سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سه چیز توان فرساست : از دست دادن دوستان، فقر در غربت و ادامه یافتن سختی . [امام علی علیه السلام]
اصولگرا

  حجت‌الاسلام صدیقی در گفتگو با رجانیوز
اگر دست ولایی امام زمان(ع) نبود، این دولت از پای در می‌آمد

  یک استاد حوزه های علمیه تأکید کرد: اگر دست ولایی و تصرفات ولایی امام زمان(ع) نبود، در داخل و خارج با این همه دشمن که با سرسختی و امکانات و ابزار فراوان در حال مبارزه هستند، باید از پای در می آمد ولی دستی ولایی این ملت، دولت و رهبر را نگه داشته است.

 

حجت الاسلام کاظم صدیقی در گفتگو با رجانیوز، خاطرنشان کرد: به یمن قدم امام عصر ارواحنا فداه نه تنها انسانها فیض می گیرند و زندگیشان را ادامه می دهند، بلکه ذرات خاک، کرات افلاک، ملائک عالم بالا، عوالم امکان و ماورای آن، در تمام آنات از امام زمان ارتزاق می کنند و همه میهمان حضرت حجت(عج) هستند.

 سرپرست حوزه علمیه امام خمینی ادامه داد: اگر کسی بگوید گوشه ای از عالم تحت تدبیر خدا نیست، مشرک است و بوی ارتداد و کفر می دهد. وجود مقدس امام عصر(عج) هم خلیفة الله علی الاطلاق و نماینده خدا بر کائنات است. اگر خداوند عالم را ربوبیت می کند، مدبرات عالم هم دست اندرکار هستند. مجاری فیض خدا، همه شب قدر از امام زمان(عج) دستور می گیرند. ملائکه باران، ملائکه آفتاب، ملائکه بادها، ملائکه روزیها همه و همه شب قدر بر امام زمان نازل می شوند و حضرت برنامه سالانه را تدبیر می کنند و با توشیح ایشان به اجرا گذاشته می شود.

 وی اضافه کرد: بر اساس ملاکات قرآنی، حدیثی و عرفانی، امام عصر(ع) بر تمام کائنات اشراف دارند و همه امور زیر نظر ایشان است. کسی نگوید اگر اینطور است چرا امام زمان(عج) کفار را قلع و قمع نمی کند. حضرت به موقع بناست اقدام کند ولی برای اینکه امتحان تکمیل شود، هروقت خداوند مأموریت دهد، این فعل تحقق می یابد.

 این استاد اخلاق مشهور تهران افزود: آنچه که مسلم است، انقلاب ما با عنایت امام عصر(ع) به سامان رسید. جنگ ما با عنایت امام زمان(عج) پیروز شد. فتنه های داخل مملکت که کمترین معونه و هزینه را برای نظام و دولت داشت، با توجهات حضرت خنثی شد و به رهبری رسیدن حضرت آیت الله خامنه ای که پیش بینی نشده بود و هرگز مقدمه ای نداشت ولی ذخیره الهی بود و عنایت و تصرف ولایی امام زمان بود که اینطور خداوند متعال ایشان را در دلها جا انداخت و رهبری ایشان اینگونه تثبیت ومقبول شد.

 وی با بیان اینکه در بسیاری از امور انسان دست امام زمان(عج) را به وضوح می بیند، گفت: از جمله در جریان تهاجم نظامی امریکا در طبس که آنجا ما نبودیم و چشمان انقلابی ما ندید اما آن چشم بیداری که بایستی ببیند، دید.

 صدیقی با عنوان این مطلب که امام زمان "عین الله الناظرة و اذن الله الواعیة" است و قطعاً عنایت حضرت بود که کار آمریکاییها را تمام کرد و رسوایی و ذلت و بدبختی را با خود بردند، تأکید کرد: در این مسافرت آقای احمدی نژاد به امریکا و برخورد با وی در دانشگاه کلمبیا و همچنین سخنان او در سازمان ملل نیز همین دست وجود داشت. آن حجم از توطئه های همه جانبه را برای او از قبل تدارک دیده بودند و در دانشگاه، در یک جو کاملاً مخالف به "هو" کردن وی مبادرت کردند تا او را تضعیف کنند اما قضیه برعکس شد، آیا اینها تدبیر امام زمان(عج) نیست؟ کسی تردید بر اینها دارد؟ یعنی امام زمان را دارای علم مطلق به تمام کائنات نمی بینند؟ یعنی تصرفات ولایی ایشان ناشی از همان ربوبیت خداوند نیست؟ اگر کسی که اینها را انکار کند، باید در خداشناسی، پیغمبرشناسی و امام شناسی او تردید کرد.

 وی با اشاره به آیه "و سیری الله عملکم و رسوله و المؤمنون"، افزود: کردار بشر را هم خدا می بیند، هم پیغمبر و هم مؤمنون که همان ائمه اطهار(ع) هستند. با توجه به این آیه و آیه های دیگر و این جمله خواجه نصیر طوسی که "بیمنه رزق الوری و بوجوده ثبتت الارض و السماء"، به یمن قدومش همه عالم روزی می برند و به وجود او زمین و آسمان تثبیت شده است. وجود او لطف و تصرف او لطف دیگری است. امام زمان تصرفات تکوینی دارند. که ما مصادیق آن را در موارد مختلف مشاهده کرده ایم.

 این استاد حوزه های علمیه گفت: این دولت با خطرپذیری هایی که کرده، اگر دست ولایی و تصرفات ولایی امام زمان(ع) نبود، در داخل و خارج با این همه دشمن که با سرسختی و امکانات و ابزار فراوان در حال مبارزه هستند، باید از پای در می آمد ولی دستی ولایی این ملت، دولت و رهبر را نگه داشته است و همه بلاتردید با نظارت مستقیم خلیفة الله علی الاطلاق، صاحب ولایت مطلقه کلیه الهیه که بر کرسی کن فیکون نشسته است، اداره می شود و هرچه که او بخواهد خدا هم آن را انجام می دهد که او ظرف مشیت پروردگار متعال است.

 وی تصریح کرد: ما هیچ تردیدی در این حقایق شیعی نداریم، اگر برای دیگران یک امر ذهنی و افسانه است، برای ما عقیده، دین ، باور و تجربه است.

 صدیقی با اشاره به عقاید مسیحیت صهیونیسم مبنی بر نزدیک بودن ظهور مسیح(ع) از منطقه فلسطین اضافه کرد: این لشکرکشی ها به منطقه براساس تحلیل های خودشان برای پیشگیری از اتفاقات بعدی است اما با دست خود ناخواسته جریان ظهور را تسریع می کنند و اینها حرف هایی است که از زبان خودشان و در فیلم های خودشان آمده است. دنیا خودش در آستانه یک تحول و آماده پذیرش حوادث بعدی است.

 وی ادامه داد: همیشه فشارها مقدمه گشایشات بوده است. امیرمؤمنان(ع) می فرماید: "عند تناهی الشدة تکون الفرجة"، هروقت دیدید از هر طرف هجوم ها آمد و راه ها بسته شد، یک انفجار نوری در پیش دارید. مقاومت کنید، تسلیم نشوید، با فشارها خودتان را نابوده شده ندانید که مقدمه پیروزی است. وهابی ها، صهیونیستها، مسیحیان تندرو تبلیغات منفی می کنند، گروه های سیاسی حرفهایی می زنند، بنا نیست ما وقت خودمان را برای این حرفها تلف کنیم، کار خودمان را زیر سایه امام زمان(ع) می کنیم. بیکار هم ننشسته ایم که همه چیز را حواله کنیم به اینکه نباید کاری کنیم و امام زمان(ع) باید درست کند.

 این استاد حوزه های علمیه در پایان تأکید کرد: ما عقیده داریم امام زمان(ع) تشریف می آورند و عقیده داریم که حضرت ما را کمک کردند که این انقلاب پیروز شد و این جنگ پیروز شد و این حکومت، حکومت دینی محض شد و چون عقیده داریم به کمک امام زمان(ع) این کارها صورت گرفته ما هم حضرت را کمک می کنیم. لحظه ای هم بیکار نمی نشینیم و با اتکال به عنایت ولی عصر(عج) همیشه سرحالیم.    منبع

 



  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: چهارشنبه 87/2/18::: ساعت 10:44 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 24
    بازدید دیروز: 79
    کل بازدید :1779552

    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>آرشیو شده ها<<
    آذر - دی - بهمن 1385
    بهمن 85
    نیمه اول اسفند 85
    نیمه دوم اسفند 85
    فروردین 86 یک
    فروردین 86 دو
    فروردین سه
    فروردین 4
    اردیبهشت 1
    اردیبهشت 2
    اردیبهشت 3
    اردیبهشت 4
    خرداد 86
    تیر 86
    مرداد 86
    شهریور 86
    مهر 86
    آبان 86
    آذر 86
    دی 86
    بهمن 86
    اسفند 86
    فروردین 87
    اردیبهشت 87
    خرداد 87
    تیر 87
    مرداد 87
    شهریور 87
    مهر 87
    آبان 87
    آذر 87
    دی 87
    بهمن 87
    اسفند 1387
    فروردین 1388
    اردیبهشت 1388
    خرداد 1388
    تیر 1388
    مرداد 1388
    شهریور 1388
    مهر 1388
    آبان 1388
    آذر 1388
    دی 1388
    بهمن 1388
    اسفند 1388
    فروردین 1389
    اردیبهشت 1389
    خرداد 1389
    تیر 1389
    تیر 89
    مرداد 89
    شهریور 89
    مهر 89
    آبان 89
    آذر 89
    دی 89
    بهمن 89
    اسفند 89
    فروردین 90
    اردیبهشت 90
    خرداد 90
    تیر 90
    مرداد 90
    شهریور 90
    مهر 90
    آبان 90
    آذر 90
    دی 90
    بهمن 90
    اسفند 90
    فروردین 91
    اردیبهشت 91
    خرداد 91
    تیر 91
    مرداد 91
    شهریور 91
    مهر 91
    آبان 91
    آذر 91
    دی 91
    بهمن 91
    اسفند 91
    زمستان 91
    بهار 92
    تابستان 92
    پاییز 92
    زمستان 92
    بهار 93
    تابستان 93
    پاییز 93
    زمستان 93
    بهار 94
    تابستان 94
    پاییز 94
    زمستان 94
    بهار 95
    تابستان 95
    پاییز 95
    زمستان 95
    بهار 96
    تابستان 96
    پاییز 96
    زمستان 96
    بهار 97
    تابستان 97
    زمستان 97
    پاییز 98
    بهار 99
    پاییز 99
    زمستان 99
    بهار 0
    تابستان 0
    زمستان 0

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    اصولگرا

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<













    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<