سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دیده دوست از [دیدن] عیب های محبوب، نابیناو گوشش از [شنیدن] زشتیِ نقص هایش ناشنواست . [امام علی علیه السلام]
اصولگرا
رئیس ستاد طرح هاى
ویژه دولت خبر داد
سهمیه بندى بنزین پس از
اجراى کامل طرح کارت سوخت
• اجراى کارت هوشمند، قدم اول سهمیه بندى است
• با تعیین تعداد دقیق خودرو ها وموتوسیکلت ها، میزان سهمیه ها رامى توان مشخص کرد
گروه اقتصادى: رئیس ستاد طرحهاى ویژه دولت با اعلام این که اجراى کارت هوشمند، قدم اول سهمیه بندى است گفت: ابتدا پروژه کارت هوشمند در اول خرداد عملیاتى و هر زمان که سیستم آمادگى کامل داشت، سهمیه بندى نیز اجرا مى شود.
290304.jpg
على اکبر محرابیان در گفت وگو با فارس، اظهار داشت: اجراى طرح کارت هوشمند در سراسر کشور از ابتداى خرداد ماه قطعى است و براساس قانون در هر حالتى این طرح در این زمان اجرا خواهد شد.
وى افزود: دولت تمام تلاش خود را مى کند تا قانون و مصوبه مجلس در موعد مقرر اجرا شود.
محرابیان یادآور شد: با اجرایى شدن کامل این طرح در سطح کشور، تمامى سیاستهاى دولت درباره بنزین نظیر سهمیه بندى از طریق این ابزار قابل اجرا خواهد بود.
نماینده ویژه رئیس جمهور در ستاد تبصره ۱۳ در ادامه خاطرنشان ساخت: میزان بنزینى که براساس قانون در کشور باید توزیع شود، مشخص است. مشکل کنونى این است که تعداد دقیق خودرو ها و موتوسیکلت ها را نداریم و تا مردم براى دریافت کارت هوشمند خود مراجعه نکنند و اطلاعات مربوط به خودرو یا موتوسیکلت خود را ارائه نکنند میزان سهمیه ها را نمى توان دقیقاً تعیین کرد.
به گفته محرابیان، استفاده از کارت هوشمند سوخت از ابتداى خردادماه، قطعى خواهد بود و پس از آن باید ببینیم آمادگى اعمال سهمیه ها از چه زمانى خواهد بود. در مجموع اجراى سهمیه بندى بنزین منوط به اجراى طرح کارت هوشمند سوخت و راه اندازى این سیستم است.
نماینده ویژه رئیس جمهور در تبصره ۱۳ تصریح کرد: راه اندازى این سیستم و اجراى کارت هوشمند، قدم اول سهمیه بندى است.
به گفته محرابیان، ابتدا پروژه کارت هوشمند اجرا و عملیاتى و متعاقب آن نیز بحث سهمیه بندى پیگیرى مى شود. هر زمان این سیستم به بلوغ کامل برسد، جهت دهى آن به سمت سهمیه بندى کار چندانى نخواهد بود.
رئیس ستاد طرحهاى ویژه دولت گفت: بحث سهمیه بندى در دولت قطعى است، چرا که در غیر این صورت باید تاکنون لایحه اى در این باره ارائه مى کردیم. تمامى بدنه دولت در این باره بسیج هستند تا کار به صورت اصولى به پیش رود و قانون اجرا شود.
محرابیان افزود: با راه اندازى و اجراى کامل طرح کارت هوشمند سوخت، هر زمان که سیستم آمادگى کامل داشت، سهمیه بندى نیز اجرا مى شود.    منبع خبر


  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: یکشنبه 86/2/23::: ساعت 11:54 عصر

    پس از اعلام خبر بازداشت دو نفر دیگر در رابطه با اتهام جاسوسی موسویان، که از سوی وزیر اطلاعات اعلام شد، خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان وابسته به صداوسیما عنون اصلی اتهام حسین موسویان را افشا کرد.

     به گزارش خبرنگار رجانیوز، باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد افشای سند سری نظام مرتبط با چگونگی مقابله با تهدیدها و همچنین همکاری با غربیها در تدوین قطعنامه ها علیه ایران دو اتهام اصلی حسین موسویان می باشد.

     پیش از این منابع خبری تنها به اتهامات امنیتی مانند جاسوسی، درباره حسین موسویان اشاره کرده بودند.

     همچنین یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس که نخواست نامش فاش شود، در گفتگو با رجانیوز با ابراز شگفتی از سکوت برخی محافل دربرابر اتهامات موسویان گفت: این اتهامات بسیار سنگین است.

     وی از افشای اطلاعات بسیار محرمانه و استراتژیهای سیاسی - دیپلماتیک جمهوری اسلامی به عنوان اجزایی از این اتهام سنگین خبر داد.

    همچنین این منبع آگاه از رایزنیهای گسترده یک مقام اقتصادی - دیپلماتیک در دولتهای سابق با اشخاص و گروههای سیاسی داخلی در دو هفته گذشته  برای سختگیری نکردن!! در باره این اتهامات پرده برداشت.   ادامه مطلب



  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: شنبه 86/2/22::: ساعت 11:4 عصر

                                                                                                                                  حجت الاسلام والمسلمین روانبخش در گفتگو با هم اندیشی: اتحاد با عوامل و نیروهای دشمن در داخل کشور امکان ندارد

      هم اندیشی- این ظلم فاحشی به حضرت امام است که این تهمت را به ایشان بزنیم و بگوییم که حضرت امام تحت تأثیر منافقان، بنی‌صدر را روی کار آورده است، اتفاقاً ما ثابت کردیم که خود آقای هاشمی تحت تأثیر منافقان بوده است.

    حجت الاسلام والمسلمین روانبخش دبیر سیاسی هفته‌نامه پرتو سخن پیرامون اتحاد ملی و انسجام اسلامی در مصاحبه با خبرنگار سیاسی هم‌اندیشی اعلام داشتند: باتوجه به نقشه‌هایی که در چند سال اخیر آمریکا و انگلیس برای تفرقه بین مسلمان‌ها داشته و دارند، این سال بسیار به‌جا از طرف مقام معظم رهبری به سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی نام‌گذاری گردید.بنا بر این ایشان وظیفه همه‌ی مسلمان‌ها و گروه‌ها و احزاب و جریان‌های سیاسی مختلف و مردم را مشخص کردند که باید به کدام سمت و سو گام بردارند.
    آقای روانبخش  اتحاد ملی در داخل را به این معنی دانستند که تمام نیروهای ارزشی و ملی و دلسوزان واقعی نظام در راستای تحقق اهداف عالیه نظام که همان رساندن پرچم این انقلاب به دست پرچم‌دار واقعی آن یعنی آقا امام زمان است، باید تلاش کنند.
    دبیر سیاسی هفته‌نامه پرتو سخن در جواب به این سؤال که، انتقاداتی که این هفته‌نامه به آقای هاشمی رفسنجانی وارد نموده چطور با بحث وفاق و وحدت ملی سازگار است، پاسخ دادند:  ادامه

     



  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: جمعه 86/2/21::: ساعت 9:11 عصر


    نخواهد آمد روزی که فرزندان خمینی راه سازش را در پیش گیرند

     رئیس جمهور گفت: نیاید و نخواهد آمد روزی که فرزندان امام(ره) راه سازش را در پیش گیرند و در مقابل اخم و تهدید مستکبرین تسلیم شوند.

     به گزارش خبرگزاری فارس محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر امروز چهارشنبه در سالن پنج آذر نیروی مقاومت بسیج و در همایش فرماندهان بسیج سراسر کشور حرکت برای ساخت حیات طیبه برپایه عدالت و توشه گرفتن برای زندگی جاوید در محضر خداوند را مهم‌ترین اهداف انبیاء الهی دانست و تصریح کرد: جنس ماموریت و نهضت پیامبر اسلام زیبایی، نور و رحمت است و زشتی عقب‌گرد و انحطاط در آن راه ندارد.

    رئیس جمهور با بیان این که امروز فضای بسیجی در کشور حاکم شده است، تصریح کرد: پشتوانه بسیج انبوه افراد مومن و انقلابی است که هر روز متشکل‌تر، جدی‌تر و هدفمندتر در جهت آرمان‌ها حرکت کند.

    احمدی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بخشی از فرمایشات حضرت امام خمینی مبنی بر این که تا ظلم هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم، خاطرنشان کرد: مگر می‌شود انسان مکتبی، انقلابی، متصل و پیرو ولایت نسبت به مسایل دنیا بی‌تفاوت باشد، چنانچه اندیشه بسیج هم متعلق یک جغرافیا، نژاد و یا قوم خاص نیست، بلکه جهانی است و هر کجای دنیا ظلم است مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم.

    رئیس جمهور تنها راه سعادت بشری را بازگشت به تعالیم الهی برشمرد و افزود: کیست که می‌تواند تنها بر پایه اندیشه خود عدالت را برپا کند، هر کس که این ادعا را دارد، ادعایش شیطانی است، آنچه نظم نوین جهانی تلاشی سازمان‌یافته برای جلوگیری از حاکمیت عدل الهی بود و برای بدل زدن و خنثی کردن حاکمیت الهی آن را بیان کردند.

    احمدی نژاد همچنین اظهار داشت: در جبهه استکبار پرونده امام زمان کامل شده است و فقط به دنبال آدرس می‌گردند تا بروند کار را تمام کنند، در همین تهران عناصر بیگانه‌ای هستند که از عرفا و مومنان خانه و محل ملاقات امام عصر (عج) را سراغ می‌گیرند تا مانع تحقق حاکمیت عدل الهی شوند،باید مناطقی که غفلت صورت می‌گیرد و ما را از محور حقیقت عالم دور می کند مورد توجه بیشتر قرار دهیم.    ادامه مطلب



  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: پنج شنبه 86/2/20::: ساعت 6:35 عصر



  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: چهارشنبه 86/2/19::: ساعت 1:53 عصر

    دستنوشته حضرت آیت الله خامنه ای بر
    کتاب فرمانده من

     

    السلام علیکم یا اولیاء الله و احبائه، السلام علیکم یا اصفیاءالله و خیرته، السلام علیکم یا انصاردین الله و اعوان ولیه ...

     

    ای آیت‌های خدا، ای معجزه‌های ایمان، ای نشانه‌های تعالی جاودانه انسان ...

     

    ای گلهای محمدی که فساد و آلودگی جهان امروز نتوانست از شکوفایی باز داردتان، برقی شدید و دنیای تاریک را روشن کردید، حجتی شدید بر آن کوتاه‌نظران که بالندگی انسان الهی را در عصر تسلط مادیت ناممکن میدانستید، خاطره‌ی مسلمانان صدر اسلام را زنده کردید و صدق و اراده و فناء فی الله را حتی پیش از آنان به نمایش گذاشتید. آنان به نفس پیامبر و نزول پیاپی آیات قرآن دل را گرم و جان را تازه می‌کردند. اما شما چه؟ حقا خلوص و تقوا را مجسم کردید و برای آن امام بحق که مظهر خلوص و تقوا بود سربازانی شایسته شدید ... سلام الله علیه و علیکم هنیئا لکم رحمة ربکم.

     

    کتبه بیمناه الوازره اسیر امانیة و ذلیل نفسه‌علی الحسینی غفرالله له و رحمة و حشر مع اولیائه و الحقه بهذه الزمره الطیبه. آمین.

     

    این کتاب در 13 رجب 1411 با چشمی لبریز اشک شوق و حسرت زیارت



  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: چهارشنبه 86/2/19::: ساعت 1:50 عصر



  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: سه شنبه 86/2/18::: ساعت 12:49 عصر

    علاج اصلى، داروى اصلى براى امروزِ دنیاى اسلام، داروى «اتحاد» است؛ باید با هم متحد بشوند. علما و روشنفکران اسلام بنشینند و منشور وحدت اسلامى را تنظیم کنند؛ منشورى تهیه کنند تا فلان آدم کج‏فهمِ متعصبِ وابسته‏ى به این، یا فلان، یا آن فرقه‏ى اسلامى، نتواند آزادانه جماعت کثیرى از مسلمانان را متهم به خروج از اسلام کند؛ تکفیر کند. تهیه‏ى منشور جزو کارهایى است که تاریخ، امروز از روشنفکران اسلامى و علماى اسلامى مطالبه مى‏کند. اگر شما این کار را نکنید، نسلهاى بعد از شما مؤاخذه خواهند کرد. مى‏بینید دشمنىِ دشمنان را ! مى‏بینید تلاش آنها را براى نابود کردن هویت اسلامى و ایجاد اختلاف بین امت اسلامى! بنشینید علاج کنید؛ اصول را بر فروع ترجیح بدهید. در فروع ممکن است افراد یک مذهب هم با همدیگر اتحاد نظر نداشته باشند؛ مانعى ندارد. مشترکات بزرگى وجود دارد؛ گرد این محور - محور مشترکات - همه مجتمع شوند. مواظب توطئه‏ى دشمن باشند؛ مواظب بازى دشمن باشند. خواص، بین خودشان بحثهاى مذهبى را بکنند، اما به مردم نکشانند؛ دلها را نسبت به یکدیگر چرکین نکنند؛ دشمنى‏ها را زیاد نکنند؛ چه بین فرقه‏هاى اسلامى، چه بین ملتهاى اسلامى، چه بین گروههاى اسلامى       مقام معظم رهبری


  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: دوشنبه 86/2/17::: ساعت 8:7 صبح


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 119
    بازدید دیروز: 112
    کل بازدید :1780660

    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>آرشیو شده ها<<
    آذر - دی - بهمن 1385
    بهمن 85
    نیمه اول اسفند 85
    نیمه دوم اسفند 85
    فروردین 86 یک
    فروردین 86 دو
    فروردین سه
    فروردین 4
    اردیبهشت 1
    اردیبهشت 2
    اردیبهشت 3
    اردیبهشت 4
    خرداد 86
    تیر 86
    مرداد 86
    شهریور 86
    مهر 86
    آبان 86
    آذر 86
    دی 86
    بهمن 86
    اسفند 86
    فروردین 87
    اردیبهشت 87
    خرداد 87
    تیر 87
    مرداد 87
    شهریور 87
    مهر 87
    آبان 87
    آذر 87
    دی 87
    بهمن 87
    اسفند 1387
    فروردین 1388
    اردیبهشت 1388
    خرداد 1388
    تیر 1388
    مرداد 1388
    شهریور 1388
    مهر 1388
    آبان 1388
    آذر 1388
    دی 1388
    بهمن 1388
    اسفند 1388
    فروردین 1389
    اردیبهشت 1389
    خرداد 1389
    تیر 1389
    تیر 89
    مرداد 89
    شهریور 89
    مهر 89
    آبان 89
    آذر 89
    دی 89
    بهمن 89
    اسفند 89
    فروردین 90
    اردیبهشت 90
    خرداد 90
    تیر 90
    مرداد 90
    شهریور 90
    مهر 90
    آبان 90
    آذر 90
    دی 90
    بهمن 90
    اسفند 90
    فروردین 91
    اردیبهشت 91
    خرداد 91
    تیر 91
    مرداد 91
    شهریور 91
    مهر 91
    آبان 91
    آذر 91
    دی 91
    بهمن 91
    اسفند 91
    زمستان 91
    بهار 92
    تابستان 92
    پاییز 92
    زمستان 92
    بهار 93
    تابستان 93
    پاییز 93
    زمستان 93
    بهار 94
    تابستان 94
    پاییز 94
    زمستان 94
    بهار 95
    تابستان 95
    پاییز 95
    زمستان 95
    بهار 96
    تابستان 96
    پاییز 96
    زمستان 96
    بهار 97
    تابستان 97
    زمستان 97
    پاییز 98
    بهار 99
    پاییز 99
    زمستان 99
    بهار 0
    تابستان 0
    زمستان 0

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    اصولگرا

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<













    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<