سزا نباشد آنکه دانشمند نیست، خوشبخت شمرده شود و آنکه مهربان نیست، ستوده به شمارآید . [امام صادق علیه السلام]
اصولگرا
به مردم عراق ثابت کنید دولتشان با ارعاب دشمن عقب نمی‌نشیند

حضرت آیت الله خامنه‌ای حضور نیروهای آمریکایی و انگلیسی در عراق را منشأ اصلی مشکلات مختلف از جمله تروریسم و اختلافات داخلی دانستند و افزودند: تا وقتی امریکاییها در عراق باشند آب خوش از گلوی ملت عراق پایین نخواهد رفت.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار نخست وزیر عراق تأکید کردند: گسترش روابط دولت عراق با همه اقوام و پیروان مذاهب مختلف در این کشور، اعتماد عمیق به مردم، گسترش و استحکام روابط با همسایگان، از عوامل حقیقی قدرت و بقای عراق به شمار می روند و دولت عراق برای تحقق اهداف خود باید به این عوامل تکیه کند و ایمان مذهبی، شجاعت و عزت نفس مردم عراق را سرمایه‌ای عظیم برای خود بداند.

ایشان اعتماد ایران به نخست وزیر و دولت عراق و علاقه عمیق به مردم این کشور را یادآور شدند و افزودند: هدف ما، عزت، استقلال، آرامش و پیشرفت عراق است و هر تلاشی را که در این زمینه لازم باشد همچنان انجام خواهیم داد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای حضور نیروهای امریکایی و انگلیسی در عراق را منشأ اصلی مشکلات مختلف از جمله تروریسم و اختلافات داخلی دانستند و افزودند: تا وقتی امریکاییها در عراق باشند آب خوش از گلوی ملت عراق پایین نخواهد رفت.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به حیله‌گری و تلاش دولت امریکا برای نفوذ، تحکیم سلطه و غارت منابع کشورها، برخی نگرانی‌ها را درباره توافقنامه امریکا و عراق یادآور شدند و افزودند: امریکایی ها به شدت غدار و پیمان شکن هستند به گونه‌ای که حتی با هم‌پیمانان نزدیک خود در منطقه، دوستی حقیقی ندارند بنابراین به هیچ یک از وعده‌های آنان نمی‌توان و نباید اعتماد کرد.

ایشان پایداری مدبرانه و هوشمندانه را تنها راه مقابله با حیله ها و طرح های پیچیده امریکا و انگلیس برشمردند و افزودند: باید به مردم عراق ثابت کرد که دولت عراق حاضر نیست با ارعاب و تهدید دشمن، از مواضع و منافع ملی عراقی‌ها عقب نشینی کند.

رهبر انقلاب اسلامی ایجاد پایگاهی ثابت برای حضور و حاکمیت بلند مدت در منطقه را از اهداف اصلی دولت امریکا خواندند.

در آغاز این دیدار که داوودی معاون اول رئیس جمهور نیز حضور داشت، نوری المالکی نخست وزیر عراق دیدار با رهبر انقلاب اسلامی را مایه خیر و برکت فراوان برای مردم عراق خواند و با اشاره به روابط برادرانه و رو به پیشرفت دو کشور گفت: توسعه این روابط در بخش های اقتصادی و سیاسی می تواند الگویی برای پیشرفت منطقه باشد. منبع



  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: یکشنبه 87/10/15::: ساعت 10:42 عصر

    اطلاعیه طیف غیرقانونی تحکیم وحدت، صهیونیست‌تر از صهیونیست‌ها

    طیف غیرقانونی دفتر تحکیم وحدت علامه، همزمان با کشتار مردم بی دفاع غزه در اطلاعیه ای، به حماس و مقاومت فلسطین حمله کرد و به متهم کردن این جنبش مقاومت به فعالیت تروریستی پرداخت.

    به گزارش رجانیوز، این طیف غیرقانونی در اطلاعیه خود، تلاش کرده است کشتار مردم بی دفاع را نتیجه طبیعی عملکرد حماس القا کند: خون خون می آورد و خشونت خشونت؛ و این چرخه ی باطل همچمنان مرگ می آفریند. بیش از نیم قرن تجربه ی خونبار در سرزمین های فلسطینی ثابت کرده که چرخه باطل جنگ و ترور و خشونت هیچ سرانجامی جز تباهی بیشتر و ویرانی فزون تر ندارد. عاملین و محرکان فاجعه ی انسانی امروز در غزه دولت هایی هستند که با تجهیز طرفین به موشک، راکت، بمب و مهمات می پردازند و رخصتی برای ایجاد اندک فضایی جهت گفتگو و مصالحه و قطع این وضعیت نکبت بار نمی دهند. آیا تندتر کردن آتش منازعات از جیب ملت هایی نظیر ایران و بر هم زدن معادلات به ضرر هر نوع ثبات و آرامش در مناطق بحران زده ی فلسطین نتیجه ای جز فاجعه ی غزه می توانست داشته باشد؟

    اما در حالی که حتی سازمان های بی خاصیت بین المللی مانند شورای امنیت نیز از اسرائیل تقاضا کرده اند، حملات خود را به غزه متوقف کند، این طیف غیرقانونی که نقش وکیل مدافع وطنی صهیونیست ها را برعهده دارد، افزوده است: جنایات امروز اسرائیل در غزه به شدت محکوم است اما به همان اندازه، پناه گرفتن گروه های تروریستی در کودکستان ها و بیمارستان ها جهت حمله به طرف مقابل که موجبات بمباران و مرگ بیشتر کودکان و غیرنظامیان را فراهم آورده نیز محکوم و حرکتی ضدبشری است.

    گفتنی است اغلب سران این طیف غیرقانونی در حال حاضر به کشورهای بیگانه پناهنده شده و افرادی مانند علی افشاری و اکبر عطری به تبلیغ علیه جمهوری اسلامی در رسانه های ضدانقلاب مانند صدای امریکا می پردازند.



  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: چهارشنبه 87/10/11::: ساعت 11:16 عصر

    خبرگزاری فارس: تجمع بزرگ ضد صهیونیستی مردم تهران در جهت اعلام همدردی با مردم مظلوم فلسطین و اعلام خشم و انزجار از جنایات رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه برگزار شد.


    به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، تجمع بزرگ ضد صهیونیستی امروز تهران با حضور اقشار مختلف مردم، برخی اعضای هیئت دولت و مقامات کشوری و لشکری در میدان فلسطین تهران برگزار شد.

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: دوشنبه 87/10/9::: ساعت 10:3 عصر

    مراسم اربعین آفتاب دلها حضرت آیت الله مدرسی امشب بعد از نماز عشاء در مسجد بازار یزد (بیاق خان) با حضور جمع کثیری از قشرهای مختلف مردمی و مسئولین و شخصیتهای سیاسی آغاز و با سخنرانی آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران پایان یافت. انبوهی جمعت باعث شد تا قسمت خواهران مسجد نیز به آقایان اختصاص داده شود. منبع

     

    یزد - مدرسی

     



  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: چهارشنبه 87/10/4::: ساعت 11:46 عصر

    مشروح مناظره روانبخش و خاتمی درباره خط امام(ره)/2
    التزام به خط امام یا عبور از امام(ره)؟

    عصر روز شنبه مناظره محمد رضا خاتمی نایب رئیس مجلس ششم و حجت الاسلام قاسم روانبخش دبیر سیاسی هفته نامه پرتو سخن در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار شد که اغلب خبرگزاری ها، سایت ها و روزنامه ها نیز بخش هایی از این مناظره را پوشش دادند. رجانیوز، متن کامل این مناظره خواندنی را با عنوان "خط امام کجاست؟" در 2 بخش منتشر می کند:

    بخش دوم

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: دوشنبه 87/10/2::: ساعت 10:26 عصر

    مشروح مناظره روانبخش و خاتمی درباره خط امام(ره)/1
    خاتمی: خط امام، اصولی دارد/ روانبخش: امام فرمود منتظری کمرم را شکست، شما پایش را بوسیدید

    عصر روز شنبه مناظره محمد رضا خاتمی نایب رئیس مجلس ششم و حجت الاسلام قاسم روانبخش دبیر سیاسی هفته نامه پرتو سخن در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار شد که اغلب خبرگزاری ها، سایت ها و روزنامه ها نیز بخش هایی از این مناظره را پوشش دادند. رجانیوز، متن کامل این مناظره خواندنی را با عنوان "خط امام کجاست؟" در 2 بخش منتشر می کند:

    بخش اول

    خاتمی: قبل از هر چیز ابراز خوشبختی می کنم که دوستان بسیج دانشجویی این برنامه را برگزار کردند، این فتح باب بسیار خوبی است که باید به این عزیزان تبریک گفت و امیدواریم که این روند ادامه پیدا کند و ما شاهد فضای بهتری برای شنیدن حرفهای درست و اعتماد به عقل جامعه باشیم. امروز می خواهیم راجع به امام(ره) چند کلامی بحث کنیم، ابتدا یک سری اصولی است که لازم می دانم خدمت دوستان عرض کنم چراکه ممکن است آقای روانبخش اصول دیگری را در ذهن داشته باشند یا اینکه برخی از آنها را قبول داشته باشند. بینش امام برگرفته از یک مکتب بود که در رأس آن پیامبر(ص) و ائمه هدی(ع) قرار داشتند، بنابراین امام به مقتضای شرایط زمان و مکان، موضع گیری های خاصی داشتند که مجموعه آنها می تواند برای ما ارائه طریق کند. دوم اینکه هرچند امام(ره)، معصوم نبود و به غیر از معصومان همه درمعرض خطا و اشتباه هستند اما با دانشی گسترده و آگاهی به زمان و توکل به خدا، بهتر از هر کس دیگر مسائل را تجزیه و تحلیل می کردند.

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: دوشنبه 87/10/2::: ساعت 10:22 عصر

    <      1   2      

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 10
    بازدید دیروز: 79
    کل بازدید :1779538

    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>آرشیو شده ها<<
    آذر - دی - بهمن 1385
    بهمن 85
    نیمه اول اسفند 85
    نیمه دوم اسفند 85
    فروردین 86 یک
    فروردین 86 دو
    فروردین سه
    فروردین 4
    اردیبهشت 1
    اردیبهشت 2
    اردیبهشت 3
    اردیبهشت 4
    خرداد 86
    تیر 86
    مرداد 86
    شهریور 86
    مهر 86
    آبان 86
    آذر 86
    دی 86
    بهمن 86
    اسفند 86
    فروردین 87
    اردیبهشت 87
    خرداد 87
    تیر 87
    مرداد 87
    شهریور 87
    مهر 87
    آبان 87
    آذر 87
    دی 87
    بهمن 87
    اسفند 1387
    فروردین 1388
    اردیبهشت 1388
    خرداد 1388
    تیر 1388
    مرداد 1388
    شهریور 1388
    مهر 1388
    آبان 1388
    آذر 1388
    دی 1388
    بهمن 1388
    اسفند 1388
    فروردین 1389
    اردیبهشت 1389
    خرداد 1389
    تیر 1389
    تیر 89
    مرداد 89
    شهریور 89
    مهر 89
    آبان 89
    آذر 89
    دی 89
    بهمن 89
    اسفند 89
    فروردین 90
    اردیبهشت 90
    خرداد 90
    تیر 90
    مرداد 90
    شهریور 90
    مهر 90
    آبان 90
    آذر 90
    دی 90
    بهمن 90
    اسفند 90
    فروردین 91
    اردیبهشت 91
    خرداد 91
    تیر 91
    مرداد 91
    شهریور 91
    مهر 91
    آبان 91
    آذر 91
    دی 91
    بهمن 91
    اسفند 91
    زمستان 91
    بهار 92
    تابستان 92
    پاییز 92
    زمستان 92
    بهار 93
    تابستان 93
    پاییز 93
    زمستان 93
    بهار 94
    تابستان 94
    پاییز 94
    زمستان 94
    بهار 95
    تابستان 95
    پاییز 95
    زمستان 95
    بهار 96
    تابستان 96
    پاییز 96
    زمستان 96
    بهار 97
    تابستان 97
    زمستان 97
    پاییز 98
    بهار 99
    پاییز 99
    زمستان 99
    بهار 0
    تابستان 0
    زمستان 0

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    اصولگرا

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<













    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<