سفارش تبلیغ
صبا ویژن
براى کسى که دو دیده‏اش بیناست ، بامداد ، روشن و هویداست . [نهج البلاغه]
اصولگرا

  می‌خواهند از مردمی که به این دولت رأی داده‌اند، انتقام بگیرند

دکتر احمدی نژاد در دومین جلسه دانشجویی که از ابتدای سال در تالار شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری حضور می یافت، حدود 4 ساعت به گفت و شنود با سرسخت ترین حامیانش در انتخابات ریاست جمهوری 84 نشست.

 

به گزارش رجانیوز، در این برنامه که از ساعت 21 دوشنبه شب آغاز شد و تا ساعت یک بامداد ادامه یافت، رئیس‌جمهور پس از شنیدن پرسش ها و انتقادات دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) مقدمه ای درباره آرمانخواهی دولت و شخص خود بیان کرد تا دانشجویان حاضر در جلسه مطمئن شوند وی جزء معدود مدیران ارشدی است که 3 سال پس از آنکه بالاترین جایگاه اجرایی کشور را در اختیار دارد، هنوز آرمانخواه است و بروکراسی فلج کننده، او را محافظه کار نکرده است.

 

وی با ابراز خوشحالی از اینکه دانشجویان روحیه آرمانی را در حد بالا و با صدای بلند مطالبه می‌کنند، تأکید کرد: هیچ‌ مانع، فشار و نوسانی نباید ما را از آرمان‌های بلند انقلاب ذره‌ای پایین بیاورد و البته به خاطر آرمان خواهی و اصول گرایی هزینه داده ایم.

وی با ابراز خوشحالی از اینکه دانشجویان روحیه آرمانی را در حد بالا و با صدای بلند مطالبه می‌کنند، تأکید کرد: هیچ‌ مانع، فشار و نوسانی نباید ما را از آرمان‌های بلند انقلاب ذره‌ای پایین بیاورد و البته به خاطر آرمان خواهی و اصول گرایی هزینه داده ایم.

 

دکتر محمود احمدی‌نژاد در سخنانی از مواضع اصولی و آرمانی دانشجویان ابراز خرسندی کرد و آنان را به ادامه این مسیر سخت فرا خواند و تصریح کرد: در 3 سال اخیر همه تلاش خود را صرف کرده‌ام تا آرمان‌خواهی را در تمامی بخش‌ها در بالاترین سطح نگه دارم.

 

وی با اشاره به اینکه همه هیاهوها و جنجال ها علیه دولت در داخل و خارج کشور به خاطر ایستادن بر بالاترین نقطه آرمانخواهی است، گفت: سنگین‌ترین ایراد را به دولت در بخش اقتصادی وارد می‌کنند و این در حالی است که در دوره‌هایی وضعیت اقتصادی بسیار نابسامان بوده است اما چندان حمله و انتقادی از آنها نمی‌شد. آیا فکر می‌کنید این همه هجمه‌ سنگین علیه دولت واقعاً به خاطر برخی مشکلات اقتصادی است یا به دلیل این است که دولت به هیچ‌ عنوان حاضر نیست از پیگیری آرمان‌‌ها صرف نظر کند. مطمئن باشید اگر حاضر می‌شدیم ذره‌ای از آرمان‌ها کوتاه بیاییم، به شدت مورد تعریف و تمجید قرار می‌گرفتیم.

 

دکتر احمدی‌نژاد تأکید کرد: علی‌رغم همه فشارها سرسوزنی از مبانی و آرمانی که مطرح کرده‌ایم، کوتاه نیامده‌ایم. باید به این اصل توجه داشت که هر کس در مسیر حق ایستاد، باید فشارها را به جان بخرد و این‌طور نیست که خیال شود، می‌توان روی اصول ماند ولی هزینه‌ای نپرداخت.

 

وی با اشاره به کسانی که در رسانه‌های خود مدام از مشکلات اقتصادی می‌نالند، افزود: بدانید ادعا و مشکل آنها مشکل اقتصادی نیست؛ برای اینکه در دوران دولت های پیشین از تصمیمات اشتباه و غلط اقتصادی دفاع می‌کردند.

 

رییس قوه مجریه در ادامه تصریح کرد: تاکنون در یک مقاله، تئوری‌های واقعی دولت نهم مورد نقد علمی واقع نشده است.

 

رئیس‌جمهور با اشاره به برخی انتقادها و هجمه‌ها به دولت تصریح کرد: در مقطعی چنین ادعا کردند که دولت اهل مشورت با کارشناسان نیست؟! این در حالی است که مقدار زمانی که این دولت تنها برای شرکت در جلسات و کمیسیون‌های مجلس گذاشته است، چند برابر گذشته و تذکرات و سوالات مجلس از این دولت 2 برابر 16 سال قبل بوده است. عده‌ای که مدعی هستند تصمیمات دولت کارشناسی نیست، یک بازی تبلیغاتی به راه انداخته اند تا افرادی را از درون دولت به تمرد وادار کنند.

 

دکتر احمدی‌نژاد با بیان اینکه در بودجه 87 توسط مجلس هفتم 11 هزار میلیارد تومان به سهم بودجه جاری و مصرفی اضافه شده است، گفت: جالب اینکه کسانی این مبلغ را به سهم بودجه جاری افزودند که مدام در سخنان و مصاحبه‌های خود نقدینگی را باعث افزایش تورم عنوان می‌کنند.

 

وی با تأکید بر اینکه دولت هزینه‌های جاری را به شدت محدود و فشرده کرده است، اظهار داشت: تاکنون چنین معمول بوده است که دولت‌ها بودجه عمرانی را کم می کردند و بودجه جاری را بالا می‌بردند اما امروز در دولت نهم برعکس این عمل می‌شود.

 

رییس جمهور خلق پول و نحوه توزیع منابع را موجب تورم دانست واظهار داشت: دولت جلوی این کار را گرفته است.

 

وی طرح بنگاه‌های زودبازده را از بهترین و مهمترین اقدامات دولت برشمرد و گفت: کشوری که 3 میلیون بیکار داشته است، لازم بود بنگاه‌های زودبازده را فعال نماید و بر این اساس دولت در یک سال گذشته یک میلیون شغل قطعی ایجاد کرده است، اما به دروغ با اخبار و گزارش‌های جعلی، این طرح موفق را باعث تورم عنوان می‌کنند.

 

دکتر احمدی‌نژاد خاطر نشان کرد: در قانون برنامه به صراحت تکلیف شده است که باید سود بانکی تک رقمی شود ولی با این حال وقتی دولت اجرای همین قانون را در دستور کار خود قرار می‌دهد، با عناوینی چون کاهش دستوری سود و غیره، به دنبال فشار بر دولت هستند.

 

رئیس‌ قوه مجریه با تأکید بر اینکه مهر ماه سال گذشته تغییر و تحولات بزرگی را در عرصه بازار جهانی مواد غذایی و کشاورزی پیش‌بینی کردیم و برای تنظیم بازار داخلی لایحه‌ یک میلیارد و 200 میلیون دلاری به مجلس هفتم ارائه کردیم، خاطر نشان کرد: با مجلس پیشین جلسه گذاشتیم تا این لایحه هر چه زودتر به تصویب برسد، اما با 6 ماه تعلل از سوی مجلس، به دلیل افزایش قیمت های جهانی، بیش از 2 هزار میلیارد تومان به کشور ضرر وارد شد.

 

دکتر احمدی‌نژاد در عین حال تأکید کرد: به فضل الهی دولت بر همه مشکلات غلبه خواهد کرد.

 

رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنان خود در جمع دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) با تأکید بر اهمیت حوزه فرهنگ اظهار داشت: سهم فرهنگ در کل بودجه سالیانه دولت بیش از 3 برابر شده است و ادبیات دولت، ادبیات فرهنگی است ولی بعضاً انتظارات ما از بخش‌های عملیاتی محقق نشده است و البته باید توجه داشت که همه حوزه‌های فرهنگی در اختیار دولت نیست. ضمن اینکه تأثیر اقدامات فرهنگی، تدریجی است و در درازمدت نمایان می‌شود.

 

دکتر احمدی نژاد با بیان اینکه عده‌ای اصرار دارند تا دولت را به عرصه‌های بحران‌زا بکشانند، گفت: می‌خواهند توان دولت را در بازی‌های مقطعی هدر دهند ولی دولت بی‌توجه به این بازی‌ها، به حوزه‌های مختلف، نگاه راهبردی و استراتژیک دارد.

 

وی با تأکید بر اینکه مردم بر روی اصول و آرمان‌ها محکم ایستاده‌اند و این ذائقه مردم نیست که عوض شده است، اظهار داشت: متأسفانه ذائقه برخی خواص تغییر کرده است و وقتی این ذائقه عوض شد، دستگاه گیرنده در مقابل پیام حق ایستادگی می‌کند.

 

رئیس‌جمهور تأکید کرد: تئوری دولت بر پایه «عدالت و الگوی اسلامی- ایرانی» است و همه بخش‌های آن روشن است.

 

رئیس‌ قوه مجریه با اشاره به اینکه دولت در موضوع پیگیری عدالت تنها است، گفت: به فضل الهی و ایستادگی مردم و رهنمودهای مقام معظم رهبری از همه مشکلات عبور می کنیم؛ گر چه امسال سخت‌ترین سال هجوم به دولت خواهد بود و دشمن به طور همه جانبه فشار خواهد آورد تا از مردمی که به این دولت رأی داده‌اند، انتقام بگیرد.

 

دکتر احمدی‌نژاد تأکید کرد: در اراده من نسبت به پافشاری بر روی اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی نه تنها سر سوزنی تزلزل ایجاد نشده، بلکه اراده ام برای مقابله با ضدارزش‌ها چندین برابر قبل شده است.

 

رئیس‌جمهور اضافه کرد: هنوز همه آرمان‌ها را روی میز نیاورده‌ایم که اینقدر در داخل و خارج کشور و عرصه‌های بین‌المللی عصبانی شده اند.

 

وی برپایی آرمان‌ها و اصول انقلاب اسلامی را مستلزم تحمل فشارهای سخت و طاقت‌فرسا دانست و اظهار داشت: خیال نکنید برپایی آرمان‌ها به سهولت قابل دسترسی است. اگر به این سادگی بود حاکمیت امام علی(ع) که تجلی اسماء الهی است، موفق می‌شد. باید به امام علی (ع) تأسی کرد، خون دل خورد و فداکاری نمود. بدانید هر جا پرچم حق‌طلبی واقعی برافراشته شده، همه شمشیرها علیه آن بلند بوده است.

 

رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه کلید تحولات جهانی زده شده است، گفت: مدیریت امروز جهان در اختیار هیچکدام از سازمان‌های بین‌المللی نیست و مانند بازی دومینو فروپاشی نظام های جهانی آغاز شده است و بعید نیست که شاهد شورش‌های سنگین اجتماعی در جهان باشیم و این همه در حالی است ادبیاتی که از سوی جمهوری اسلامی ایران در مجامع جهانی مطرح می‌شود، به شدت مورد استقبال قرار گرفته است.

 

بر اساس این گزارش، در ابتدای این نشست 10 نفر از حاضران به نمایندگی از دانشجویان به بیان سوالات و دیدگاه‌ها خود در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و نیز مشکلات صنفی پرداختند.طرح جامع برای تربیت نیروهای مکتبی و متعهد، طرح‌های دولت برای مظلومیت‌زدایی از عرصه فرهنگی، علت تغییر برخی وزراء، ساماندهی اقتصادی و... از جمله مباحثی بود که از سوی دانشجویان مطرح شد.



  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: شنبه 87/4/1::: ساعت 11:13 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 98
    بازدید دیروز: 79
    کل بازدید :1779626

    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>آرشیو شده ها<<
    آذر - دی - بهمن 1385
    بهمن 85
    نیمه اول اسفند 85
    نیمه دوم اسفند 85
    فروردین 86 یک
    فروردین 86 دو
    فروردین سه
    فروردین 4
    اردیبهشت 1
    اردیبهشت 2
    اردیبهشت 3
    اردیبهشت 4
    خرداد 86
    تیر 86
    مرداد 86
    شهریور 86
    مهر 86
    آبان 86
    آذر 86
    دی 86
    بهمن 86
    اسفند 86
    فروردین 87
    اردیبهشت 87
    خرداد 87
    تیر 87
    مرداد 87
    شهریور 87
    مهر 87
    آبان 87
    آذر 87
    دی 87
    بهمن 87
    اسفند 1387
    فروردین 1388
    اردیبهشت 1388
    خرداد 1388
    تیر 1388
    مرداد 1388
    شهریور 1388
    مهر 1388
    آبان 1388
    آذر 1388
    دی 1388
    بهمن 1388
    اسفند 1388
    فروردین 1389
    اردیبهشت 1389
    خرداد 1389
    تیر 1389
    تیر 89
    مرداد 89
    شهریور 89
    مهر 89
    آبان 89
    آذر 89
    دی 89
    بهمن 89
    اسفند 89
    فروردین 90
    اردیبهشت 90
    خرداد 90
    تیر 90
    مرداد 90
    شهریور 90
    مهر 90
    آبان 90
    آذر 90
    دی 90
    بهمن 90
    اسفند 90
    فروردین 91
    اردیبهشت 91
    خرداد 91
    تیر 91
    مرداد 91
    شهریور 91
    مهر 91
    آبان 91
    آذر 91
    دی 91
    بهمن 91
    اسفند 91
    زمستان 91
    بهار 92
    تابستان 92
    پاییز 92
    زمستان 92
    بهار 93
    تابستان 93
    پاییز 93
    زمستان 93
    بهار 94
    تابستان 94
    پاییز 94
    زمستان 94
    بهار 95
    تابستان 95
    پاییز 95
    زمستان 95
    بهار 96
    تابستان 96
    پاییز 96
    زمستان 96
    بهار 97
    تابستان 97
    زمستان 97
    پاییز 98
    بهار 99
    پاییز 99
    زمستان 99
    بهار 0
    تابستان 0
    زمستان 0

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    اصولگرا

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<













    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<