سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از امام رضا علیه السلام پرسیده شد : آیا مردم می توانند پرسیدن از چیزی را که بدان نیاز دارند واگذارند؟ فرمود : نه . [یونس بن عبدالرحمان از برخی یارانش]
اصولگرا
رهبر انقلاب در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت سالروز قیام 19 دی:
راه و میراث ارزشمند آیت‌الله مصباح و شهید فخری‌زاده ادامه یابد/ ابتدا لغو تحریم، سپس بازگشت آمریکا به برجام و بعد مطالبه خسارات ایران/ «تعهد در برابر تعهد» که در اول توافق هسته‌ای انجام نگرفت، اکنون باید انجام شود/ ساخت واکسن داخلی کار بزرگی بود
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: اگر تحریم‌ها برداشته شد بازگشت آمریکا به برجام معنا می‌دهد البته مسئله‌ی خسارت‌ها که جزو مطالبات ما است در مراحل بعدی دنبال خواهد شد، اما بدون رفع تحریم‌ها بازگشت آمریکا به برجام حتی ممکن است به ضرر کشور هم باشد.
امضای عهدنامه اساتید، طلاب و دانشجویان دانش آموخته ادوار 25 ساله طرح ولایت/ تجدید میثاق می‌کنیم که در راه نبرد علیه التقاط و تحریف و تزویر و جنگ با دشمنان دین خدا از هیچ تلاشی فروگذار نباشیم
ما، دانش آموختگان ادوار مختلف طرح ولایت، خوشه‌چینان خرمن پرفیض علم و معرفت حضرت علامه آیت‌الله مصباح یزدی رحمت الله علیه ، بر خود فرض می‌دانیم که هر چند اندک، حق حیات فکری و معنوی حضرت استاد را ادا کنیم.
رهبر انقلاب در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت سالروز قیام 19 دی:
راه و میراث ارزشمند آیت‌الله مصباح و شهید فخری‌زاده ادامه یابد/ ابتدا لغو تحریم، سپس بازگشت آمریکا به برجام و بعد مطالبه خسارات ایران/ «تعهد در برابر تعهد» که در اول توافق هسته‌ای انجام نگرفت، اکنون باید انجام شود/ ساخت واکسن داخلی کار بزرگی بود
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: اگر تحریم‌ها برداشته شد بازگشت آمریکا به برجام معنا می‌دهد البته مسئله‌ی خسارت‌ها که جزو مطالبات ما است در مراحل بعدی دنبال خواهد شد، اما بدون رفع تحریم‌ها بازگشت آمریکا به برجام حتی ممکن است به ضرر کشور هم باشد.
میثم نیلی نوشت:
روایتی از مظلومیت علامه‌ای ذوفنون/مردی که در علم و حکمت سلمان‌گونه و در مبارزه با اشرافیت و انحراف مثل ابوذر و در جهاد تبیینی چون عمار بود/ چرا در تهران حتی یک عکس از علامه مصباح یزدی نصب نشده است؟
شهرداری معظم تهران کجاست؟ سازمان‌های فرهنگی ‌رسانه‌ای‌مان کجایند؟ اینها که برای خیلی کوچک‌ترها سنگ‌تمام می‌گذاشتند؟ همین اخیراً برای یک هنرمند ضدانقلاب و یک روحانی دگراندیش شهر را پر از عکس و پوستر کردند.
معترضان به تالار اصلی کنگره وارد شدند/ معاون ترامپ هم پشت او را خالی کرد/ شلیک مستقیم به مردم در صحن مجلس سنا!/ رئیس پلیس واشنگتن: این کودتای نظامی رئیس جمهور است
تصاویری منتشر شده که معترضان قبل از ورود به صحن اصلی کنگره در تیررس مستقیم نیروهای امنیتی بوده‌اند. گزارش‌ها از شلیک مستقیم به برخی افراد و کشته شدن حداقل یک تن از معترضان تا این لحظه خبر می‌دهند.
سرّ تاکید بزرگان بر نماز اول وقت/ فکر نکنید که فقط با دویدن زیاد به جایی می‌رسید!/ «یاد قلبی محض» عبادتی است که هیچ حدی ندارد
فکر نکنید که با دویدن زیاد، با درس خواندن زیاد، انسان به یک جایی می‌رسد، نه اینطوری نیست. انسان درسش را می‌خواند، وظایفش را انجام می‌دهد، کار می‌کند، تلاش خود را می‌کند، اما یکسری چیزها هست که آنها برکت می‌دهد به کار انسان.
مخالفت‌های امامین انقلاب با نظرات اکبرهاشمی‌رفسنجانی/ محسن هاشمی اعتراف کرد: امام خمینی(ره) نظر پدرم در مورد رابطه با آمریکا را نپذیرفت
محسن هاشمی در حالی به وصیت‌نامه امام ارجاع می‌دهد که امام در وصیت خود دولت آمریکا را تروریست بالذات معرفی کرده و مخالفت جدی و قاطعانه خود با آمریکا را به تصویر کشیده است.
روحانی: مسببین حادثه هواپیمای اوکراینی باید در دادگاه محاکمه شوند/ آقای رئیس‌جمهور! شهادت شهید بابایی با خطای پدافند تحت امرتان در زمان جنگ را به خاطر دارید؟
صبح امروز حسن روحانی در جلسه هیئت دولت در رابطه با حادثه‌ای که دی‌ماه سال قبل برای هواپیمای مسافربری اوکراینی اتفاق افتاد، اظهاراتی داشته است که توجه به آن و سپس رجوع به تاریخ برای صحت سنجی موضوع، خالی از فایده نخواهد بود.
تکرار خاطره جعلی هاشمی از شهید بهشتی، اینبار از زبان حسن روحانی!
رئیس‌جمهور: شهید بهشتی به هاشمی گفت نوبت مظلومیت تو هم می‌رسد/ کارگردان مستند انتخاباتی هاشمی: خاطره شهید بهشتی زاییده ذهن من است
حسن روحانی گفته است: گفت: هاشمی زمانی به شهید بهشتی از مظلومیت‌های آن شهید گفت و شهید بهشتی نیز به او گفت که این آسیاب به نوبت است؛ نوبت تو (هاشمی) هم می‌رسد.
گفت‌وگوی خواندنی با سردار نوعی‌اقدم؛ فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) در سوریه
حاج قاسم گفت به سمت آمریکایی‌ها شلیک کن تا ببینند که تو می‌خواهی با آنها نبرد کنی/ مبادا آمریکایی‌ها تو را در حال گریز و فرار ببینند/ اوج سختی سوریه جنگ در غربت بود/ ماجرای نامه‌ای که با خون امضا شد
همیشه دشمن از حرکت حاج قاسم غافلگیر بود. همیشه دشمن از جایی که فکر نمی‌کرد حاج قاسم می‌زد. با آن قانونی که فکر نمی‌کرد حرکت می‌کرد. این از ویژگی‌های منحصر به فرد ایشان بود.
حسن روحانی بیان کرد: ‌
زندگی مردم سخت شد ولی صف نبستند!/ دولت توانست کشور را به‌گونه‌ای اداره کند که مردم از این شرایط سخت عبور کنند
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه زندگی مردم زندگی سخت شد، گفت: در عین حال مردم صف نبستند و برای پیدا کردن کالای اساسی از این خیابان به آن خیابان نرفتند و هر جا می‌رفتند، کالا بود.
فرمانده نیروی قدس سپاه:
افسران آمریکایی از ترس حاج قاسم‌ ایزی‌لایف می‌پوشیدند/ بعید نیست در درون خانه‌ از شما انتقام بگیریم/ شاگردان مکتب سلیمانی اول استخوان آمریکا را خُرد و بعد از منطقه اخراج می‌کنند
سردار قاآنی با بیان اینکه به دشمن می‌گوییم شکست شما و انتقام شروع شده گفت: شما درون خانه‌های خودتان هم دیگر آرامش ندارید و بعید نیست در درون خانه از شما انتقام بگیریم.
کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی:
دیروز غنی‌سازی 20 درصد را بعد از 6 سال در فردو شروع کردیم/ توانایی غنی سازی 40 تا 60 درصد هم داریم/ آژانس نباید عکس‌العملی داشته باشد چون کار ما براساس تعهدات پادمانی است
ما فرصت در اختیار آژانس گذاشتیم که راستی آزمایی کنند و بعد از آن تزریق گاز را برای 20 درصد شروع کنیم و الان 20 درصد برداشت می‌کنیم و ساعت 19 دیشب اولین محصول 20 درصد برداشته شده است.
سخنگوی دستگاه قضا:
آخرین پیگیری‌ها در پرونده ترور شهیدان سلیمانی و فخری‌زاده/ بخش دوم پرونده طبری 22 متهم دارد/ صدور حکم پرونده عیسی شریفی/ شناسایی افراد مرتبط با سایت‌های شرط بندی و قمار
اسماعیلی در ارتباط با پیگیری حقوقی و قضایی پرونده ترور شهیدان سلیمانی و فخری‌زاده گفت: پرونده تروریستی شهید سلیمانی و همراهان در دادسرا در شرف تکمیل است؛ بزودی کیفرخواست افرادی که در جنایت نقش داشتند، صادر می‌شود.
در ادامه سریال خصوصی‌سازی‌های غیراصولی؛
روایتی از واگذاری شرکت هواپیمایی هزار میلیاردی به 34 میلیارد تومان/ اصرار تعجب‌برانگیز اسحاق جهانگیری بر ادامه مالکیت خریدار ایران ایرتور!
علیرضابیگی گفت: مقام قضایی دستور توقف واگذاری شرکت «ایران ایرتور» و انتقال اموال و دارایی‌های آن به شخص خریدار را صادر کرده اما علی‌رغم این دستور قضایی واگذاری‌ اموال این شرکت با اصرار اسحاق جهانگیری و فرهاد دژپسند در حال انجام است.
یادداشت مهم استاد رحیم‌پور ازغدی:
حالا که خیال منتقدان و اتهام‌زنان از رفتن آیت‌الله مصباح راحت شده آثار و نظریات او را بخوانند/ علامه از پیشتازان تحول در حوزه و از خط‌شکنان تحجر و مشعل‌داران نوآوری و نواندیشی بود/ ایشان جراح غده‌های بدخیم و پیچیده در تحریف دین بود
شاید در جهاتی، غرب شناس‌ترین میان شاگردان علامه طباطبایی بود. نمونه‌ بن‌بست شکنی‌هایش در فلسفه‌های مضاف و علوم انسانی، شنیدنی است و شاید در آینده بدان بپردازم.
واکنش رهبر شیعیان نیجریه به خبر رحلت آیت‌الله مصباح یزدی
شیخ زکزاکی: نه فقط ایران، بلکه دنیای اسلام عالمی بزرگ و فیلسوفی برجسته را از دست داد/ آیت‌الله مصباح یزدی به‌شدت موضوع وحدت میان شیعیان و اهل‌سنت را دنبال می‌کرد
رهبر شیعیان نیجریه با تأکید بر اینکه آیت‌الله مصباح یزدی، نه‌فقط در میان شیعیان، بلکه درمیان اهل‌سنت نیز بسیار معروف و مشهور بودند، خاطرنشان کردند: این عالم برجسته مسلمان، در حوزه ی وحدت اسلامی بسیار تلاش کردند.
بررسی تعطیلی 9 پایگاه مهم آمریکا در غرب آسیا/ کرونا، بهانه‌ای برای پنهان کردن شکست‌های سنتکام در منطقه
گروه های مقاومت منطقه، شکست‌های متعدد، اوضاع داخلی نابسامان اقتصادی در آمریکا و خواسته‌ی مردم این کشور مبنی بر خروج از منطقه همگی دلایلی است که آمریکایی ها را مجاب می‌کند تا هر چه زودتر به خانه برگردند
مهدی جمشیدی نوشت:
علامه مصباح؛ «انقلابی»، امّا «محذوف» و «غیررسمی»/ ظلمی که صداوسیما در حق «عقبه تئوریک نظام» کرد/ دیروز، قصه جانسوز «حذف آوینی»؛ و امروز، قصه تلخ «حذف مصباح»
علامه مصباح، «انقلابی» بود، امّا انقلابیِ «محذوف»! انقلابیِ «غیررسمی»! انقلابیِ «مظلوم»! یک شخصیّتِ تاریخیِ بی‌نظیر در اکنونِ ما، که بی‌رحمانه و حماقت‌بار، از عرص? رسمی، «حذف» شد و «ناشناخته» یا «بدشناخته» ماند.
آیت الله رئیسی در گفت‌وگو با المنار لبنان:
ترامپ در هر جایگاهی باید تقاص پس دهد/ پای میز مذاکره‌ای که قدرت دفاعی ما را محدود کند نخواهیم نشست/ رهبر انقلاب، پیش از نماز بر پیکر حاج قاسم چه فرمودند
دشمن پیش از این هم تصور می کرد با حذف سید عباس موسوی جریان حزب الله در لبنان زمین می خورد اما حالا نگاه عالم این است که جریان مقاومت با ترور وی متوقف نشد و امروز از همه زمان ها با شکوه تر و با عظمت‌تر و مقتدرتر ظاهر شده است.
وداع باشکوه مردم قم با عمار انقلاب / پیکر علامه مصباح یزدی درحرم حضرت معصومه(س) آرام گرفت+ عکس
مراسم تشییع پیکر آیت الله مصباح یزدی از مصلای شهر قم با حضور اقشار مختلف مردم آغاز و پس از مراسم تشییع در مجاورت مضجع نورانی کریمه اهل بیت و در جوار قبر آیت الله بهجت، در آغوش خاک آرام گرفت.
سخنرانی انتقادی مرحوم علامه مصباح درباره انجمن حجتیه:
اگر شاه یک صدم عزت جمهوری اسلامی را به شما می‌داد وظیفه خود می‌دانستید او را ترویج کنید/ آرزو داشتید که شاه به خواهش‌های مراجع توجه کند/ این همه سهم امام هایی که در طول عمرتان مصرف کردید، چرا احتیاط نکردید که شاید امام زمان(عج) راضی نباشد؟
این حکومت، این همه خدمات برای شیعه می کند، زیر لوای یک روحانی این بزرگترین افتخار برای روحانیت در طول تاریخ است که چنین شخصی توانسته چنین انقلابی را به وجود بیاورد. آیا این آبرو برای شما نیست؟
آتش مشرق قبل ظهور: اعجاز الهی یا انفجار هسته‌ای؟/ مرحله سیوف: تقابل نظامی و «انتقام سخت» ایران از مثلث «غربی، عبری، عربی»
با فشار دشمن بر جبهه مقاومت شیعی و حمله به منافع یکدیگر، سرانجام ایران زمینه‌ساز ظهور، ضربه نهایی و پیروزمندانه را در «مرحله سیوف»، تحت عنوان عملیات «آتش مشرق» بر هدف مشخص از مواضع دشمن در زمین و دریا، فرود خواهد آورد.
معاون روحانی توپ را به زمین او انداخت؛
صالحی مسئول تعلل در اجرای قانون هسته‌ای را معرفی کرد: «حسن روحانی»/ من سربازم؛ رئیس‌جمهور باید دستور دهد!/ مجازات ماده نهم در انتظار دولتی‌ها
این سخنان صالحی در حالی است که طبق طبق ماده اول قانون اقدام راهبردی جهت رفع تحریم، دولت موظف شده بلافاصله پس از تصویب قانون نسبت به تولید اورانیوم بیست درصد اقدام می‌کرد.
سردار حجازی:
نیروی قدس بازوی جمهوری اسلامی برای کمک به مظلومان است/ اسرائیلی‌ها امنیت خود را نمی‌توانند برقرار کنند چه برسد به دیگران/ حضور سردار قاآنی کنار رهبر انقلاب پیام داشت
ما به [سازشگران] می‌گوییم آیا رژیم‌صهیونیستی توانسته امنیت خود را برقرار کند که بتواند از شما حمایت کند؟ آنها از ترس مجاهدان فلسطینی دیوارهای شش متری و هشت متری کشیده‌اند. اسرائیلی‌ها امنیت خود را نمی‌توانند برقرار کنند چه برسد به دیگران.
سید حسن نصرالله:
جهان اسلام یک متفکر بزرگ را از دست داد/ شهادت حاج قاسم و ابومهدی المهندس یک حادثه تاریخی بود/ غزه و لبنان خط مقدم ما و مقابله با صهیونیست‌‌هاست/ ایران به‌تنهایی توان مقابله با متجاوزان را دارد
دبیر کل حزب‌الله لبنان گفت: ایران کشوری قوی و توانمند است و هرجا بخواهد بدون نیاز به متحدان و نیروهایش در منطقه به متجاوزان پاسخ دهد همانگونه که بعد از شهادت سردار سلیمانی، پایگاه عین الاسد را که میزبان نظامیان آمریکایی بود، هدف حملات موشکی خود قرار...
رئیس سازمان بازرسی کل کشور:
اخذ توضیح از بیش از 25 مسئول استانی و ملی در رابطه با آبگرفتگی خوزستان/ قرارداد واگذاری شرکت هفت‌تپه قابلیت فسخ دارد/ قانون محکمی در حمایت از گزارشگران فساد نداریم
حجت الاسلام درویشیان با تأکید بر اینکه از نظر ما قرارداد واگذاری شرکت هفت تپه قابلیت فسخ دارد چرا که خریدار به تعهدات خود عمل نکرده است، گفت: در قانون پیش بینی شده که سازمان خصوصی سازی می‌تواند به رأی داوری اعتراض کند و این اعتراض در دادگاه عمومی...
هشتمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات رئیس اسبق سازمان خصوصی‌سازی برگزار شد
پیام تسلیت استاد میرباقری در پی درگذشت علامه مصباح یزدی:
آیت‌الله مصباح یزدی میدان‌دار بزرگ مبارزه و مجاهده فرهنگی بود/ این استاد بزرگ در مسیر تئوریزه نمودن حرکت انقلاب اسلامی بی‌وقفه کوشید
علامه مصباح در طول عمر پربرکت و شریفشان به‌ویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، استوار و باصلابت در برابر جریان‌های التقاطی و غرب‌گرا، ایستادگی و با انحرافات فکری و فرهنگی مبارز? مؤثر کردند.
اعدام ‌2 تروریست بمب‌گذار و یک‌ ‌شرور مسلح در سیستان و بلوچستان/ کشف تجهیزات تروریستی در خانه «حسن دهواری» و «الیاس قلندرزهی»
در تاریخ 16 فروردین 1393 طی عملیات اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان، متهمین «حسن دهواری» و «الیاس قلندرزهی» دستگیر و مقادیری مواد منفجره شامل بمب، نارنجک، فشنگ اسلحه و هشت دبه ده لیتری تجهیز شده به مواد منفجره 4C در خانه آن‌ها کشف شد.
قاسم روانبخش در برنامه جهان‌آرا:
آیت الله مصباح با جریان‌های انحرافی قبل و بعد از انقلاب مبارزه می‌کردند/ چون نمی‌توانند در برابر منطق قوی علامه مصباح خودی نشان دهند، از تحریف و تهمت و توهین استفاده می کنند
روانبخش با اشاره به مسئله توهین به آیت الله مصباح یزدی با استفاده از کاریکاتور اظهار داشت: وقتی کسانی نمی‌توانند در برابر منطق قوی خودی نشان دهند، از تحریف و تهمت و توهین استفاده می کنند تا به شکلی آن ماجرا را بپوشانند.


  • کلمات کلیدی :
  • محمد حق جو ::: یکشنبه 99/10/21::: ساعت 10:36 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 44
    بازدید دیروز: 58
    کل بازدید :1780202

    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>آرشیو شده ها<<
    آذر - دی - بهمن 1385
    بهمن 85
    نیمه اول اسفند 85
    نیمه دوم اسفند 85
    فروردین 86 یک
    فروردین 86 دو
    فروردین سه
    فروردین 4
    اردیبهشت 1
    اردیبهشت 2
    اردیبهشت 3
    اردیبهشت 4
    خرداد 86
    تیر 86
    مرداد 86
    شهریور 86
    مهر 86
    آبان 86
    آذر 86
    دی 86
    بهمن 86
    اسفند 86
    فروردین 87
    اردیبهشت 87
    خرداد 87
    تیر 87
    مرداد 87
    شهریور 87
    مهر 87
    آبان 87
    آذر 87
    دی 87
    بهمن 87
    اسفند 1387
    فروردین 1388
    اردیبهشت 1388
    خرداد 1388
    تیر 1388
    مرداد 1388
    شهریور 1388
    مهر 1388
    آبان 1388
    آذر 1388
    دی 1388
    بهمن 1388
    اسفند 1388
    فروردین 1389
    اردیبهشت 1389
    خرداد 1389
    تیر 1389
    تیر 89
    مرداد 89
    شهریور 89
    مهر 89
    آبان 89
    آذر 89
    دی 89
    بهمن 89
    اسفند 89
    فروردین 90
    اردیبهشت 90
    خرداد 90
    تیر 90
    مرداد 90
    شهریور 90
    مهر 90
    آبان 90
    آذر 90
    دی 90
    بهمن 90
    اسفند 90
    فروردین 91
    اردیبهشت 91
    خرداد 91
    تیر 91
    مرداد 91
    شهریور 91
    مهر 91
    آبان 91
    آذر 91
    دی 91
    بهمن 91
    اسفند 91
    زمستان 91
    بهار 92
    تابستان 92
    پاییز 92
    زمستان 92
    بهار 93
    تابستان 93
    پاییز 93
    زمستان 93
    بهار 94
    تابستان 94
    پاییز 94
    زمستان 94
    بهار 95
    تابستان 95
    پاییز 95
    زمستان 95
    بهار 96
    تابستان 96
    پاییز 96
    زمستان 96
    بهار 97
    تابستان 97
    زمستان 97
    پاییز 98
    بهار 99
    پاییز 99
    زمستان 99
    بهار 0
    تابستان 0
    زمستان 0

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    اصولگرا

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<













    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<